![]() |
|
![]() |
Hoi,
Zou je me willen helpen? Voor school moet ik een enquete houden, ik zou het echt geweldig vinden als je deze voor mij wil invullen. http://www.thesistools.com/?qid=96083&ln=ned Het zijn maar 18 vragen dus het kost je hooguit 2 minuutjes Alvast bedankt! |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kritiekpuntjes:
Wat is mediakennis? Ik vat het nu maar op als 'kennis die ik heb over tv, computergebruik, radio, kranten, etc' en niet als 'kennis die ik heb opgedaan uit tv, computergebruik, radio, kranten, etc' maar dat is wel een groot verschil. Het is wel handig als je dat erbij zet. Vraag 8 komt echt over alsof mijn ouders enorme noobs zijn. Dat valt nou ook wel weer mee ![]() Vraag 15: het is duidelijker als je onderscheid maakt tussen 'nee, ik hoef het ook niet te leren' en 'nee, ik zou het wel willen leren' ipv alleen 'nee' bij de 1e optie Ik ben een mierenneuker hoor, prima enquete verder ![]() Laatst gewijzigd op 26-11-2009 om 15:44. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Heb jij veel moeite met woordjes leren? Wil je me helpen met mijn onderzoek? onderzoekerrrr | 0 | 01-11-2016 18:23 | |
Studeren |
Wil je mij helpen en tegelijk iets interessants over jezelf te weten komen? Timmuhtjhu | 4 | 04-04-2011 19:51 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête mode en kleedgedrag (scriptie, willen jullie me helpen?) Chrissie_1986 | 2 | 14-10-2010 11:12 | |
Studeren |
Wil je mij helpen door mijn enquête over user generated content in te vullen? Nyawa | 7 | 16-05-2010 19:53 | |
Liefde & Relatie |
*ik wil mijn vriendin helpen,maar alles wat ze doet negeert ze...* Janet | 7 | 19-12-2002 10:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
KAN JE ME HELPEN MET NAKIJKEN? ( Frans) | 0 | 16-06-2001 13:48 |