Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik geloof dat er per klas 1 iemand of minder dan 1 iemand is die het HW maakt bij ons.
Nooit anders geweest, ook niet op middelbaar... Zeker op HBO, 1 dag de tijd, 300 paginas lezen voor belastingrecht, en dan nog 15 opgaven. Ik ga er niet eens van uit dat de docenten zelf verwachten dat we dat gaan doen. Zeker niet als we die dag om half 4 uit zijn en je als student snel nog uur reistijd hebt en volgende ochtend weer om 6 uur op moet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Probeer zoveel mogelijk te doen en begin met belangrijke dingen die écht moeten gebeuren. Neem je pauzes tussendoor en dan moet het haast wel lukken. Het is inderdaad erg veel, maar begin bij een toetsweek op tijd en zorg dat het duidelijk is wat je moet leren.
Mocht het echt te veel worden, dan kun je dingen die je niet zo belangrijk vindt altijd nog overslaan. Maar als je zoveel mogelijk doet merk je dat je daar bij een toetsweek veel aan hebt. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het ligt er ook aan in welke klas je zit. Ik zit nu in klas 5 gymnasium en we worden er ook mee doodgegooid =S Maar ik sla soms ook wat onbelangrijke dingen over en 1 leraar heeft zelf kaartjes die je een paar keer mag inleveren als je je huiswerk niet hebt gedaan en dan krijg je geen straf, anders wel. In de onderbouw had ik niet zoveel eigenlijk.
En vaak ligt het ook aan je manier van plannen en aan het feit dat je radio, cd, mp3speler of computer of tv aanstaat. Als je alles uitzet of een rustige soort muziek opzet, kan je vaak al makkelijker beginnen. En als je steeds een halfuur werkt met kleine pauzes ertussen en leren en maken afwisselt, gaat het ook al beter. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vinden jullie hiervan? Mandii--xx | 7 | 06-04-2011 15:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedichten? Mandii--xx | 4 | 06-04-2011 08:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
God bewezen en leven na dood kan waar zijn babshoewab | 149 | 05-11-2009 18:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
www.stemmentracker.nl pc nerd | 204 | 22-11-2006 19:59 | |
Software & Hardware |
[Audio] Door de bomen het bos ... Quincy | 2 | 22-05-2004 14:53 | |
Algemene schoolzaken |
Ongelukkig door huidige school skullsplitter | 6 | 14-10-2002 15:20 |