Advertentie | |
|
![]() |
|
Verzorg sowieso je eigen rugdekking, zodat zelfs als er niets verandert, jij er niet slachtoffer van zal worden. Altijd proefwerken en antwoorden bewaren voor het geval ze verkeerd nakijken, enzovoort.
|||
Citaat:
Leek me een goede reden. Bovendien is het dichtstbijzijnde alternatief voor deze opleiding Vlissingen. Citaat:
Ik zit er zelf over te denken samen met enkele andere leerlingen naar de directe baas te stappen van het sectorhoofd, ik ben alleen bang dat die partij voor het sectorbestuur kiest. Het enige andere wat ik kan bedenken is de onderwijsinspectie, maar de vraag daar is ook weer hoe effectief dat zal zijn; dan komen ze wel langs denk ik, maar als er net die dag niets opvallends gebeurt heb je er weinig aan.
||
Citaat:
Als het kan, probeer de probleemstelling te presenteren op een manier dat sectorhoofd niet als persoon gefaald heeft, en ze kan veranderen. Biedt haar een uitweg. Het mag meer zijn dan ze verdiend heeft, maar als je mensen een uitweg geeft dan accepteren ze klachten makkelijker dan wanneer jij het brengt als persoonlijke falen. Gewoon een verschil tussen hoe 'jij bent een lul' en 'dit deel van het onderwijs is voor verbetering vatbaar' overkomt. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|