Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2009, 19:59
anoniempjee11
anoniempjee11 is offline
hey,
ik voel me deze vakantie heel rot omdat ik iets niet begrijp

ik heb als sinds mijn eerste klas bij een heel leuk meisje in de klas gezeten en pas in het derde (nog op dezelfde school) hielden we van elkaar. Ik kwam erachter doordat haar vriendin dat aan me had vertelt. Dus ik ben naar haar toe gegaan en heb ook gezegd van dat ik ook haar van haar hou (ik kwam erachter dat ik van haar hield doordat ze een keer met een jongen ging knuffelen en daar werd ik dus ontzettend jaloers van en ik begon steeds aan haar te denken). dus we hadden na een tijdje iets met elkaar (ongeveer 3 weken nu). We spreken elkaar regelmatig op msn. Maar na een tijdje wou ik met haar afspreken en ik vroeg haar nummer en toen zei ze dat haar sim kaart die ochtends was verbrand ofzo. dus ik kon haar ook niet bellen. maar ik wou dus graag met haar een keer afspreken, maar ze zegt altijd dat ze het ontzettend druk heeft met allerlei dingen. Ik zit dus nu al ongeveer anderhalve week achter haar reet aan om een keer af te spreken, maar altijd krijg ik hetzelfde antwoord van dat ze het te druk heeft. Ik heb het gevoel dat ze iets voor me verbergt, want ze zegt dat ze graag bij me wil zijn maar ze kan nooit. Ik kan haar ook niet naar huis bellen want haar ouders mogen er niet achterkomen. Ze heeft me niet 1 keer gebeld! zelfs niet op 1e kerstdag terwijl ze zegt dat ze heel vaak aan me denkt. Ik vroeg me dus af is dit normaal dat ze altijd maar zegt dat ze het te druk heeft en dat ze me nooit belt?
Ligt het nou aan mij dat ik te veel van haar vraag of wat?

ik zou het heel fijn vinden om hiermee geholpen te worden.

mvg,
anoniempje

Laatst gewijzigd op 25-12-2009 om 20:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2009, 20:39
Verwijderd
Ze ontwijkt je, maar durft niet te zeggen dat ze het uit wil maken, of weet niet hoe. Hoe dan ook, ze stelt het uit en houdt je aan het lijntje. Lullig voor je, maar het is niet anders.

Trouwens, jullie hadden 3 weken iets, zonder al echt afgesproken te hebben? Alleen maar met MSN-contact kun je niet spreken van verkering/relatie. En een beetje raar dat je haar de liefde verklaart terwijl je slechts van haar vriendin hebt gehoord dat ze je leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2009, 20:43
anoniempjee11
anoniempjee11 is offline
ik ben het niet met je eens ze houd van me ik weet dat 100% zeker. de manier hoe ze naar me kijkt en lachtt (nu nog steeds) vandaag nog in de kerk. maar afspreken ho maar! en bellen doet ze ook niet. het meot iets anders zijn
Met citaat reageren
Oud 25-12-2009, 20:54
Verwijderd
Optimist waarom vraag je het dan niet aan haar? heb je haar gesproken na de kerkdienst?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2009, 21:01
anoniempjee11
anoniempjee11 is offline
maar als ik het vraag, dan twijfelt ze wel of ik haar wel vertrouw dan komt het over alsof ik denk dat ze NOOIT aan me denkt..
Met citaat reageren
Oud 25-12-2009, 21:03
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
maar als ik het vraag, dan twijfelt ze wel of ik haar wel vertrouw dan komt het over alsof ik denk dat ze NOOIT aan me denkt..
Aaah, liefde.
't blijft bitterzoet.

Soms moet je kansen nemen om achter de waarheid te komen.
Niemand zei dat 'ie leuk was.
Oud 25-12-2009, 21:09
anoniempjee11
anoniempjee11 is offline
haha maar ze vind het belangrijk dat ik haar vertrouw, dan kan ik toch niet aankomen met een vraag als waarom bel je me nooit of waarom heb je nooit tijd voor me? en trouwens ik heb een keer gezegd van "ja jij hebt nooit tijd voor me" maar ik liet het een beetje overkomen als auhoeren. Ze was er denk ik niet blij mee ze zei gelijk ik ga zonder kusje niks
Met citaat reageren
Oud 25-12-2009, 21:13
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
haha maar ze vind het belangrijk dat ik haar vertrouw, dan kan ik toch niet aankomen met een vraag als waarom bel je me nooit of waarom heb je nooit tijd voor me? en trouwens ik heb een keer gezegd van "ja jij hebt nooit tijd voor me" maar ik liet het een beetje overkomen als auhoeren. Ze was er denk ik niet blij mee ze zei gelijk ik ga zonder kusje niks
Ja, als zij telkens alles afblaast is 't lastig om d'r vertrouwen of niet?
Als zij dan touchy-feely gaat doen moet ze maar uitleg geven en niet zo draaikonten.
Oud 25-12-2009, 21:24
anoniempjee11
anoniempjee11 is offline
maar wat is nou raar dan dat ze geen tijd heeft of dat ze me nooit belt dan wat denken jullie erover?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2009, 21:28
Verwijderd
Misschien vind ze het wel vreselijk eng. Vraag anders om iets samen met vrienden te doen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2009, 21:29
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dit heeft toch niks met vertrouwen te maken maar met het feit dat zij al de halve relatie niks van zich laat horen? Een keertje 5 minuten bellen is toch niet zo raar. Zeker ze zegt zo gek op je te zijn en jullie nog in het prille begin van jullie relatie zitten. Leg haar uit dat je het niet leuk vind dat zei niks van zich laat horen. Dat heeft niks met vertrouwen te maken maar met het hele gevoel van samen willen zijn als je verliefd bent. Een relatie gebaseerd op aan elkaar denken zonder elkaar ooit te zien of contact met elkaar op te nemen is ook een relatie van niks.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2009, 21:30
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
maar wat is nou raar dan dat ze geen tijd heeft of dat ze me nooit belt dan wat denken jullie erover?
Dat heeft N00dles al heel duidelijk gezegd.
Ze houd je aan 't lijntje.

Ik zou gewoon om verheldering vragen.
En als ze dan met die 'vertrouw me nouuuu' stierenpoep aankomt dan zaag je net zolang door totdat je antwoord krijgt.
Want van wat ik hoor is deze relatie nogal een flop, dus waarom dan het onvermijdelijke uitstellen?
Oud 25-12-2009, 21:32
anoniempjee11
anoniempjee11 is offline
ja zou kunne ze is een verlegen meisje. Op msn heeft ze altijd stoere praatjes van ja als je bij me aan de deur komt dan pak ik je gelijk op de bek, maar ik merk ook ze begint opeens steeds meer te durven. Toen ik naar haar toe ging en zei dat ik ook van haar hield (toen hadden we eigenlijk nog niks). gelijk vanaf de volgende dag ze durfde me niet eens aan te kijken maar nu wel. ze durft nu eindelijk is hoi te zeggen. mischienn moet ik haar gewoon wat meer tijd geven wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2009, 21:34
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
ja zou kunne ze is een verlegen meisje. Op msn heeft ze altijd stoere praatjes van ja als je bij me aan de deur komt dan pak ik je gelijk op de bek, maar ik merk ook ze begint opeens steeds meer te durven. Toen ik naar haar toe ging en zei dat ik ook van haar hield (toen hadden we eigenlijk nog niks). gelijk vanaf de volgende dag ze durfde me niet eens aan te kijken maar nu wel. ze durft nu eindelijk is hoi te zeggen. mischienn moet ik haar gewoon wat meer tijd geven wat vinden jullie?
Dat..

heb ik nu al 3x gezegd.
Maar goed, tijd voor een ander.
Oud 25-12-2009, 21:37
anoniempjee11
anoniempjee11 is offline
dus ik moet een andere zoeken omdat ze verlegen is?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2009, 21:39
Verwijderd
Nee je moet gewoon wachten, en als je het op een gegeven moment zat bent zeg je dat ook en dan moet je haar laten kiezen: of ze spreekt met je af of het is uit.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2009, 21:41
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
dus ik moet een andere zoeken omdat ze verlegen is?
Nee, een andere forummer die zich de kop over dit probleem breekt.
Oud 25-12-2009, 21:41
anoniempjee11
anoniempjee11 is offline
ok ze zei namelijk dat ze volgende week tijd voor me heeft. Moet ik daar nu achteraan gaan om het voor elkaar te krijgen of moet ik gewoon kijken of ze het zelf zegt? ze zegt namelijk ook heel vaak dat ze me belt maar doet ze niet
Met citaat reageren
Oud 25-12-2009, 21:43
Verwijderd
Citaat:
ok ze zei namelijk dat ze volgende week tijd voor me heeft. Moet ik daar nu achteraan gaan om het voor elkaar te krijgen of moet ik gewoon kijken of ze het zelf zegt? ze zegt namelijk ook heel vaak dat ze me belt maar doet ze niet
Je mag er best achteraan gaan, ik bedoel, als ze het eng vind, vind ze het dan stiekem wel fijn dat je het doet.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2009, 21:46
anoniempjee11
anoniempjee11 is offline
Zal ze niet boos worden dat ik dat steeds vraag, want ik vraag dat namelijk bijna elke dag of ze kan afspreken
Met citaat reageren
Oud 25-12-2009, 22:04
Verwijderd
Als ze steeds nee zegt, zeg je: ok ik ben het zat, als je volgende week niet een dagje met me wil afspreken dan hoef ik je niet meer. Copy Paste dit in je msn gesprek.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 01:14
Verwijderd
Citaat:
Zal ze niet boos worden dat ik dat steeds vraag
Boeiend. Dan wordt ze maar boos, en dan? Aangezien je haar toch nooit ziet, heb je daar geen last van.

Maar wat nou verlegen, ze playt je gewoon. En jij komt op haar over als een zeikerig ventje die te graag wil afspreken. Dat is niet aantrekkelijk en daarom ziet ze jou als iemand die ze makkelijk aan het lijntje kan houden voor als het haar uitkomt. Maar ze is niet oprecht geïnteresseerd in je, anders had ze wel een keertje 'ja, die en die datum' gezegd.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 09:29
anoniempjee11
anoniempjee11 is offline
maar het heeft ook met haar ouders te maken he. ze kan niet zomaar weg, want dan vraagt haar pa weer waar ze heen gaat en ze liegt niet graag
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 10:17
Volk
Volk is offline
Citaat:
maar het heeft ook met haar ouders te maken he. ze kan niet zomaar weg, want dan vraagt haar pa weer waar ze heen gaat en ze liegt niet graag
Waarom kan ze niet gewoon vertellen dat ze een vriend heeft? Dan kun je ook gewoon bij haar langs en zo. Dat zou het allemaal een stuk makkelijker maken.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 17:56
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Waarom kan ze niet gewoon vertellen dat ze een vriend heeft? Dan kun je ook gewoon bij haar langs en zo. Dat zou het allemaal een stuk makkelijker maken.
That's christianity, Gristenen houden niet van relaties, er is maar een vorm van relaties en dat is het huwelijk
Reageren

Regels voor berichten