Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
en verder ben ik het eens met simoen Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Fantaseren... nee sorry, toch liever over vrouwen ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Dit is trouwens volledig neurologisch, alleen iemand kan niet omgaan met iemand waar hij/zij een hekel aan heeft want dat is weer een slechte eigenschap voor voortplanting. OT: Sorry maar daar heb ik nog nooit over na gedacht, ik voel me alleen aangetrokken naar sommige meisjes (naar mijn vriendin het meest) dus ik denk dat dat ongewoon is, je bent miss biseksueel of bicurious (ik ken het Nederlandse woord niet) ik hoop voor je alleen van niet want dat kan je jeugd verkloten
|
Uiteraard zijn er jongens die dat ook hebben, je bent echt niet de enige.
![]() Misschien ben je hetero en alleen nieuwsgierig, misschien bi of misschien homo. Neem er de tijd voor om het uit te vogelen, en wees vooral niet bang voor wat je voelt. http://www.homoinfo.nl/ Misschien kan deze site je een beetje helpen. Succes. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik woon tegenover een club, waar de eerste zaterdag van de maand een lesbo-avond wordt georganiseerd. Als ik aan het begin of het eind van de avond uit mijn raam kijk, zie ik een stoet aan lesbiennes voorbij komen. Wat mij opvalt, is dat het standaard beeld van lesbo in spijkerbroek, gemakkelijk zittende bergschoenen en weinig tijdrovende korte kapsels, niet meer op gaat. Er is nog wel een enkeling die er bij loopt als een slons, maar merendeels, zijn het goedverzorgde en in zekere mate modieus geklede vrouwen. Misschien dat ze in het dagelijks leven wat minder verzorgd zijn, maar als ze uitgaan, valt het amper op dat het lesbiennes zijn.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat ik alleen biseksuelen tegenkom, zou op zich wel kunnen. Maar waarom zouden meisjes wel aan zichzelf toe willen geven dat ze lesbisch zijn en jongens niet dat ze homo zijn? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed, @ TS dan maar: Jongen, het is niet raar dat je nieuwsgierig bent. Geloof me, heel veel mensen van jouw leeftijd (mannen, vrouwen, homo, hetero, bi) zijn allemaal wel eens benieuwd naar hetzelfde of juist het tegenovergestelde geslacht (in het geval van homo's dan). Je bent jong, je wil de wereld om je heen ontdekken, en dat geldt net zo goed voor liefde en seksualiteit. Niemand kan je daarbij helpen. Je geaardheid ligt zo goed als vast (dat claimen de wetenschappers tenminste), en je moet hem zelf ontdekken. Krijg je ooit warme gevoelens voor een jongen, dan ben je waarschijnlijk bi of homo. Krijg je die niet, nou dan ben je waarschijnlijk hetero. Maakt het uiteindelijk iets uit? Nee dus. Dus, lekker nergens over druk maken, geniet van je jeugd, ontdek, experimenteer - als je dat wil! - en laat de dingen komen zoals ze komen.
||
Citaat:
![]() Ik ben het eigenlijk wel een beetje eens met Kazet, maar ik denk dat het iets genuanceerd moet worden. Jongens die zeggen bi te zijn, noemen zich uiteindelijk toch vaak homo, in verband met acceptatie (nou ja, voornamelijk het gebrek eraan). Zo geven ze zich toch nog de mogelijkheid om 'normaal' te worden, houden ze daar hoop op. Hetzelfde geldt denk ik voor meisjes die uiteindelijk zichzelf lesbisch noemen, ook zij noemen zichzelf vaak eerst bi. Maar dan heb je ook nog meisjes die gewoon graag met iedereen zoenen en het allemaal reuzespannend vinden en aangezien het voor hen nog wel geaccepteerd is om zichzelf bi te noemen, doen ze dat ook, maar uiteindelijk krijgen ze gewoon een relatie met een man.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-11-2009 om 21:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens vind ik Discovery geen betrouwbare wetenschappelijke bron. Het feit dat programma's als Mythbusters daar worden uitgezonden toont al aan dat ze een vreemd idee over het concept wetenschap hebben. Maargoed, daar hebben we het niet over.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-12-2009 om 21:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een meisje? Merle1997 | 20 | 08-01-2016 20:15 | |
Liefde & Relatie |
Help me, ik denk dat ik bi/homo ben. anoniemcity | 31 | 29-04-2012 21:27 | |
Seksualiteit |
..Hetero maar toch benieuwd na sex met meisjes.. L154 | 78 | 10-08-2005 21:07 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Seksualiteit |
lesbisch, maar niet seksueel? flowerz | 32 | 19-06-2004 16:56 | |
Liefde & Relatie |
Waarom zou je de helft van de wereldbevolking uitsluiten om verliefd op te worden?? Imke_BF | 49 | 26-02-2003 20:21 |