![]() |
|
![]() |
Hallo,
Allereerst wil ik zeggen dat ik niet zeker weet of dit onderwerp op dit sub forum hoort. Mijn moeder is binnenkort jarig. Nou wou ik iets voor onder de douche kopen. Ik had op de TV een reclame gezien van de winkel Zout en zo. Ik heb op internet gezocht, en deze site gevonden http://shop.deadseacosmetics.nl/. Misschien een rare vraag maar is deze site betrouwbaar en hoe kan ik dit zien? Caviamax |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Zie filmpje voor een aantal regels (ook overal op het net te vinden):
Aanvulling: lees ook "over ons" en "faq" pagina's van de site. Als je die volgt/leest, dan weet je het antwoord op je vraag, Caviamax.
||
Daarnaast kan je ook nog eens via officiële methoden betalen (ideal, visa, enz).
Citaat:
![]() 'nuff said.
Laatst gewijzigd op 13-12-2009 om 17:19. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
Algemene schoolzaken |
goedkope website gevonden te vertrouwen? ilias1994 | 2 | 19-10-2009 21:31 | |
Werk, Geld & Recht |
de makkelijkste manier om snel geld te verdienen. derbipower | 4 | 02-09-2006 17:04 | |
De Kantine |
Iets als goedkopepolo.nl - waar te vinden? Yos | 6 | 11-05-2006 13:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Mensen van playboy niet te vertrouwen! nicoletjuh | 2 | 11-11-2004 08:31 |