Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2009, 11:13
jackiev
jackiev is offline
Hallo,

Ik ben een 19 jarig meisje . Ben pas (ongeveer 1,5 maand geleden) gestopt met de PABO, dit omdat ik het lesgeven helemaal niet leuk vind. Nu zit ik alleen een beetje met het probleem dat ik niet weet wat ik moet gaan doen. Ik zal ff iets over mijzelf vertellen

Ik ben de PABO gaan doen, omdat ik altijd lerares in het speciaal onderwijs wilde worden, vooral omdat ik een feeling heb met mensen met gedragsproblemen (ADHD, AUTISME) en ik omdat ik kinderen ook erg leuk vind, dacht ik van (logisch) ik ga de PABO doen. Mijn idee was namelijk dat als je 'iets' wilt gaan doen met kinderen, word je juf. Naja ik ben erachter gekomen dat ik het lesgeven helemaal niet leuk vind... Dus nu wil ik iets anders doen, maar ik heb geen flauw idee wat.. Als ik kijk naar de beroepen die bij de opleidingen horen, spreekt heel veel mij aan. En nu weet ik ook niet echt het verschil tussen bovengenoemde opleidingen.
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen?

liefs jackie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2009, 05:14
Sade
Sade is offline
Het heeft allemaal wel wat overlapping met elkaar. Ligt er maar net aan waar voor jou het zwaartepunt ligt? CMV en MWD zou ik denk ik laten varen, met SPH of pedagogiek kun je in de praktijk direct aan de slag met de doelgroep die jij noemt. Zelf werk ik ook met kinderen met adhd en autisme, maar ben daar vanuit de verpleegkunde ingerold. De mogelijkheden zijn dus min of meer eindeloos
Reageren

Regels voor berichten