Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2009, 18:36
remy476
remy476 is offline
Ik was zelf aan het denken voor een met de letters opel en het logo aan beide kanten. http://www.stickerzone.nl/Opel-met-Logo-8.html

Maar t is toch 24 euro...Is het op meetings goedkoper?

Of zou ik een eigen tekst maken.

Laat je los
Oud 04-12-2009, 20:43
Qimm
Qimm is offline
ik vind het een beetje pauper

Zou nooit een sticker op m'n ruit willen.
Oud 04-12-2009, 21:06
Volk
Volk is offline
Vind ik iets voor die jongens New Kids.
Hehe, dat maakt mij bevooroordeeld
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 21:25
Batave
Batave is offline
Ikzelf zou deze sticker nemen:
Oud 04-12-2009, 22:14
KIET
KIET is offline
Op die manier staat het inderdaad vrij petjes-achtig
Maar als jij het leuk vindt, ga gerust je gang. 24 euro is nou niet echt een kapitaal wat je er aan kwijt bent, je kan het proberen en desnoods ze er altijd weer afhalen.

Op de ramen ben ik er sowieso niet zo'n fan van, maar bij de Saab vind ik het wel gaaf staan als er stickers worden opgeplakt om een rally-look eraan te geven:
Oud 05-12-2009, 18:46
MTpower
MTpower is offline
Zelf zou ik eerder voor een kale zonneband gaan.
Oud 06-12-2009, 12:22
remy476
remy476 is offline
Citaat:
Zelf zou ik eerder voor een kale zonneband gaan.
Die moet je ook op maat bestellen, die standaard rollen passen niet.
Oud 07-12-2009, 15:06
J-roenn
J-roenn is offline
dan bestel je hem toch op maat...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 15:46
remy476
remy476 is offline
Citaat:
dan bestel je hem toch op maat...
Dat kan uiteraard ook... maar dan heb ik liever een met tekst ;P
Oud 07-12-2009, 16:54
Verwijderd
Ja ach, zo lang er niet V12 TURBO POWERRRRRR" op staat ofzo... Ik zou het zelf niet zo snel laten doen eigenlijk, maar het hangt ook wel een beetje van de auto af vind ik. Sommige auto's kunnen het wat beter hebben dan andere.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 18:16
Qimm
Qimm is offline
Oud 07-12-2009, 18:37
Verwijderd
'Bandwidth exceeded'... zet 't anders gewoon op plaatjesupload.nl, dat is ook nog eens sneller
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 21:27
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Dat kan uiteraard ook... maar dan heb ik liever een met tekst ;P
Verschil van smaak, ik zou eerder een kale op maat laten maken
Oud 07-12-2009, 21:35
Balance
Balance is offline
Ik associeer extra stickers op een auto toch al vrij snel met reclame. En ik zou nooit vrijwillig met extra reclame op mijn auto gaan rijden, of die uitstraling willen hebben.
Oud 08-12-2009, 09:15
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
'Bandwidth exceeded'... zet 't anders gewoon op plaatjesupload.nl, dat is ook nog eens sneller
oh ik had hem gewoon van internet gesnaaid, was niet van plan er zó veel moeite voor te doen

nieuwe poging van een andere link

Citaat:
Ik associeer extra stickers op een auto toch al vrij snel met reclame. En ik zou nooit vrijwillig met extra reclame op mijn auto gaan rijden, of die uitstraling willen hebben.
dan zou ik ook alle badges van je auto halen en hem onherkenbaar maken anders maak je misschien reclame voor het automerk [/flauw]
Op sommige auto's kan ik zo'n 'rally bestickering' wel waarderen
Oud 08-12-2009, 11:22
KIET
KIET is offline
Citaat:
dan zou ik ook alle badges van je auto halen en hem onherkenbaar maken anders maak je misschien reclame voor het automerk [/flauw]
Er zijn redelijk wat mensen die dat ook daadwerkelijk doen. Meestal met de wat dikkere auto's zodat het wat vaag blijft welke uitvoering het precies is, maar soms ook puur uit esthetische overwegingen (ik zie vooral nog wel eens VWs met een badge-loze grille rondrijden). Er zijn autofabrikanten die het verwijderen van de badges als optie aanbieden bij het bestellen van een nieuwe auto, maar uiteraard moet je dan wel meer betalen om iets minder op je auto te willen hebben
Oud 08-12-2009, 13:38
Qimm
Qimm is offline
ik heb als afscheids cadeau het logo van de lantra afgestoomd en in de garage op een kast geplakt Was echt easy. Heb ik nog een aandenken aan mijn eerste serieuze auto <3
Oud 08-12-2009, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Er zijn redelijk wat mensen die dat ook daadwerkelijk doen. Meestal met de wat dikkere auto's zodat het wat vaag blijft welke uitvoering het precies is, maar soms ook puur uit esthetische overwegingen (ik zie vooral nog wel eens VWs met een badge-loze grille rondrijden). Er zijn autofabrikanten die het verwijderen van de badges als optie aanbieden bij het bestellen van een nieuwe auto, maar uiteraard moet je dan wel meer betalen om iets minder op je auto te willen hebben
Ik ben eigenlijk nog geen enkel merk tegen gekomen dat je laat betalen voor het verwijderen van de typeuitvoering. Badges kun je niet fabrieks-af laten verwijderen, tenzij je misschien bij BMW Individual oid koopt, maar dan zal het ongetwijfeld geld gaan kosten.

Citaat:
ik heb als afscheids cadeau het logo van de lantra afgestoomd en in de garage op een kast geplakt Was echt easy. Heb ik nog een aandenken aan mijn eerste serieuze auto <3
Hehe, ik heb de oude (pre-NL) kentekenplaat van m'n eerste auto
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 16:56
KIET
KIET is offline
Citaat:
Ik ben eigenlijk nog geen enkel merk tegen gekomen dat je laat betalen voor het verwijderen van de typeuitvoering. Badges kun je niet fabrieks-af laten verwijderen, tenzij je misschien bij BMW Individual oid koopt, maar dan zal het ongetwijfeld geld gaan kosten.
Ik heb het ergens op de optielijst van een merk zien staan, ik dacht Ford maar ik weet het niet zeker. Het was geen groot bedrag, het is meer in de richting van extra betalen voor een reserveband of een 'rokerspakket' en meer van dat soort geneuzel.
Citaat:
Hehe, ik heb de oude (pre-NL) kentekenplaat van m'n eerste auto
Ik heb de hele oude auto nog
Oud 08-12-2009, 17:59
Balance
Balance is offline
Citaat:
Die zag ik al aankomen, vandaar dat ik ook 'extra' stickers had geschreven
Maar om precies te zijn heb ik ook een sticker van mijn auto gehaald. Op mijn ruit stond achter heel groot 'www.kia.nl' en dat hoeft niet van mij. Dus die is er af. Komt wel bij dat hij ook nog uiterst storend in mijn beeld zat als ik door de achteruitkijkspiegel keek.
Oud 08-12-2009, 21:31
Qimm
Qimm is offline
ik snap het ook wel, was ook gewoon een beetje melig
Oud 09-12-2009, 09:12
Verwijderd
terwijl het wel zo schijnt te zijn, dat je, met echte reclamestickers op je auto van een bedrijf, gratis kan rijden...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 12:10
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
terwijl het wel zo schijnt te zijn, dat je, met echte reclamestickers op je auto van een bedrijf, gratis kan rijden...
Gratis rijden weet ik niet, maar je kunt er wel geld voor krijgen inderdaad
Oud 09-12-2009, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het ergens op de optielijst van een merk zien staan, ik dacht Ford maar ik weet het niet zeker. Het was geen groot bedrag, het is meer in de richting van extra betalen voor een reserveband of een 'rokerspakket' en meer van dat soort geneuzel.

Ik heb de hele oude auto nog
Ah, op die manier. Ik ging uit van de prijzen van een fatsoenlijk merk, zoals Renault, BMW, Mercedes of Audi Daar kost het geen geld, bij Volvo ook niet volgens mij en de rest van de fabrikanten zou ik 't niet van weten

Ja, maar dat is een geval apart
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 20:22
marrel
marrel is offline
Zit je nu te huilen om 24 euro? Doen als je het mooi vind. Op mij maak je er alleen geen indruk mee maargoed, Opel stickers op je voorruit .
Oud 10-12-2009, 12:26
KIET
KIET is offline
Citaat:
Ah, op die manier. Ik ging uit van de prijzen van een fatsoenlijk merk, zoals Renault, BMW, Mercedes of Audi Daar kost het geen geld, bij Volvo ook niet volgens mij en de rest van de fabrikanten zou ik 't niet van weten

Ja, maar dat is een geval apart
Renault zit in dezelfde prijsklasse als het net zo fatsoenlijke Ford hoor
Oud 10-12-2009, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Renault zit in dezelfde prijsklasse als het net zo fatsoenlijke Ford hoor
Ja, alleen krijg je bij Renault standaard meer zaken waarvoor je bij de Duitse concurrentie moet betalen
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 17:41
KIET
KIET is offline
Klopt, maar om de kosten laag te houden en de auto betaalbaar merk je wel een redelijk verschil in kwaliteit/betrouwbaarheid* en afwerking. Ik heb niets tegen Renault, maar om het nou te gaan vergelijken met echte premium-merken als Audi en BMW gaat wel erg ver
Het hangt ook een beetje af welke wagens je vergelijkt, maar Renault en Ford staan op redelijke gelijke voet met elk zijn voors en tegens.
*relatief gezien, uiteraard.

Maar we raken offtopic, dus terug maar naar stickers en andere autoversiering
Oud 10-12-2009, 18:50
Methuselah
Methuselah is offline
Oldskool rally-look zoals die Saab is wel vet, anders dikke wmb!
Oud 11-12-2009, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Klopt, maar om de kosten laag te houden en de auto betaalbaar merk je wel een redelijk verschil in kwaliteit/betrouwbaarheid* en afwerking. Ik heb niets tegen Renault, maar om het nou te gaan vergelijken met echte premium-merken als Audi en BMW gaat wel erg ver
Het hangt ook een beetje af welke wagens je vergelijkt, maar Renault en Ford staan op redelijke gelijke voet met elk zijn voors en tegens.
*relatief gezien, uiteraard.

Maar we raken offtopic, dus terug maar naar stickers en andere autoversiering
Ik vergeleek het niet he, ik zette het gewoon tussen de merken die mijns inziens fatsoenlijk zijn Ford is dat duidelijk niet. Als je anno 2009 nog steeds roestende auto's bouwt dan ben je niet goed bezig imo
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 11:42
Qimm
Qimm is offline
toch gek dat de mijne nog totaal niet roest /offtopic
Reageren

Regels voor berichten