Advertentie | |
|
![]() |
|
zo een lamp hebben we ook.
Euhm! we hebben vaak meerdere dingen van een soort! Zo hebben we 2 computers beneden staan, 3 laptops(mijne inc.), 2 koelkasten en 2vriezers (komt doordat er 2keukens zijn), 3 tv's.... en sinds kort een bubbelbad! maar daarvan heb ik nog niet echt kunnen genieten. Oja een paar domme sporttoestellen die ik nooit gebruik. |
![]() |
|
Wij hebben een toch wel vrij uitgebreidde keuken voor een rijtjeshuis. En mijn moeder heeft een heuze hobbykamer, ook al is dat niet zo spectaculair. En ook wij zijn in het bezit van een tv 'met kont'. Meer dan honderd boeken zijn zijn er hier ook wel aanwezig, evenals honderden cd's. Wel noemenswaardig: mijn vader heeft bij een of andere kenniswedstrijd ooit een hele mooie antieke pop gewonnen met Zeeuwse kledendracht. Die staat altijd en eeuwig bovenop de meidenkast in de gang, mooi ding is dat. Ook wel leuk om te vermelden: mijn moeder houdt van een gezelllige wc. Dat betekent dus dat er een kapstokje in hangt met geurzakjes en gedroogde bloemen, en een plankje met prullaria er op. Boven het spoelbakje hangt zelfs een sierspiegeltje met kaarsenstandaards erop.
|
Verwijderd
|
Mijn vader heeft geloof ik zo'n 10 boekenkasten die uitpuilen.
Verder hadden we - toen ik ook nog thuis woonde - ooit een bizarre bank. Het was een hele grote houten bank en hij was afkomstig uit de wachtkamer van een ministerie. Telkens als er iemand bij ons thuis kwam was het eerste dat die persoon zei 'Wat een schitterende bank' om vervolgens op een stoel te gaan zitten, want erg comfortabel zat de bank niet, helaas. Maar hij was gewoon huge. Ik heb een speelgoedkist op wieltjes, door mijn opa ooit gemaakt voor Sinterklaas. Verder heb ik ook veel dvd's. Geen idee hoeveel precies. En ik heb Vasicons. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja, natuurlijk. Mijn ouders hebben Ieorg Idur, een schildpad, in de tuin. Een landschildpad die vrolijk door de tuin wandelt, witbrood met melk eet, van de tuinsproeier houdt en zich 's winters ingraaft.
Hij stond ook in het koopcontract van het huis. Hij woont er nu zo'n 50 jaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik geloof dat het enige noemenswaardige hier in huis toch een paralympische (is dat een woord, überhaupt? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel grappig dat de schildpad z'n naam heeft te danken aan een kinderboek. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |