Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2009, 18:56
Jittske
Jittske is offline
Je hoort altijd wel dat ze zeggen: "Uiterlijk is niet het belangrijkste'.
Maar wat doe je nou eigenlijk echt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2009, 21:25
Verwijderd
Ja, naar het uiterlijk natuurlijk. Als een -vrouw in mijn geval- er niet aantrekkelijk uitziet zal je er ook geen praatje mee maken en zal je het innerlijk nooit te weten komen, laat staan dat je er een relatie mee aanvangt.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 21:30
Verwijderd
Uiteraard kijk je altijd eerst naar het uiterlijk. Want dat is altijd de eerste indruk die je van iemand hebt. En pas dááááááárna, als je elkaar gaat leren kennen, ga je erachter komen of het innerlijk ook een beetje leuk is. En als het innerlijk leuk blijkt te zijn, dán zit er kans op een goeie match. Dus: we kijken in eerste instantie naar het uiterlijk, en pas dan gaan we over op het innerlijk.

tenzij je iemand via internet kent, of weetikveelwat voor andere mogelijkheden je hebt om te daten zonder te kijken. Dan moet je in eerste instantie afgaan op hetgeen iemand zegt/typt.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 09:06
Verwijderd
Uiterlijk. Laat je vooral niet gek maken door mensen die anders beweren want die zijn vaak niet moeders mooiste.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 09:38
Verwijderd
Als eerste natuurlijk het uiterlijk, maar dat betekent natuurlijk niet wanneer ik iemand lelijk vind, diegene geen kans meer geef tot contact.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 12:04
Verwijderd
Ik ben het er wel mee eens dat uiterlijk niet het belangrijkste is, voor mij tenminste niet. Iemand kan nog zo knap zijn, als het gewoon een gigantische l*l of tr*t is, dan hoef ik geen contact met die persoon. En mijn ervaring is dat sommige mensen zo leuk, aardig, lief, ... zijn dat het uiterlijk minder belangrijk wordt. Maar dan moet je ze wel een kans geven, want anders leer je ze nooit kennen. (Ik vind uiterlijke verzorging trouwens belangrijker dan knap zijn, bovendien is knap zijn ook relatief: wat de één knap/aantrekkelijk vindt, is dat voor de ander helemaal niet en andersom.)

Natuurlijk maakt het ook uit wat voor relatie je met een persoon hebt/wilt hebben. In een liefdesrelatie is het bv. een stuk belangrijker dat je iemand fysiek ook aantrekkelijk vindt (en daar hoeft iemand niet per se super knap voor te zijn) dan in een vriendschappelijke relatie.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 12:51
AzN
AzN is offline
Natuurlijk kijk je eerst naar 't uiterlijk, omdat je iemand niet op z'n innerlijk kunt beoordelen na 'n eerste indruk. Maar als hij er niet zo goed uitziet en toch erg oké blijkt te zijn, geldt voor mij wel dat 't uiterlijk niet 't belangrijkste is hoor.
Oud 07-10-2009, 14:48
Verwijderd
Innerlijk. Zeker weten.
In het verleden ben ik buitengesloten geweest, zogenaamd vanwege mijn uiterlijk, terwijl ik volgens mij lang niet zo lelijk ben. Sindsdien kijk ik echt puur naar het innerlijk. Uiterlijk is maar de buitenkant, een soort hoes. Innerlijk is hoe je echt bent.

En als iemand in mijn ogen lelijk is kijk ik daar gewoon dwars doorheen. Lelijk is niet stom, júíst niet in de meeste gevallen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 17:59
Jittske
Jittske is offline
Micromensje...
Hoe lang ben je vriendloos geweest?
ik vind het goed van je dat je dit zegt.
Maar hoe oud ben je nu en heb je nu wel vrienden die je innerlijk belangrijk vinden?

groetjes..
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 18:57
Inanis
Inanis is offline
Als ik een meid niet leuk vind, maar haar persoonlijkheid wel geweldig, dan is er misschien ruimte voor vriendschap, maar meer niet echt..
Als ik een meid leuk vind, maar haar persoonlijkheid kut, dan zal ik er wel achter willen komen of ze ook nog een andere kant heeft. Das eigenlijk wel een uitdaging. Mja als een meisje echt zo'n vervelende persoonlijkheid heeft, dan zal ze wss ook weinig bereid zijn om contact aan te gaan, dan houdt het sowieso op.
Oud 07-10-2009, 19:23
Verwijderd
Allebei, natuurlijk. Hebben we het over potentiele partners of vrienden? Want voor romantische interesse geldt dat ik hem fysiek wel even aantrekkelijk moet vinden als mentaal. Maar dat wil niet zeggen dat degenen die ik aantrekkelijk vindt, per se standaardknap zijn ofzo. Ik merk wel dat ik dat eigenlijk meteen al weet - als ik iemand niet bij de eerste ontmoeting fysiek aantrekkelijk vind, komt dat eigenlijk ook niet. Maar het is wel weer zo dat ik iemand een tijd kan kennen, een prettig persoon vinden, en dan pas bedenken dat ik ze eigenlijk ook wel lekker vind. 't Is meer dat ik het meteen weet als het níet hoeft, geloof ik

Wat vrienden betreft, kijk ik eigenlijk ook wel naar uiterlijk, maar da's op een heel andere manier - eentje met lekker veel vooroordelen! Vaak kun je aan uiterlijk wel zien wat voor type iemand is, en dan weet ik wel of ze potentieel vriendschappelijk interessant zijn of niet. Een doos met geblondeerd haar, bruinige lippenstift en plat accent zal mij hoogstwaarschijnlijk niet liggen.

Maarrrrr het is wel eens voorgekomen dat mijn vooroordelen verkeerd waren en ik bleek te klikken met mensen van wie ik dat niet had verwacht. Dus over het algemeen oordeel ik wel maar ga ik vervolgens wel relatief open met mensen om omdat mijn mensenkennis wel eens te wensen overlaat
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 20:11
marrel
marrel is offline
Eerste indruk is uiterlijk en ik kan er ook wel op afknappen, zeg altijd maar dat je er ook mee over straat moet durven Maar verder sta ik er volgens mij wel altijd voor open iemand te leren kennen en dat is toch het uiteindelijke oordeel.
Oud 08-10-2009, 06:09
kous
kous is offline
doorsnee man --> kijkt naar uiterlijk
Elke vrouw --> kijkt naar innerlijk

Dit is zo, neem het van mij aan, geloof niet wat vrouwen hierover zeggen, ze denken emotioneel, niet logisch. ze zien een aantrekkelijke man en denken dat hij aantrekkelijk is door zijn symmetrisch aangezicht en niet door zijn lichaamspostuur, de 5 vrouwen die rond hem hangen, zijn careless attitude, zijn kleren( wealth), hun brein processed dit als zijnde aantrekkelijk. Dit gezegd zijnde kan je dit topic sluiten. dit is niet discusieerbaar.
Oud 08-10-2009, 11:27
Verwijderd
Citaat:

Dit is zo, neem het van mij aan, geloof niet wat vrouwen hierover zeggen, ze denken emotioneel, niet logisch. ze zien een aantrekkelijke man en denken dat hij aantrekkelijk is door zijn symmetrisch aangezicht en niet door zijn lichaamspostuur, de 5 vrouwen die rond hem hangen, zijn careless attitude, zijn kleren( wealth), hun brein processed dit als zijnde aantrekkelijk. Dit gezegd zijnde kan je dit topic sluiten. dit is niet discusieerbaar.
je eigen sig is hier van toepassing: hier staat helemaal niks
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 11:44
Verwijderd
^ Hear hear.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 15:51
Inanis
Inanis is offline
@Kous: zowel mannen als vrouwen kijken vooral naar houding en gedrag. niet zozeer innerlijk. En wat is het innerlijk eigenlijk, we kennen onszelf niet eens 100%, laat staan een ander. Je kent alleen het deel van de ander dat die aan je laat zien.
Ik gedraag me naar meiden gemiddeld heel anders dan naar jongens, en naar elk individu apart gedraag ik me ook weer anders, en in verschillende groepen ook weer. de manifestatie naar de buitenwereld van mn innerlijk is dus voortdurend anders. En dat geldt voor zo'n beetje iedereen lijkt me.

dat en we hebben allemaal een andere smaak, hoewel bepaalde eigenschappen wel veelgewilt zijn.
Oud 08-10-2009, 21:11
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ja, naar het uiterlijk natuurlijk. Als een -vrouw in mijn geval- er niet aantrekkelijk uitziet zal je er ook geen praatje mee maken en zal je het innerlijk nooit te weten komen, laat staan dat je er een relatie mee aanvangt.
Oud 08-10-2009, 21:36
Verwijderd
Ik zie vaak vrouwen of ze een leuk innerlijk hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 22:28
Verwijderd
Iedereen kijkt, naar het uiterlijk...Het oog wilt ook wat!
Maar uiteindelijk draait het om het innerlijk he!,
Uiteindlijk worden we allemaal oud en lelijk
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 16:45
Issun
Issun is offline
Innerlijker is belangrijker, maar uiteindelijk val je natuurlijk voor iemands uiterlijk. Of je moet pas verliefd op iemand worden als je diegene vaak hebt gesproken.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 06:57
Verwijderd
Ik vind uiterlijk wel belangrijk, maar niet als in dat iemand knap moet zijn want dat interesseert me juist heel weinig. Ik hecht er bijvoorbeeld meer waarde aan dat iemand er goed verzorgd uitziet. Ik kan dat innerlijk en uiterlijk nooit zo goed los van elkaar zien: ik kan niet naar iemand kijken zonder op zijn of haar uitstraling te letten, en die uitstraling zegt weer heel erg veel over het innerlijk dus je (ik) kan eigenlijk nooit puur voor iemands uiterlijk vallen. Als ik het zo goed verwoord.
Iemand kan bijvoorbeeld qua uiterlijk wel heel knap zijn, maar als diegene dom overkomt of alleen maar een chagrijnige kop kan trekken bestempel ik hem alsnog als lelijk. Mooi heeft voor mij niet zo veel met de buitenkant te maken.

Conclusie: mooi innerlijk + verzorgd uiterlijk = win.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 08:18
Armoed
Armoed is offline
uiterlijk, net zoals iedereen onder de 21 zonder trauma's
Oud 10-10-2009, 19:38
Sweety-x
Sweety-x is offline
Citaat:
Je hoort altijd wel dat ze zeggen: "Uiterlijk is niet het belangrijkste'.
Maar wat doe je nou eigenlijk echt?

Ik ga eerlijk wezen, Ja ik kijk absoluut eerst naar uiterlijk en dan naar innerlijk.
Maar heb zelf ook een vriendje gehad, die ik gewoon eerst had als vriend en die zo aardig was dat ik hem leuk begon te vinden.
Maar het liefst wil ik natuurlijk een mooi uiterlijk en een super mooi innerlijk
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 19:45
Verwijderd
Ik val op innerlijk en uitstraling.

Vooral een bepaalde uitstraling kan ik verliefd op worden. Die uitstraling zie ik meestal ook pas na een tijdje. Dat samen met een goed innerlijk maakt het voor mij al perfect. Mijn vorige vriendin was ook niet echt knap maar die lieve schattige uitstraling en innerlijk was gewoon veel belangrijker!

Uiterlijk is meer is voor de 1e blik, maar ik zal nooit daardoor op iemand vallen
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 20:43
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Mensen kijken ALTIJD naar uiterlijk. Ongeacht van wat ze zeggen. Een eerste indruk is in no-time gemaakt. Zie iemand lopen en je hebt er een beeld van. Je denk dan al die persoon min of meer te kennen. Onzin, maar het bepaald al wel of je iemand mag wel of niet.

Bij negatieve indruk kan het leiden tot 'pfff, dacht ik het niet', Terwijl wanneer je positief gestemd was je sneller hebt van 'ohja, kan je es hebben he'. Indrukken, uiterlijk dus, extreem belangrijk. Voor een relatie denk ik wel degelijk dat innerlijk belangrijk is. Zeker hoe langer de relatie duurt hoe belangrijker. Je vriendin kan nog zo knap zijn, maar als het een blonde tut is die op elk niveau van algemene kennis stil valt ga je je er vanzelf zo aan ergeren dat je d'r wel een keer buiten flikkert.

Wel is het zo dat mannen uiterlijk belangrijker blijven vinden. Dat schijnt gezondheid uit te stralen en zou goed zijn voor de kinderen.
Vrouwen zoeken macht. Dus gespierd en/of veel geld. Omdat dit bescherming bied voor haar en kind.
Daarom wordt ook vaak gezegd dat vrouwen materialistisch zijn. Spullen vertegenwoordigen een waarde, geld. En dus macht, en dat bied veiligheid.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2009, 13:26
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Uiterlijk, defenitely. Maar zoals eerder aangegeven hoeft dat niet gelijk te staan aan knap zijn. Ik vind gewoon dat een persoon een bepaalde uitstraling moet hebben. Voor de rest vind ik ook innerlijk belangrijk, maar dat is gewoon niet alles.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 13:53
Daantjer
Daantjer is offline
uiterlijk is nr. 1 bij uitgaan, maar innerlijk is toch belangrijker, als je iemand ontmoet via vrienden en je begint te praten, kom je ook wel achter het innerlijk dus kan je ook zo iemand leren kennen
Oud 11-10-2009, 15:52
arPos
arPos is offline
Ik hou wel van specifieke uiterlijke kenmerken...

erg cliche natuurlijk maar op de lange termijn gaat innerlijk meer meetellen.
Oud 11-10-2009, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Micromensje...
Hoe lang ben je vriendloos geweest?
ik vind het goed van je dat je dit zegt.
Maar hoe oud ben je nu en heb je nu wel vrienden die je innerlijk belangrijk vinden?

groetjes..
Vrij lang, een jaar of 6.
Ik ben nu 18 en ik hoop maar dat die vrienden er zijn. Vermoed van wel.

Grappig eigenlijk. De meesten hier zeggen eerst naar uiterlijk te kijken. Maar zoveel echt knappe mensen lopen er niet rond, zeg nou zelf. Goed, het is wel fijn als iemand er verzorgd uitziet, maar als je voor écht knap gaat kun je lang zoeken. En kijk nou zelf eens in de spiegel en oordeel eerlijk. Is het wel eerlijk als jij naar een superknap iemand zoekt terwijl je zelf ook niet moeders mooiste bent?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 17:45
voussavez?
voussavez? is offline
Ik kijk als eerst naar het uiterlijk, maar als het innerlijk me niet bevalt ga ik natuurlijk geen moeite doen om een relatie te starten. Maar als ik een meisje leer kennen die ik op het eerste gezicht niet bijzonder mooi vind maar wel een mooi innerlijk heeft, val ik daar wel op. Iemand met een bijzonder mooi innerlijk vind ik mooier dan iemand met een bijzonder mooi uiterlijk.
Oud 12-10-2009, 18:46
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ik kijk als eerst naar het uiterlijk, maar als het innerlijk me niet bevalt ga ik natuurlijk geen moeite doen om een relatie te starten. Maar als ik een meisje leer kennen die ik op het eerste gezicht niet bijzonder mooi vind maar wel een mooi innerlijk heeft, val ik daar wel op. Iemand met een bijzonder mooi innerlijk vind ik mooier dan iemand met een bijzonder mooi uiterlijk.
mooi gezegd
Oud 12-10-2009, 19:22
Hulk
Hulk is offline
Goed innerlijk is mooi meegenomen, maar ik vind uiterlijk veel belangrijker.
Oud 12-10-2009, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Grappig eigenlijk. De meesten hier zeggen eerst naar uiterlijk te kijken. Maar zoveel echt knappe mensen lopen er niet rond, zeg nou zelf. Goed, het is wel fijn als iemand er verzorgd uitziet, maar als je voor écht knap gaat kun je lang zoeken. En kijk nou zelf eens in de spiegel en oordeel eerlijk. Is het wel eerlijk als jij naar een superknap iemand zoekt terwijl je zelf ook niet moeders mooiste bent?
Naar uiterlijk kijken is niet hetzelfde als een superknap iemand zoeken natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 22:53
Verwijderd
Citaat:

Oh dat verklaart waarom ik altijd van die intelligente en lieve vadsige lelijkerds als vriendjes heb

Ik hoop zo dat dit een troll is
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 02:49
Verwijderd
Citaat:
Goed innerlijk is mooi meegenomen, maar ik vind uiterlijk veel belangrijker.
Dus het maakt jou niet uit wat voor innerlijk iemand heeft, als ze maar drop dead gorgeous is?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 10:41
kous
kous is offline
Citaat:
Mensen kijken ALTIJD naar uiterlijk. Ongeacht van wat ze zeggen. Een eerste indruk is in no-time gemaakt. Zie iemand lopen en je hebt er een beeld van. Je denk dan al die persoon min of meer te kennen. Onzin, maar het bepaald al wel of je iemand mag wel of niet.
Die eerste indruk heeft echter bijna niks te maken met het uiterlijk xD Vele mensen misvatten het woord ’uiterlijk', dat is alleen de symmetrie van het gezicht.
Je eerste indruk is echter, kleding (wealth), social allignments( leader of men ), preselection ( jaloezie ), athletisisme ( een 6-pack hoort niet bij het uiterlijk, maar is een verworven eigenschap, is protector of loved ones). Al DIE eigenschappen vertellen je ( onbewust ) of een persoon aantrekkelijk is of niet. Aantrekkelijkheid heeft bijna NIKS te maken met uiterlijk. althans voor aan vrouw toch niet. Een man hecht daarintegen meer belang aan het uiterlijk( symmetrie van het lichaam, aangezicht ).
Oud 13-10-2009, 10:44
kous
kous is offline
Citaat:
Oh dat verklaart waarom ik altijd van die intelligente en lieve vadsige lelijkerds als vriendjes heb

Ik hoop zo dat dit een troll is
je snapt het niet.
Oud 13-10-2009, 11:41
Verwijderd
Citaat:
je snapt het niet.
Ik snap je wel, maar je overdrijft zoals gewoonlijk weer in zo'n mate dat het belachelijk wordt. Al was het maar omdat alle dingen die jij noemt ook uiterlijk (vertoon) zijn en vrouwen dus ook gewoon op uiterlijk vallen. Er zit wel een kern van waarheid in wat je zegt, maar kan iemand nog zo macho en rijk zijn, als ik hem fysiek lelijk vind, als hij vadsig is of geen kin heeft of wat dan ook, dan hoef ik hem echt niet. Bovendien verandert dat toch behoorlijk in onze generatie, en dan helemaal onder hoogopgeleide vrouwen - mijn vriendinnen hebben bijna allemaal vriendjes die echt het tegenovergestelde van succesvolle man of machoman zijn (en goed, die ik dan ook vrijwel allemaal niet aantrekkelijk zou vinden ).

@Micromensje: Waar haal jij vandaan dat naar uiterlijk kijken hetzelfde is als alleen maar heel knappe mensen willen? Ik vind mijn vriendje er woest aantrekkelijk uitzien, maar ik ben echt niet zo naief om te denken dat iedereen dat vindt. Het gaat erom wat ík fysiek aantrekkelijk vind, niet wat de massa vindt. Ik moet hem fysiek aantrekkelijk vinden, maar dat wil niet zeggen dat hij waanzinnig knap moet zijn.

Daarnaast, zelfs al was ik hondslelijk, dan nog was het mijn goed recht alleen maar heel knappe mensen te willen. Heb ik waarschijnlijk alleen weinig succes mee. Gelukkig zijn vrijwel alle mensen niet echt lelijk en ook niet echt heel knap, en vindt men mensen in zijn eigen aantrekkelijkheidsklasse meestal ook wel aantrekkelijk, dus dat komt allemaal wel goed uit.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 12:04
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Dus het maakt jou niet uit wat voor innerlijk iemand heeft, als ze maar drop dead gorgeous is?
Het moet natuurlijk geen heks zijn. Maar een paar slechte eigenschappen probeer ik wel gewoon te veranderen.
Oud 13-10-2009, 14:59
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Het moet natuurlijk geen heks zijn. Maar een paar slechte eigenschappen probeer ik wel gewoon te veranderen.
nouja een heks kan ook kinky zijn ehj
Oud 19-10-2009, 05:04
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Uistraling is idd wel een mooie, sommige dames hebben iets van 'tadaa, hier ben ik, gezellig terrasje doen?' waar anderen wellicht 'okay, ik heb verstand van make up zoals je kan zien, maar praat wel langzaam en alleen over TMF anders is het niet te volgen'.

Vriend van me had zo'n vriendin. Helaas was het ook nog ongeveer zo ook, ongeacht van welk gesprek we begonnen, van barack tot wilders, van een hbo opleiding tot hoe een fietsbeld werkt, ze leek voordurend in een hypnotische trance, totdat ze merkte dat iemand iets tegen haar ging zeggen/vragen, toen was ze drinken halen of voerde ze het idee van 'just smile and wait' uit.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 15:35
Ghislaine91
Ghislaine91 is offline
Nu ik dit zo heb gelezen, besef ik dat ik wellicht ongeloofwaardig zal overkomen, maar ik kijk écht alleen naar het innerlijk! Ik ga ook niet echt om met de popie-jopies op school, omdat dit meestal nogal oppervlakkige kinderen zijn (je hebt natuurlijk wel een boel uitzonderingen hoor). Ik let echt alleen op persoonlijkheid. Wat heb je nou aan een mooie vriend(in) die er om door een ringetje te halen uitziet, maar nog geen zinnig woord uit kan brengen?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 16:46
Ghislaine91
Ghislaine91 is offline
Citaat:
Maar wat heb je aan iemand met het innerlijk van een engel/verlichte (whatever), maar met een uiterlijk dat je seksueel gezien geheel onaantrekkelijk of zelfs afstotend vindt?

Het hangt ervan af of je spreekt over een vriendschap of over een relatie. Met een afstotelijk iemand kan ik best vrienden worden, het hangt maar net van zijn/haar innerlijk af, maar wat een relatie betreft heb je wel gelijk, want als je met iemand een relatie hebt, dan moet er wél aantrekkingskracht zijn vind ik
Maar met iemand met een nare persoonlijkheid (of een gebrek eraan) zou ik bevriend willen worden noch een relatie willen hebben
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Nu ik dit zo heb gelezen, besef ik dat ik wellicht ongeloofwaardig zal overkomen, maar ik kijk écht alleen naar het innerlijk! Ik ga ook niet echt om met de popie-jopies op school, omdat dit meestal nogal oppervlakkige kinderen zijn (je hebt natuurlijk wel een boel uitzonderingen hoor). Ik let echt alleen op persoonlijkheid. Wat heb je nou aan een mooie vriend(in) die er om door een ringetje te halen uitziet, maar nog geen zinnig woord uit kan brengen?
Grappig, ik doe precies hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 11:21
Rationeel
Rationeel is offline
de buitenkant, maar niet in de zin van knap of lelijk.

dus wel houding/air/gedrag. en dit komt weer allemaal voort uit het innerlijk.

dus eigenlijk de buitenkant van het innerlijk. ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 11:26
Rationeel
Rationeel is offline
en gooi die clichés dat alle mannen alleen op het uiterlijk letten eens overboord zeg. misschien dat het opgaat voor het 16-jarige pubervolk, dat in bijzijn van de vriendjes standaard achter 'het mooiste meisje van de klas' aanhuppelt, maar een beetje meer dan primitief mens prikt daar makkelijk doorheen.

ik val écht niet op uiterlijke schoonheid.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 11:43
Sherlock
Sherlock is offline
Op dit punt van mijn leven kan ik gewoon niet verliefd worden op een meisje die echt lelijk is.
Oud 20-10-2009, 12:07
Rationeel
Rationeel is offline
als je echt misselijk wordt van de aanblik van iemand, dan is een relatie niet echt haalbaar nee
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 16:17
Changshan
Changshan is offline
Het is wel leuk om eerst het innerlijk beter te leren kennen en dan pas te focussen op het uiterlijk. Dat is eigenlijk meer iets dat je via fora kunt doen, dus niet heel praktisch verder. Maar mijn forum-/msndates van vroeger hadden daardoor wel iets speciaals. Dan merk je dat je je veel minder snel aan uiterlijke dingen ergert.
Oud 20-10-2009, 18:31
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Het is wel leuk om eerst het innerlijk beter te leren kennen en dan pas te focussen op het uiterlijk. Dat is eigenlijk meer iets dat je via fora kunt doen, dus niet heel praktisch verder. Maar mijn forum-/msndates van vroeger hadden daardoor wel iets speciaals. Dan merk je dat je je veel minder snel aan uiterlijke dingen ergert.
Bij mij werkt dat precies andersom.... Ik stel me bij leuke mensen op een forum altijd knappe mensen voor. Als ik ze dan op een foto zie kan dat een REUSACHTIGE afknapper zijn.
Reageren

Regels voor berichten