Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik geef hier caracroc (oid), is ook echt niet duur, en wordt met smaak gegeten
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hij heeft nu weer bonzo, zij het dan per ongeluk die voor grote honden, maar dit eet hij weer wel. Inderdaad een diva
![]() Mijn ouders konden het niet meer aanzien toen hij op een gegeven moment tóch aan het eten was, maar dat piepend deed... brokje, PIEP, brokje, PIEP ![]() ![]() |
![]() |
|
Wist je dat in het (goedkopere) voer, Pedigree Bonzo en Frolic, wat vooral bij supermarkten wordt verkocht niet zo goed is voor je hond? Er is veel zout in verwerkt, dat op langere termijn heel slecht is voor de nieren je hond.
Je kunt het best een 'wat duurder' voer kopen, waar minder zout in is verwerkt. |
![]() |
|
Klopt inderdaad, vraag maar aan een willekeurige dierenarts. Overigens hoeft goed voer niet altijd duurder te zijn, het voer wat ik eerder al noemde, Royal Canin Croc, is 35 euro voor 15 kilo. Bonzo kost ook 30 of 35 euro voor 15 kilo. Je kunt dat gewoon bij de dierenwinkel kopen, maar ook via internet. Ik heb wel een betrouwbare website voor je als je dat wilt.
Wel een diva hoor, ze weet precies hoe ze je ouders moet bespelen om haar zin te krijgen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Welk hondenvoer krijgt je hond en waarom juist die? fractal-illusio | 9 | 08-06-2006 11:52 | |
Flora & Fauna |
Wat voeren jullie je honden? Belle | 48 | 29-12-2005 10:03 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Memoires van een veeteler Raffie | 4 | 07-06-2004 21:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Coma (drama) Anne | 13 | 11-11-2002 12:22 |