Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het roze eet ik als laatst op ![]()
|
Ik bewaar áltijd het lekkerste tot het laatst. Als ik een bakje friet eet ook, als ik dan een frietje zie liggen die gewoon perfect is, met de perfecte hoeveelheid mayo er op. Dan laat ik die liggen tot het laatst. Als dan iemand komt 'even proeven' en hij pakt dat ene frietje, dan word ik boos
![]()
|
![]() |
Ik ruik overal aan. Vaak ook even aan de koffie enzo van andere mensen ( niet bij vreemden uiteraard, maar mag graag boven de koffie van mijn moeder hangen bijvoorbeeld).
Verder eet ik vrij normaal geloof ik, al doopte ik vroeger altijd mijn chips in de cola. Of ik verkruimelde de chips en deed er cola over, als een soort papje. Maar dat doe ik niet meer. Wel móet er cola bij de chips, dat hoort gewoon zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bewaar het lekkerste ook voor het laatst: ik eet een boterham rondom zodat de korstjes weg zijn en het zachte middengedeelte als laatste kan gegeten worden. (Dat was ik overigens ook een keer op Werchter aan het doen met een hamburger en net toen ik de laatste, beste hap wou eten, stootte iemand het uit mijn handen, goh wat was ik pissig ^^). Met kaas precies het zelfde, eerst de stukken die aan de korst zaten, dan het binnengedeelte. Vlees bewaar ik bij een warme maaltijd altijd als laatst omdat ik dat het lekkerste vind. Ik eet M&Ms in een kleurenvolgorde. Eerst de lelijke kleuren en dan de mooie kleuren omdat die het 'lekkerst' zijn. Volgorde: Bruin, geel, rood, groen en blauw. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik neem ook altijd de lekkerste hap als laatste en baal dan ook als het minder lekker was dan verwacht ( als er bijvoorbeeld te veel saus op zit ofzo.. grr) En lekkere patatjes bewaar ik zeker haha. |
![]() |
|
een tompouce snij ik eerst horizontaal doormidden, eet dan eerst de onderkant met laagje spul op en daarna de roze bovenkant met spul
oh en ik kauw altijd op vla/yoghurt, dat moet, anders krijg ik het niet doorgeslikt ![]()
|
Van euroshopper borrelnootjes zitten er drie kleuren in een zak: gele, witte en bruine, en eigenlijk vind ik alleen de bruine lekker, de witte gaan ook nog wel maar de gele vind ik vies
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar verder klinkt dat als mijn actie met M&Ms ^^. Blind proef je het niet, maar het gaat om het idee ![]() |
![]() |
|
Hele chips vind ik 'lekkerder' dan kapotte chips, dus als ik een handje chips heb dan eet ik eerst de kapotte en bewaar de hele (en dan vooral de mooie ronde) voor het laatst. Ik word dan ook idd boos als iemand zo'n mooie ronde uit mn hand pakt
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
bij t avondeten eet ik eerst het minst lekkere op
ik test alles eerst even en dan bepaal ik wat het lekkerst en vieste is als ik dorst heb neem ik altijd melk en dan kan ik bijna een liter in 1 keer op cola MOET met een rietje (geen idee waarom) als we patat eten en dr is dan zo'n tube mayo, dan spuit ik dat eerst even boven de prullenbak want ik wil niet dat eerste stukje mayo ook al heeft iemand ervoor uit genomen niemand anders mag drinken voor me inschenken, omdat ik bang ben dat ze erin spugen zelfde met eten, maar dat moet ik maar vertrouwen want ik kan denk ik niet koken ;p |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik een boterham met ei eet dan eet ik om het geel heen en eet dat als laatste op omdat ik dat het lekkerst vind.
Bij brood eet ik altijd eerst de bovenkant en bewaar de onderkant voor het laatst. Als ik m'n brood in stukjes snijd dan eet ik eerst alle stukjes met korstjes. Een hazelnotencrème gebakje eet ik het liefst geprakt ![]() Tompoezen eet ik door de room te verdelen over de twee stukken bladerdeeg. Ik eet dan eerst het stuk op zonder glazuur want dat is het minst lekkere. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik eet ook vaak tomaten uit de hand, met een beetje zout erop. Dat schijnt op zich al raar te zijn, maar ik vind de binnenkant (het lichtrode, waar al die zaadjes aan vast zitten) het lekkerst dus ik probeer altijd zoveel mogelijk van dat gedeelte over te laten. M'n vriend wist me te vertellen dat de meeste mensen dat gedeelte juist het minst lekker vinden. Wat ik me niet kan voorstellen. Ik wilde er zelfs nog een topic over maken hier.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb ook soms de neiging de specerijen bij chips af te likken, en heb ik een voorkeur voor de 'mislukte' exemplaren. Op mijn pannenkoeken wil ik nog wel eens pindakaas smeren. Dat schijnt ook vreemd te zijn.
|
Verwijderd
|
Oh ik vind de buitenkant van de tomaat ook lekkerder, maar de binnenkant ook wel.
Ik bedacht me trouwens dat ik ook raar yoghurt enzo eet, en ijs, dingen met lepels: ik draai de lepel namelijk vaak om om 'm dan uit te likken. Ipv gewoon lepel rechtop in mond, hap, nieuw opscheppen, lepel recht in mond, hap, is het dan lepel in mond, hap, lepel omdraai, lik, nieuw opscheppen, lepel in mond, hap, lepel omdraai, lik, etc. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik eet altijd graag tomaat met suiker (gewoon een tomaat doormidden snijden en dan suiker op beide helften strooien), vinden sommige mensen ook raar. Oh, en tomaat met suiker op beschuit is ook echt héél lekker, als je je ogen dicht doet lijken het net aardbeiden
![]() Dat wat Freya zegt over ijs eten met omgekeerde lepel doe ik ook graag. Dat deed ik vroeger ook met vla, maar mijn vader vond dat vreselijk (geen idee waarom ![]() ![]() Ik kan de laatste tijd nooit kiezen tussen warme chocolade melk en thee, dus maak ik altijd allebei tegelijk ![]() ![]() Vlees eet ik bij het avondeten ook altijd als eerst, dat hebben we vroeger ook altijd zo gedaan en ik vind het gek om het anders te doen. (Tenzij het een gerecht is waarbij vlees ook echt bij de rest hoort, zoals bv. rookworst bij boerenkool.) Oh ja, boerenkool eet ik altijd met rookworst en zure haring. Ik snij dan eerst de worst en de vis in stukjes, dan neem ik een vork vol boerenkool, dan prik ik er een stukje worst bij aan en dan leg ik er een stukje vis op. Van het laatste beetje maak ik altijd 'petitfour'tjes', dus precies één hap met één stukje worst en één stukje vis, zodat ik weet dat ik precies uit kom en nooit een hap alleen boerenkool moet eten ofzo ![]() ![]() Vroeger at ik spinazie altijd met sjaslieksaus, mensen konden zich echt niet voorstellen dat dat lekker was (en 't is echt héél lekker!). |
![]() |
||||
Het is niet apart, maar ik maak altijd yoghurtfeestjes.
Elke avond zoek ik iets in huis wat ik door de yoghurt kan doen: Appel, limonade, hagelslag, vlokken, stroopwafel, beschuit, kaneel, fietsbanden, pepernoten, roosvicee.. Soms eet ik hele aparte dingen op die manier, vooral omdat ik probeer geen avond hetzelfde te nemen. Combineren is ook leuk, beschuit en kaneel is vijboordeeld heel lekker ![]() Mijn stiefbroertje en stiefvader eten appelmoes op de pannenkoek, dat kan ik dus echt niet lekker vinden! ![]() Zoute Haring wil ik persé met mes en vork eten, anders vind ik het minder lekker. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-11-2009 om 22:11. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ot. periodes bijna dwangmatig hetzelfde eten tot ik het helemaaal niet meer kan zien en dan opeens fan zijn van iets totaaal anders zo heb ik een angstaanjagende speculaas-ijs periode gehad |
![]() |
|
Tomaat met suiker of tomaat zonder het hart is gewoon voor mensen die niet van tomaat houden.
Ik eet ijs graag net als Freyja. Ik eet regelmatig een hele komkommer als tussendoortje, maar ik weet niet of dat raar is. Oh en ik lunch nooit. Er zijn mensen die om twee uur of weet ik veel wat voor tijd opeens beweren dat het lunchtijd is en dan allerlei brood en broodbeleg op tafel uitstellen en daar een glas melk bij willen en dat soort ongein, maar dat heb ik nooit begrepen, van kinds af aan was ik daar al op tegen. Ik eet wel af en toe een boterham, natuurlijk, maar dan ook zelden meer dan één per dag.
|
Ik vind het bij nogal veel voedsel nodig om het nog heter te maken dan het al is. Paar voorbeeldjes:
-Mexicano gaat een dikke laag sambal op. -Hot&Spicy pizza gaat een half flesje tabasco over. -Hete kip is pas compleet met chilisaus. En zo kan ik nog wel even verder gaan ![]() Verder heb ik net als meerdere mensen hier op het forum blijkbaar hebben altijd de neiging specerijen van chips, en dan voornamelijk Pringles af te likken. @Uice: Dat wat jij met lunch hebt heb ik met ontbijt, sommigen zeggen dat het de belangrijkste maaltijd van de dag is, nou ik vind het dus gewoon onzin ![]()
|
![]() |
Bij een 'sandwich', doe ik de boterhammen verkeerd om op elkaar, zodat als het in tweeën gesneden is allebei de delen een boven en een onderkant hebben. Als ze gewoon gelijk op elkaar liggen heb je een deel met twee onderkanten, en een deel met twee bovenkanten, en dan weet ik niet welke ik het eerst moet opeten omdat ze niet gelijkwaardig zijn.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() DE oplossing voor mijn ongelijke-boterhamprobleem! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik chips heb dan haal ik altijd eerst de extreem gezouten chipjes eruit, die vind ik het lekkerst. En ik zuig op chips. En ik lik ook aan pringels zoals eerder werd gezegd.
Vroeger vond ik het leuk om chips te pletten tot een soort paneermeel en dan in m'n mond te gieten maar dat doe ik eigenlijk niet meer. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
ik gooi vaak het laatste beetje drinken weg. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik eet bij een tompouce ook het rose het laatst op
![]() En bij maaltijden heb ik altijd zo gedaan: Eerst de garnering dan de rauwe groentes dan de gekookte groentes dan de puree of rijst of wat er ook is als laatste het vlees of de vleesvervanger. Maar nu eet ik helemaal geen vlees meer. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Vragenlijst andere cultuur CloveR3110 | 1 | 05-11-2011 11:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Pharaoh Rafiq | 192 | 06-07-2004 20:59 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bolkestein tikt Washington op de vingers Unexplained | 40 | 12-07-2003 21:15 | |
Flora & Fauna |
zwanger roborovski dwerghamstertje ?! Verwijderd | 9 | 10-03-2003 13:42 |