hmm.. goed punt

.. maar ze is dus niet meer op msn, maar kan het proberen. Ik weet van die laatste eh.. gesprek, dat ze me niet heeft geblokt, ze heeft ook veel dingen onthouden over mij ( mijn lievelings vak, waarin ik geinstresseerd was enz ) en ik ook van haar onthouden. Hebben ongeveer wel de zelfde interesses

, maar zal haar dan ff mailtje sturen via msn, en hou jullie dan wel op de hoogte in dit topic, eh.. toen ze oppeens dus weer online was op msn ( kwam gewoon uit school, msn aanmelden, was ze dus online ), toen zei ik: ey eh.. komt er op neer dat ik niet boos was ofzo op haar. En ze zei ook dat het haar eh.. verbaasde dat ik niet kwaad op haar was omdat ze zolang offline was en niet van haar liet horen, en dat ik echt super lief was. Weet dat deze zin / uitleg vaak voorkomt

, maar bij dit meisje voelt het als mijn eh.. gelijke

, dat we op het zelfde niveau zitten qua karakter enz. Niet te laag, niet te hoog, maar gewoon perfect

.. Eh.. in ieder geval, hebben jullie voor als die tijd dat ze keertje online komt, weer aanbreekt, alvast wat tips / 'trucjes' om haar hart te winnen.. ?
Victor peace