Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2009, 21:50
Hippie :peace:
Hippie :peace: is offline
Ey, ik had eerst een meisje ontmoet via msn, rond juli vorig jaar. Toen rond nieuwjaar kwam ze oppeens niet meer online. Toen in april ongeveer weer keertje, toen legde ze uit waarom ze heletijd niet online was geweest, en hebben we gewoon gezellig gepraat zoals vroeger. Hadden voordat ze niet meer online kwam ook vaak lange gesprekken, en smste veel s'avonds, soms wel rond 1 uur ^^. Eh.. laatste tijd denk ik weer veel aan dit meisje.. en vraag me af hoe ik dus weer in contact met haar kan komen.. hyves is geen optie.. want dat heeft ze niet..

weet iemand nog een andere manier ?.. wil graag dus weer contact met haar.

peace
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2009, 21:57
tuttebel
tuttebel is offline
nog n keer smsen? 'he lang niet meer gesproken! hoe is t met je?'
Oud 02-12-2009, 22:08
zou ik graag willen doen, maar heb nieuwe mobiel ondertussen en haar nummer niet meer ( vorige mobiel is kapot gegaan ), maar het was wel speciaal dat ik haar nummer had. Eh.. reden daarvoor hou ik liever geheim omdat bijna niemand dat over haar weet .
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 22:10
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Je hebt toch haar msn adres? Daar kun je toch ook naar toe mailen?
Oud 02-12-2009, 22:24
hmm.. goed punt .. maar ze is dus niet meer op msn, maar kan het proberen. Ik weet van die laatste eh.. gesprek, dat ze me niet heeft geblokt, ze heeft ook veel dingen onthouden over mij ( mijn lievelings vak, waarin ik geinstresseerd was enz ) en ik ook van haar onthouden. Hebben ongeveer wel de zelfde interesses , maar zal haar dan ff mailtje sturen via msn, en hou jullie dan wel op de hoogte in dit topic, eh.. toen ze oppeens dus weer online was op msn ( kwam gewoon uit school, msn aanmelden, was ze dus online ), toen zei ik: ey eh.. komt er op neer dat ik niet boos was ofzo op haar. En ze zei ook dat het haar eh.. verbaasde dat ik niet kwaad op haar was omdat ze zolang offline was en niet van haar liet horen, en dat ik echt super lief was. Weet dat deze zin / uitleg vaak voorkomt , maar bij dit meisje voelt het als mijn eh.. gelijke , dat we op het zelfde niveau zitten qua karakter enz. Niet te laag, niet te hoog, maar gewoon perfect .. Eh.. in ieder geval, hebben jullie voor als die tijd dat ze keertje online komt, weer aanbreekt, alvast wat tips / 'trucjes' om haar hart te winnen.. ?

Victor peace
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 23:25
Kaa
Kaa is offline
Je kan beginnen met vragen of je haar telefoonnummer nog een keertje mag hebben omdat je dr graag n keer zou bellen aangezien het leuk was met haar te praten?
Als je haar dan uitlegd dat je telefoon kapot is gegaan enzo, zal ze toch enigzins gevleid zijn denk ik?
succes
Oud 03-12-2009, 08:20
oke ^^, als ze dan weer keertje online komt, zal ik haar nummer vragen ^^ merci voor de tip .. eh.. nog iemand anders tips :$ ?

Victor
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 09:06
stout!
stout! is offline
Ja, als je haar weer een tijdje spreekt op msn of via sms, kun je vragen of ze een keer iets af wil spreken.
Oud 03-12-2009, 14:10
goed idee ^^, zal ik zeker doen , dankje ^^
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 19:42
LoorAn
LoorAn is offline
Ja, regel een date met haar. Gewoon iets simpels, ergens waar je met elkaar kunt praten, zoals La Place of een ander cafeetje of eethuisje.
Heb je haar trouwens ook in het echt gezien? Dit is best belangijk aangezien ik zelf een jongen op msn kende en de date heel erg tegenviel. Ik raad je aan haar eerst in het echt te spreken.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 19:49
oke , maar eerst eh.. hopen / zorgen dat ik weer in contact met haar kom.. maar bij eerste keer is iedereen toch wel zenuwachtig ?.. dan is het toch normaal dat je beetje eh.. stilletjes bent ?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2009, 10:34
I C U
I C U is offline
Jep Hoewel het per persoon verschilt: sommige mensen gaan ratelen, anderen worden inderdaad wat stiller.
Oud 05-12-2009, 15:26
ik word dat 2de .. en denk dat meisje ook wel als het uiteindelijk zo ver is ..
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 15:26
Sheppard
Sheppard is offline
Kijk in je gespreksgeschiedenis van je MSN of haar nummer daar niet nog instaat?

Tenminste, als je de gespreksgeschiedenis bewaard
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 16:05
Verwijderd
Hoe ontmoet je een meisje via MSN? Liep je toevallig in Msn-stad en kwam je haar toevallig op de Grote MSN-straat tegen? Zat je naast haar in de MSN-kroeg?

Je moet haar toch ergens van kennen, kan je zo niet in contact komen?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 16:07
.. was op een site ( pokemon site XD ), maar zijn we alle2 mee gekapt. Dus komen daar niet meer op. En heb toen ik msn aanmaakte, geen gespreksgeschiedenis ingesteld ...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 19:20
LoorAn
LoorAn is offline
oke..
ja iedereen is wel wat stil in het begin, maar het was gewoon een vreemde jongen .
probeer juist zo open mogelijk te zijn, en jezelf, en spreek dus af.
weet je trouwens hoe ze eruit ziet?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 07:22
ja, ik heb een foto van haar.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 07:48
Pleunie..
Pleunie.. is offline
Een mailtje sturen van hé hoe is ie!? Lang niet meer gesproken..
Maar je hebt ook haar nummer dus ik zou haar een smsje sturen, maar niet te gelijk! Dan dnek ik dat ze je maar raar vind
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 14:37
heb al mailtje gestuurd , en heb haar nummer niet meer
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 21:44
Srry voor dubbelpost, maar heb mailtje terug haar , ze zei dat het haar speet dat ze niet veel van haar had laten horen enz. En dat ze het erg druk had ( ze zei ook wat allemaal ). Ze vroeg hoe het met mij ging en of ik nog gitaar speelde en of er nog iets bijzonders was gebeurd. ( ze zei wat er allemaal bij haar was gebeurd ). Eh.. heb dus mailtje terug gestuurd, van dat alles goed gaat, dat ik nog gitaar speel enz, en gevraagd of ik haar nummer zou mogen .. dus mailtje nog afwachten .. eh.. zei ook dat ik later een verrassing voor haar had.. maar moet nog bedenken wat..XD. eh.. uitleg:

Wil haar graag eh.. verrassen dus wat hopelijk haar bij mij eh..'brengt'.. dus een romantisch iets.. maar hebben jullie misschien ideen ? iets van ontmoeten ofzo niet.. want wil eerst even eh.. goed contact met haar .
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 07:22
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Houden jullie allebei van dezelfde muziek? Stuur haar een mixtapeje (ofwel een cd) met allerlei verschillende nummers er op. Vond ik altijd erg leuk om te krijgen en hoeft niet perse romantisch te zijn
Oud 09-12-2009, 22:48
Hebben ongeveer zelfde stijl ja , eh.. nummer wilt ze nog niet geven, i.v.m weinig beltegoed en even kijken hoe het loopt enz. Hebben ook zelfde interessen , en zal kijken wat ik kan doen daarmee , vandaag concert gehad, ( ook opgenomen ), dus mss daar iets mee doen .. Wie nog meer ideen / tips (A) ?

Victor
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 21:16
Verwijderd
Kijk in het telefoon boek/ Hyves.. Iets dergelijks.
Kom er achter waar ze woont koop een bos roze en bel bij haar aan..
Dat zal ze nooit vegeten!!

suc6
Met citaat reageren
Oud 19-12-2009, 19:56
omgwtfbbq=)
omgwtfbbq=) is offline
Je kon haar eerst SMS'en, dus et kan nu toch weer?
Oud 27-12-2009, 00:17
metalheadje
metalheadje is offline
Citaat:
Je kon haar eerst SMS'en, dus et kan nu toch weer?
of bellen
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 16:01
heb nieuwe mobiel, en niet meer haar nummer, dus dat kan niet meer , maar heb laatste tijd weer goed contact met haar ^^, heb gevraagd om nummer, maar moest ze nog even over nadenken, zal het volgende keer weer even vragen. Eh.. wat zou een leuk cadeau zijn voor een meisje ? eh.. ze woont wel verweg.. dus iets wat ik vanaf hier kan doen. Graag ideen ^^
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 18:12
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je haar een kado wil geven terwijl zij weigert haar telefoonnummer aan jou te geven
Oud 27-12-2009, 20:55
Haha, dat waarom ze haar nummer niet wilt geven, zit een reden aanvast, maar weet zeker dat ik dat niet mag vertellen . Maar iemand nog cadeau tips ?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 00:46
luv_cupcakes
luv_cupcakes is offline
Om haar te verassen is het leuk als je iets doet wat heeel erg clice is, zoals een gitaarsolo onder haar balkon, of met stoepkrijt voor haar deur op de straat schrijven: -haar naam- I love you! met een bos rozen in je handen erbij ofzo....
Als cadeautje ook zoiets wat heel clice is, zoals een teddybeer, of een doos chocolade, dat vind ik vaak toch het leukste, ookal is het zo standaard. Maar ik weet natuurlijk niet wat dit meisje leuk vind....
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 08:49
Nja, kan wel gitaar spelen, maar nog niet zo goed ;p, zij speelt ook gitaar ^^. Maar die ideen kunnen helaas niet omdat ik niet dicht bij haar woon. Wou nu dus via top2000 haar feliciteren, ze is vandaag jarig =D. Heb berichtje gestuurd, nu hopen of die ook op de radio te horen is.

MVG

Victor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten