heb de titel ff aangepast. geen ervaring mee, lijkt me wel vet, gewoon omdat het kan. brandnetels huhu vet dom :')
24-11-2009, 21:34
Verwijderd
Nee. Meer kan ik daar niet over zeggen omdat ik stage heb gelopen en de brandnetel een beetje op chemische stoffen heb geanalyseerd en kijken of ie geneeskrachtig zou zijn.
Lijkt me niet. Je kunt er thee van zetten of soep van trekken, dat is goed voor de bloedsomloop en de spijsvertering, maar je wordt er niet high van. Tenminste, ik heb mijn hele leven brandnetelthee gedronken, soms liters achtereen, en ik ben niet high geworden.
Lijkt me niet. Je kunt er thee van zetten of soep van trekken, dat is goed voor de bloedsomloop en de spijsvertering, maar je wordt er niet high van. Tenminste, ik heb mijn hele leven brandnetelthee gedronken, soms liters achtereen, en ik ben niet high geworden.
Totale onzin. Net als de reactie van Batave. Verder laat ik me er niet over uit.
Hehe... Dat lijkt me prachtig.
Ik denk zelf eigenlijk sowieso niet dat brandnetels werken.
Het enige wat ik weet is dat brandnetelthee goed is voor je huid ofzo, iets met anti-oxidanten en shiz.
haha iedereen testen zou ik zeggen, pak je big vloei, je tipjes en je shag en pluk een paar van die netels, grinden en in je jointje gooien, resultaten hier posten.