Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2009, 14:33
Verwijderd
heyhey left for dead 2 komt binnenkort uit, mijn vraag
heeft iemand een idee waar ik de demo download?
ik heb er namelijk een paar filmpjes van gezien :
http://www.flabber.nl/linkdump/video...2-trailer-1971
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2009, 14:37
Verwijderd
Demo zal nog wel even duren, aangezien ze pas net een paar filmpjes hebben laten zien, maar de release date staat op 17 november, dacht ik, dus ze zetten er wel vaart achter.

Vooralsnog weet ik niet of ik er erg enthousiast over ben. L4D lijkt nog steeds niet echt af en nu lijkt het alsof Valve dat verlaat en zich concentreert op een vervolg. Vreemd, want ze hadden ons nog veel meer wapens, characters en maps voor L4D belooft. Daarnaast lijkt L4D2 weinig nieuws te bieden... alleen nieuwe wapens, models, maps en characters, maar in dezelfde engine en vrijwel dezelfde gameplay. Het komt op mij vooralsnog over op een expansion voor L4D die uit de hand is gelopen... ben benieuwd of ze er de volle prijs voor gaan rekenen... Op de xBox gaat hij 60 dollar kosten, dus het lijkt er wel op, maar misschien is er een korting voor mensen die L4D al bezitten?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 14:50
Verwijderd
valve hé. net als cs 1.6 en css alleen maar quality..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 15:02
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Klint als nogal lui cashen, kzal hem wss wel halen want 2 negers is lachen enzo en die setting is wel tof.

maar gvd ik had een klassieke valve actie ala "we scrapped hl2:ep3" dag later "hl3: 2010" ofzo verwacht.
Oud 02-06-2009, 18:03
bartieboy
bartieboy is offline
ik kan nog niet eens de demo vinden van l4D 1... maar ik wou hem binnekort kopen via steam, daar kost ie maar 30 eurotjes
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 18:19
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
die demo was de week voordat hij uitkwam ofzo, maar binnenkort zal er wel een discount weekend zijn ofzo
Oud 02-06-2009, 19:51
Young Predator
Young Predator is offline
Ik heb gister de E3 Microsoft presentation streaming meegekeken, en toen ik ook maar een teken van L4D 2 kreeg was ik al verkocht.

Als hardcore L4D 1 speler kan ik alleen maar zeggen: Holy F*CK, dat ziet er goed uit.

Overigens suckte de rest van Microsoft hard,
Oud 09-06-2009, 11:34
bartieboy
bartieboy is offline
hmm ik wou l4d 1 kopen maar is dat nou nog wel verstandig?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 12:56
Verwijderd
Belachelijk dat ze dat nu al uitbrengen. Gelukkig stuiten ze op veel verzet van de steam community, hopelijk doen ze er wat mee.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 13:39
Verwijderd
Citaat:
hmm ik wou l4d 1 kopen maar is dat nou nog wel verstandig?
Naar mijn idee is het het geld alleen nog waard als ze weer een keer een weekend-deal hebben en hij maar twee tientjes kost EN je ergens twee of drie vrienden hebt die het spel ook hebben/kopen. Anders kun je beter wachten.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 16:06
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Naar mijn idee is het het geld alleen nog waard als ze weer een keer een weekend-deal hebben en hij maar twee tientjes kost EN je ergens twee of drie vrienden hebt die het spel ook hebben/kopen. Anders kun je beter wachten.
Dit.
Oud 11-06-2009, 15:58
bartieboy
bartieboy is offline
ja ik heb dat ik het van steam kan kopen dus kost het maar 30 euro, maar als die nieuwe beter is wil ik natuurlijk liever die kopen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 10:36
Young Predator
Citaat:
Belachelijk dat ze dat nu al uitbrengen. Gelukkig stuiten ze op veel verzet van de steam community, hopelijk doen ze er wat mee.
Waarom is dit belachelijk>?
Oud 12-06-2009, 11:25
Verwijderd
http://steamcommunity.com/groups/L4D2boycott
Met citaat reageren
Oud 13-06-2009, 20:55
Young Predator
Sorry, waarom vind jij het belachelijk?

Ik vind de hele boycot een stomme actie. De veelgenoemde redenen gaat Steam zo hard uit het veld slaan, dat de mensen die nu roepen te boycotten zichzelf echt stom gaan voelen.

Alleen de financiële kritiek al. Er is nergens een bron te vinden met daarin de retailprijs. Wellicht zal het een downloadable content worden voor de L4D bezitters. En die betalen dan geen $40,´

Verder wordt het een nieuwe game, met nieuwe gameplay voor een nieuw publiek. Het beoordelen van een boek op zijn kaft is onprofessioneel, aldus is de boycot onterecht.

Edit: ze hebben nooit Fifa geboycot, en om terug te komen op
Citaat:
hopelijk doen ze er wat mee
. Uiteraard doen ze dat. Daar hebben ze geen boycot voor nodig. Het is namelijk in hun eigen belang het zo professioneel mogelijk op de markt te brengen

Laatst gewijzigd op 13-06-2009 om 21:00.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2009, 21:45
Marvin1995
Marvin1995 is offline
LFD 1 Trailer : KLIK
LFD 2 Trailer : KLIK

Zoiezo zou ik me spel niet via steam kopen ... ik zou hem gewoon via de winkel kopen en als je hem in de winkel koopt dan kan je nog ruilen als je het toch niks vindt ...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 10:15
Verwijderd
Ik vind de boycot ook wat overdreven, want ik heb wel vertrouwen in Valve, maar wat we tot nu toe gezien hebben spettert niet echt van een 'nieuwe gameplay'. Tenzij je het meer gebruiken van melee-wapens heel erg spannend vindt, maar dan ben je niet echt veel gewend. We hebben nu nog maar weinig van L4D2 gezien, maar datgene dat we gezien hebben, geeft ons niet veel nieuws.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 11:30
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
LFD 1 Trailer : KLIK
LFD 2 Trailer : KLIK

Zoiezo zou ik me spel niet via steam kopen ... ik zou hem gewoon via de winkel kopen en als je hem in de winkel koopt dan kan je nog ruilen als je het toch niks vindt ...
Nope, je moet hem activaten in steam dus ja.
Oud 14-06-2009, 11:36
Young Predator
Citaat:
We hebben nu nog maar weinig van L4D2 gezien, maar datgene dat we gezien hebben, geeft ons niet veel nieuws.
Tja, teasen hé.

Overigens, het enigste wat ik niet goed uitgewerkt heb gezien in L4D, is dat je maar bar weinig muren ik kan rossen als Tank. Jammer.
Oud 14-06-2009, 11:37
Verwijderd
Citaat:

Ik vind de hele boycot een stomme actie. De veelgenoemde redenen gaat Steam zo hard uit het veld slaan, dat de mensen die nu roepen te boycotten zichzelf echt stom gaan voelen.
Wellicht als er nog 3 campaigns bij komen dat ik mijn kritiek terug neem. L4d is leuk maar het voelt veel meer aan als een korte mod. Voor de prijs die mensen ervoor betaald hebben zou je meer verwachten dan 4 tamelijk kleine campaigns. Wat hebben ze tot nu toe toegevoegd aan l4d met hun beloftes? Een survival-mode die wel leuk is voor één keertje en de mogelijkheid om twee al aanwezige maps in de VS te spelen. Het lijkt me niet meer dan logisch dat mensen dan sceptisch zijn als er een deel 2 aangekondigd wordt terwijl (erg) veel mensen het gevoel hebben dat 1 nog niet klaar is.

Citaat:
Alleen de financiële kritiek al. Er is nergens een bron te vinden met daarin de retailprijs. Wellicht zal het een downloadable content worden voor de L4D bezitters. En die betalen dan geen $40,
´

Het wordt geen downloadable content. Valve had in een interview gezegd dat l4d2 daarvoor te groot zou zijn.
Citaat:
Verder wordt het een nieuwe game, met nieuwe gameplay voor een nieuw publiek. Het beoordelen van een boek op zijn kaft is onprofessioneel, aldus is de boycot onterecht.
Onvergelijkbaar met een boekenkaft en niet mee eens.
Citaat:
Uiteraard doen ze dat. Daar hebben ze geen boycot voor nodig. Het is namelijk in hun eigen belang het zo professioneel mogelijk op de markt te brengen
Ik snap niet zozeer wat je bedoelt t.o.v mijn quote.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 18:06
Young Predator
De boycot kan gezien worden als kritiek. Het zou onprofessioneel zijn hier niets mee te doen. Ik denk daarom dat ze een hoop kritiekpunten gaan aanpakken.

Verder moet ik zeggen dat (op mijn voorgaande reactie na) ze wel degelijk goed met L4D zijn omgegaan. Er zijn veel punten waaraan ik me zo zwaar geïrriteerd heb (niet door zombies kunnen boomen, geen survivors van bovenaf kunnen boomen, fall damage hunters, flaming hunter damage en gaan maar door. Dit zijn allemaal punten die ze uit hebben gebalanceerd waardoor het een nog betere mutliplayer is geworden. Dat er weinig campaings zijn uitgekomen vindt ik totaal niet erg. Dit zorgt er voor dat spelers al snel diep in een campaign duiken. Zie het als een luxeprobleem als er meer dan 6 campaigns zijn. Ik zie nu al teveel spelers die gewoon niet weten hoe ze op specifieke momenten in bijvoorbeeld ' No Mercy ' moeten reageren.

Ik denk overigens dat er wel 4 nieuwe campaigns bijkomen. Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe gamemode zoals aangekondigd tijdens de E3.

Verder wil ik toevoegen dat Steam op moment zeer goed bezig is, zeker als je kijkt naar de range aan games die ze ondersteunen en de diverse acties die ze houden. Ik verwacht dan ook nog wel een stunt m.b.t. L4D+L4D2
Oud 14-06-2009, 18:37
Verwijderd
Citaat:
De boycot kan gezien worden als kritiek. Het zou onprofessioneel zijn hier niets mee te doen. Ik denk daarom dat ze een hoop kritiekpunten gaan aanpakken.
Laten we het hopen. Mijn punt is dan ook 'waar rook is is vuur'. Als zoveel mensen (want het zijn een redelijk aantal) kritiek hebben dan kan het niet anders dan dat er ook daadwerkelijk iets mis is. Ik ben nu ook absoluut geen valve-hater of ga alles bashen wat ze als oplossing geven. Wel ben ik het eens met de meeste punten die op die steampage staan.
Citaat:
Verder moet ik zeggen dat (op mijn voorgaande reactie na) ze wel degelijk goed met L4D zijn omgegaan. Er zijn veel punten waaraan ik me zo zwaar geïrriteerd heb (niet door zombies kunnen boomen, geen survivors van bovenaf kunnen boomen, fall damage hunters, flaming hunter damage en gaan maar door. Dit zijn allemaal punten die ze uit hebben gebalanceerd waardoor het een nog betere mutliplayer is geworden.
Dat ze bovenstaande hebben gefixed is niet meer dan logisch aangezien het verschil van balans tussen infected/survivors het eerst is wat naar voren komt. Hadden ze dat niet gedaan, was het spel een stuk minder.

Dat had allemaal niets met de omvang van het spel te maken en is dan ook niet mijn punt van kritiek. Als je een broodje zonder hamburger krijgt bij mcdonalds hoef je ze ook niet te bedanken als je een nieuwe krijgt.

Citaat:
Dat er weinig campaings zijn uitgekomen vindt ik totaal niet erg. Dit zorgt er voor dat spelers al snel diep in een campaign duiken. Zie het als een luxeprobleem als er meer dan 6 campaigns zijn. Ik zie nu al teveel spelers die gewoon niet weten hoe ze op specifieke momenten in bijvoorbeeld ' No Mercy ' moeten reageren.
Als je speelt met randoms zal je er altijd clowns tussen vinden die geen idee hebben. Dat is met elk multiplayer spel zo. Dat kan ik niet als excuus voor de beperktheid van het aantal campaigns zien.

Citaat:
Ik denk overigens dat er wel 4 nieuwe campaigns bijkomen. Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe gamemode zoals aangekondigd tijdens de E3.
Ik ben ook benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 08:18
Young Predator
Citaat:
Dat ze bovenstaande hebben gefixed is niet meer dan logisch aangezien het verschil van balans tussen infected/survivors het eerst is wat naar voren komt. Hadden ze dat niet gedaan, was het spel een stuk minder
Hier ben ik het niet mee eens. Ik speel veel multiplayers en het is niet standaard dat binnen een (kort) tijdsbestek zulke issues worden opgelost, laat staan dat ze worden opgelost. Mijn punt is dat ze al een zeer goede ondersteuning hebben geboden, daar waar het bij andere games faalt.

Citaat:
Als je speelt met randoms zal je er altijd clowns tussen vinden die geen idee hebben. Dat is met elk multiplayer spel zo. Dat kan ik niet als excuus voor de beperktheid van het aantal campaigns zien.
Eens. Echter is het wel zo, dat als je maar een beperkte keuze aan maps/campaigns hebt, dat deze ook altijd vol zitten online. Bij een ruime keuze ga je vanzelf lopen haten omdat er een paar maps zijn die buiten de boot vallen. Voorbeeld: specifieke maps in Unreal Tournament zitten altijd vol omdat deze graag gespeelt worden, maar andere maps zijn nauwelijks speelbaar door de lage opkomst op die map.
Oud 15-06-2009, 20:13
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:

Eens. Echter is het wel zo, dat als je maar een beperkte keuze aan maps/campaigns hebt, dat deze ook altijd vol zitten online. Bij een ruime keuze ga je vanzelf lopen haten omdat er een paar maps zijn die buiten de boot vallen. Voorbeeld: specifieke maps in Unreal Tournament zitten altijd vol omdat deze graag gespeelt worden, maar andere maps zijn nauwelijks speelbaar door de lage opkomst op die map.
ik heb liever 20 maps waarvan na langdurige selectie de beste 5 overblijven die dan vol zitten dan dat ik maar 5 maps heb die altijd vol zitten omdat er niets anders is
Oud 16-06-2009, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Hier ben ik het niet mee eens. Ik speel veel multiplayers en het is niet standaard dat binnen een (kort) tijdsbestek zulke issues worden opgelost, laat staan dat ze worden opgelost. Mijn punt is dat ze al een zeer goede ondersteuning hebben geboden, daar waar het bij andere games faalt.
Dat doet nogmaals niet terzake. Je betaald voor het product met óóg op de ondersteuning. Warcraft zou niet warcraft geweest zijn als er niet om de zoveel tijd balance issues worden bijgehouden. Elke vooraanstaande game, zeker met de groei van het multiplayer aspect, kán niet meer zonder updates en fixes. Dat anderen publishers dat -niet- doen is dan ook gewoon een zeer slechte zaak van hun kant, maar dat betekent niet dat we degene die dat wél doen meteen op handen moeten dragen. Er is (naar veel personen inziens) een kritiek op een bepaalde manier van aanpakken van Valve. Dat ze iets doen wat vanzelfsprekend hoort te zijn is fijn, maar er is altijd ruimte voor kritiek.
Citaat:
Maar je hebt de keuze. En smaken verschillen. Er zal altijd wel een bepaald publiek zijn voor een bepaalde map.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2009, 11:17
Young Predator
Citaat:
Dat doet nogmaals niet ter zake. Je betaald voor het product met óóg op de ondersteuning.
Ondersteuning en aanpassing zijn twee verschillende zaken. Als jij een auto koopt krijg je extra service inclusief. Echter, als je naderhand vindt dat je auto niet snel genoeg is etc. kan de dealer daar weinig aan veranderen.

Tevens is het zo, dat je van te voren niet kunt vaststellen wat voor 'ondersteuning' je kunt verwachten omdat simpelweg nog niet duidelijk in kaart is gebracht wat er mis is, of in welke onderdelen überhaupt ondersteuning/aanpassing geboden kan worden en dat dan ook mogelijk is.

Citaat:
Dat anderen publishers dat -niet- doen is dan ook gewoon een zeer slechte zaak van hun kant, maar dat betekent niet dat we degene die dat wél doen meteen op handen moeten dragen.
Jawel, want je verwacht niets boven het standaard product. Net zoals ik hierboven al benoemd heb. Mensen hebben geen L4D gekocht omdat het online toch beter zou worden, nee, ze hebben het gekocht om de game te kunnen spelen. Als vervolgens blijkt dat ze wel degelijk updates uitbrengen en aanpassingen verrichten en luisteren naar de gamers (meerwaarde creëren voor de gamers) is dat meegenomen en worden ze daar niet op afgerekend. Als ze er niets mee doen worden ze dat wel, het is gewoon simpel consumentengedrag.

Dus: er zijn problemen en issues geconstateerd, die zijn veranderd veelal boven verwachting, en nog steeds lopen mensen te jammeren? Daarom is dus de boycot gewoon niet terecht.

Citaat:
Bendeben schreef:

ik heb liever 20 maps waarvan na langdurige selectie de beste 5 overblijven die dan vol zitten dan dat ik maar 5 maps heb die altijd vol zitten omdat er niets anders is
Je kunt zelf hosten, dus je beredenatie klopt niet. Het versterkt zelfs wat ik al zei. De servers zitten goed vol.
Oud 16-06-2009, 11:52
BendeBen
BendeBen is offline
wat?
het enige dat ik stel is dat meer keuze altijd beter is en prima werkt gezien je voorbeeld van UT

wie de games host maakt geen reet uit natuurlijk want dat blijft hoe dan ook gewoon een keus. hoe meer mogelijkheden hoe meer kans dat iemand uit zn dak gaat met die game danwel een verlenging van de levensduur. dat is toch vrij logisch me dunkt.
Oud 16-06-2009, 12:58
Young Predator
Meer keuze geeft een luxeprobleem en is dus per definitie niet altijd beter. Mijn voorbeeld van UT laat juist zien, dat dat zo is. Want de verhouding spelers op bijv. Deck is veel hoger dan op een andere map. De kans dat Deck dus vaker vol zit is hoger. Met een gelimiteerd aantal maps/campaigns heb je dat probleem niet, omdat het aantal spelers op minder mappen/campaings gespeeld wordt.

En als je dan van de paar maps niet die favorite map kunt spelen, host je hem.

Verder heeft de levensduur van een game maar bar weinig met de speelbare maps/campaigns te maken. Denk aan fighting games.
Oud 16-06-2009, 13:32
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Meer keuze geeft een luxeprobleem en is dus per definitie niet altijd beter. Mijn voorbeeld van UT laat juist zien, dat dat zo is. Want de verhouding spelers op bijv. Deck is veel hoger dan op een andere map. De kans dat Deck dus vaker vol zit is hoger. Met een gelimiteerd aantal maps/campaigns heb je dat probleem niet, omdat het aantal spelers op minder mappen/campaings gespeeld wordt.

En als je dan van de paar maps niet die favorite map kunt spelen, host je hem.

Verder heeft de levensduur van een game maar bar weinig met de speelbare maps/campaigns te maken. Denk aan fighting games.
wacht even merk jij vol aan als onwenselijk? ik niet. het is gewoon vraag-aanbod. als iedereen deck wil spelen zullen er meer deck only servers zijn en dus verspreiden al die spelers zich over meer servers. daarnaast betekent vol voor mij prima, misschien even wachten op een plekkie maar dan heb je wel wat te fraggen iig.
als je een minder favoriete map wilt spelen kan dat ook maar dan heb je misschien wat meer moeite om een bevolkte server te vinden, maar ja er is dan ook minder vraag naar natuurlijk dus logisch.

verder had ik het over mogelijkheden van een game waar maps onder vallen. dat gaan toepassen op fighting games in vergelijking met shooters is makkelijk terug te kaatsen want bij de eerste maken de verschillende chars weer een groot verschil waar bij shooters die weer geen reet uit maken (classes zijn niet verschillende chars want classes zijn fundamenteel voor de gameplay)
Oud 16-06-2009, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Ondersteuning en aanpassing zijn twee verschillende zaken. Als jij een auto koopt krijg je extra service inclusief. Echter, als je naderhand vindt dat je auto niet snel genoeg is etc. kan de dealer daar weinig aan veranderen.
Uiteraard. Maar als een developer een game maakt en hij belooft om de zoveel tijd nieuwe content toe te voegen dan is het niet meer dan logisch dat veel mensen het spel kopen met oog op die nieuwe content. Ik vind left4dead absoluut een geweldig spel, maar het kleine aantal speelbare levels is iets waar ik me aan stoor. Ik hoopte dat dat dus werd uitgebreid maar in plaats daarvan krijgen we 'survival' wat bar weinig voorstelt.

Citaat:
Jawel, want je verwacht niets boven het standaard product. Net zoals ik hierboven al benoemd heb. Mensen hebben geen L4D gekocht omdat het online toch beter zou worden, nee, ze hebben het gekocht om de game te kunnen spelen.
Een groot deel van de spelers niet dus.
Citaat:
Als vervolgens blijkt dat ze wel degelijk updates uitbrengen en aanpassingen verrichten en luisteren naar de gamers (meerwaarde creëren voor de gamers) is dat meegenomen en worden ze daar niet op afgerekend. Als ze er niets mee doen worden ze dat wel, het is gewoon simpel consumentengedrag.
Ja, ok? ;o
Citaat:
Dus: er zijn problemen en issues geconstateerd, die zijn veranderd veelal boven verwachting, en nog steeds lopen mensen te jammeren? Daarom is dus de boycot gewoon niet terecht.
Ze zijn niet veranderd zoals verwacht. Daarom is de boycot terecht.

Citaat:
Meer keuze geeft een luxeprobleem en is dus per definitie niet altijd beter.
Maar meestal wel.

Citaat:
Mijn voorbeeld van UT laat juist zien, dat dat zo is. Want de verhouding spelers op bijv. Deck is veel hoger dan op een andere map. De kans dat Deck dus vaker vol zit is hoger. Met een gelimiteerd aantal maps/campaigns heb je dat probleem niet, omdat het aantal spelers op minder mappen/campaings gespeeld wordt.
UT met l4d vergelijken is dan ook wel een beetje appels en peren. Fijn dat er nu veel servers zijn met de aanwezige maps maar feit blijft dat de hoeveelheid nog steeds erbarmelijk is. Daarnaast zijn maar 2 van die campaigns echt versus materiaal wat mijn argument van meer maps nog eens bijstaat.

Citaat:
Subjectief. Ook voor fighters (of misschien wel met name fighters) is de plaats waar het gevecht zich afspeelt zeer belangrijk. Kijk naar smash bros.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 06:57
Young Predator
SSB is gewoon elkaars arsch kicken. Al gebeurt dat op Final Destination of een andere map, maakt mij iig niet zoveel uit.

Naja, we zullen zien waar de boycot tot leid. Ik vind iedergeval dat mensen eerst maar eens moeten afwachten wat er nu precies gaat gebeuren rondom L4D. Ik ben allang blij dat ik geen 10 jaar hoef te wachten op een sequel.
Oud 17-06-2009, 07:56
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Oud 17-06-2009, 09:36
Young Predator
Dat filmpje is meesterlijk ^^
Oud 17-06-2009, 09:48
Verwijderd
Citaat:
SSB is gewoon elkaars arsch kicken. Al gebeurt dat op Final Destination of een andere map, maakt mij iig niet zoveel uit.
Ja, maar als je een balanced fight wil hebben doe je wel de items uit en speel je op final destination xD

en lightning speed natuurlijk, normal speed is for suckas
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 10:41
Verwijderd
Vanmorgen nog even L4D2 demo gespeeld! Hij ziet er fijn uit! Nog niet veel over te vertellen, vanavond maar even wat uitgebreider spelen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 11:56
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
grabbin guitar
Oud 29-10-2009, 19:57
Young Predator
In de tussentijd is er iedergeval een nieuwe campaign op de PC versie van L4D.

Heb nu een Xbox 360, wordt dinsdag dus de demo van L4D2 downloaden
Oud 06-11-2009, 09:09
Young Predator
Demo gespeeld

eerste reactie is een grote brede 'smile'.
Jeetje wat ziet die game er goed uit. Speelt heerlijk soepel, toffe nieuwe items, special infected goed uitgewerkt, kan niet wachten tot de full game uitkomt.
Oud 06-11-2009, 12:16
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Cold Case voor l4d1 is een best lastige (1e keer dat je hem speelt ) en hele leuke campaign.
Oud 06-11-2009, 17:38
Verwijderd
Voor deel 1 is nu ook eindelijk de dawn of the dead map/campaign te verkrijgen. Ik heb nog niet de tijd gehad om hem te spelen maar de filmpjes waren veelbelovend!

Verder l4d2 van mijn broer als gift gekregen op steam
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 09:42
On efil
On efil is offline
Haaa, L4d2 Ik heb hem al pre orderd
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 14:56
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Demo gespeeld

eerste reactie is een grote brede 'smile'.
Jeetje wat ziet die game er goed uit. Speelt heerlijk soepel, toffe nieuwe items, special infected goed uitgewerkt, kan niet wachten tot de full game uitkomt.
Met de demo kun je al multiplayeren. Ik heb het hele spel niet meer nodig.

Wel gaaf spel inderdaad. Vooral als een of ander beest uit het niets opduikt en iemand gijzelt, of een hele groep zombies op je afstormt terwijl jij een geladen shotgun in handen hebt.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 10:45
Verwijderd
Vandaag is die uit!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 17:53
Verwijderd
Heb de demo al een beetje gespeeld op de xbox360, erg gaaf
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 20:55
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Gvd die ellis is een held

"Can we stop for some candy corn, cause you know. we wont be back here I geuss"
Oud 17-11-2009, 22:42
Verwijderd
Wordt weer een latertje vannacht
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 08:06
Young Predator
Echt, die game is grappig niet normaal. + Bridge finale expert is echt ultiem

Verder al 1 zeikpunt. Die spitter kan echt te ver spitten
Oud 19-11-2009, 11:11
Verwijderd
Wat zijn jullie steam id's? Keer een potje samen doen, mits daar animo voor is!

steamid: x3ntium
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 11:55
Young Predator
Xbox, helaas
Oud 19-11-2009, 20:12
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ZeddNL op stoom representeer!
Ik moet wel zeggen dat ik best kutte aim heb, ik weet wel wat ik moet doen maar ik geef toe dat ik niet de beste speler ooit ben.

Gisteren versus gedaan, echt zo veel beter dan 1; met 6 puntjes verschil gewonnen echt kei close
Reageren

Regels voor berichten