![]() |
|
Verwijderd
|
heyhey left for dead 2 komt binnenkort uit, mijn vraag
heeft iemand een idee waar ik de demo download? ik heb er namelijk een paar filmpjes van gezien : http://www.flabber.nl/linkdump/video...2-trailer-1971 |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Sorry, waarom vind jij het belachelijk?
Ik vind de hele boycot een stomme actie. De veelgenoemde redenen gaat Steam zo hard uit het veld slaan, dat de mensen die nu roepen te boycotten zichzelf echt stom gaan voelen. Alleen de financiële kritiek al. Er is nergens een bron te vinden met daarin de retailprijs. Wellicht zal het een downloadable content worden voor de L4D bezitters. En die betalen dan geen $40,´ Verder wordt het een nieuwe game, met nieuwe gameplay voor een nieuw publiek. Het beoordelen van een boek op zijn kaft is onprofessioneel, aldus is de boycot onterecht. Edit: ze hebben nooit Fifa geboycot, en om terug te komen op Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-06-2009 om 21:00. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind de boycot ook wat overdreven, want ik heb wel vertrouwen in Valve, maar wat we tot nu toe gezien hebben spettert niet echt van een 'nieuwe gameplay'. Tenzij je het meer gebruiken van melee-wapens heel erg spannend vindt, maar dan ben je niet echt veel gewend. We hebben nu nog maar weinig van L4D2 gezien, maar datgene dat we gezien hebben, geeft ons niet veel nieuws.
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens, het enigste wat ik niet goed uitgewerkt heb gezien in L4D, is dat je maar bar weinig muren ik kan rossen als Tank. Jammer.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Het wordt geen downloadable content. Valve had in een interview gezegd dat l4d2 daarvoor te groot zou zijn. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
De boycot kan gezien worden als kritiek. Het zou onprofessioneel zijn hier niets mee te doen. Ik denk daarom dat ze een hoop kritiekpunten gaan aanpakken.
Verder moet ik zeggen dat (op mijn voorgaande reactie na) ze wel degelijk goed met L4D zijn omgegaan. Er zijn veel punten waaraan ik me zo zwaar geïrriteerd heb (niet door zombies kunnen boomen, geen survivors van bovenaf kunnen boomen, fall damage hunters, flaming hunter damage en gaan maar door. Dit zijn allemaal punten die ze uit hebben gebalanceerd waardoor het een nog betere mutliplayer is geworden. Dat er weinig campaings zijn uitgekomen vindt ik totaal niet erg. Dit zorgt er voor dat spelers al snel diep in een campaign duiken. Zie het als een luxeprobleem als er meer dan 6 campaigns zijn. Ik zie nu al teveel spelers die gewoon niet weten hoe ze op specifieke momenten in bijvoorbeeld ' No Mercy ' moeten reageren. Ik denk overigens dat er wel 4 nieuwe campaigns bijkomen. Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe gamemode zoals aangekondigd tijdens de E3. Verder wil ik toevoegen dat Steam op moment zeer goed bezig is, zeker als je kijkt naar de range aan games die ze ondersteunen en de diverse acties die ze houden. Ik verwacht dan ook nog wel een stunt m.b.t. L4D+L4D2
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Dat had allemaal niets met de omvang van het spel te maken en is dan ook niet mijn punt van kritiek. Als je een broodje zonder hamburger krijgt bij mcdonalds hoef je ze ook niet te bedanken als je een nieuwe krijgt. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||||
Citaat:
Tevens is het zo, dat je van te voren niet kunt vaststellen wat voor 'ondersteuning' je kunt verwachten omdat simpelweg nog niet duidelijk in kaart is gebracht wat er mis is, of in welke onderdelen überhaupt ondersteuning/aanpassing geboden kan worden en dat dan ook mogelijk is. Citaat:
Dus: er zijn problemen en issues geconstateerd, die zijn veranderd veelal boven verwachting, en nog steeds lopen mensen te jammeren? Daarom is dus de boycot gewoon niet terecht. Citaat:
|
wat?
![]() het enige dat ik stel is dat meer keuze altijd beter is en prima werkt gezien je voorbeeld van UT wie de games host maakt geen reet uit natuurlijk want dat blijft hoe dan ook gewoon een keus. hoe meer mogelijkheden hoe meer kans dat iemand uit zn dak gaat met die game danwel een verlenging van de levensduur. dat is toch vrij logisch me dunkt.
|
Meer keuze geeft een luxeprobleem en is dus per definitie niet altijd beter. Mijn voorbeeld van UT laat juist zien, dat dat zo is. Want de verhouding spelers op bijv. Deck is veel hoger dan op een andere map. De kans dat Deck dus vaker vol zit is hoger. Met een gelimiteerd aantal maps/campaigns heb je dat probleem niet, omdat het aantal spelers op minder mappen/campaings gespeeld wordt.
En als je dan van de paar maps niet die favorite map kunt spelen, host je hem. Verder heeft de levensduur van een game maar bar weinig met de speelbare maps/campaigns te maken. Denk aan fighting games.
||
Citaat:
als je een minder favoriete map wilt spelen kan dat ook maar dan heb je misschien wat meer moeite om een bevolkte server te vinden, maar ja er is dan ook minder vraag naar natuurlijk dus logisch. verder had ik het over mogelijkheden van een game waar maps onder vallen. dat gaan toepassen op fighting games in vergelijking met shooters is makkelijk terug te kaatsen want bij de eerste maken de verschillende chars weer een groot verschil waar bij shooters die weer geen reet uit maken (classes zijn niet verschillende chars want classes zijn fundamenteel voor de gameplay)
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
SSB is gewoon elkaars arsch kicken. Al gebeurt dat op Final Destination of een andere map, maakt mij iig niet zoveel uit.
Naja, we zullen zien waar de boycot tot leid. Ik vind iedergeval dat mensen eerst maar eens moeten afwachten wat er nu precies gaat gebeuren rondom L4D. Ik ben allang blij dat ik geen 10 jaar hoef te wachten op een sequel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en lightning speed natuurlijk, normal speed is for suckas |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel gaaf spel inderdaad. Vooral als een of ander beest uit het niets opduikt en iemand gijzelt, of een hele groep zombies op je afstormt terwijl jij een geladen shotgun in handen hebt. ![]() |
![]() |
|
ZeddNL op stoom representeer!
Ik moet wel zeggen dat ik best kutte aim heb, ik weet wel wat ik moet doen maar ik geef toe dat ik niet de beste speler ooit ben. Gisteren versus gedaan, echt zo veel beter dan 1; met 6 puntjes verschil gewonnen echt kei close ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Modern Warfare 2 Young Predator | 180 | 25-02-2010 16:51 | |
Liefde & Relatie |
word gek van liefdes verdriet Kapoen | 115 | 12-03-2007 18:47 | |
Muziek |
Je Last.fm stats Verwijderd | 500 | 30-10-2006 15:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Uitleg over het geweld van God die liefde is in het Oude testament KingOfGod | 178 | 11-12-2005 11:53 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 |