Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mooi huis ![]() (En aangezien mensen vergelijkingen met grootouders vaak als belediging zien; mijn oma heeft wel stijl. Ze heeft alleen maar designmeubelen en alles is wit of donkerblauw en strak en het ziet er meer uit alsof er hippe twintigers uit de jaren '60 wonen dan oude mensen. Het is echt hip. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
We hebben een kerstboom gekocht vandaag! Eerst hadden we een grote maar toen kwamen we thuis en paste hij niet in de huiskamer dus toen hebben we hem geruild voor een kleintje. Maar goed ook, want ik bleek maar acht kerstballen te hebben.
![]() Ik heb met papa's iphone een foto gemaakt. Lekker donker maar wat een lief boompje he! Hij is echt heel klein. ![]() |
![]() |
|
Da's één halve cavia
![]() Maar wat een schattig boompje ![]() Ik heb veel te veel kerstballen eigenlijk, voor het formaat boom wat ik koop. Daarom hangen er ook meerdere kerstballen los door het huis heen, want anders heb ik straks meer bal dan boom. O, en volgend jaar doe ik er wel iets anders onder, ik krijg nu alleen maar commentaar op het feit dat-ie in een emmer staat ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Mijn eigen boom is geen foto waard, maar ik heb vandaag geholpen met het verzieren van die bij mijn ouders. We hebben zulke gave dingen, oude figuurtjes die nog van mijn overgrootoma vandaan komen. Mannetjes, huisje, theepot, vogels, vis, poes, auto, stoplicht, klokje, dennenappels etc. <3
![]() Dit jaar heb ik ook kerstballen beschilderd, waaronder deze.
|
Ik heb zelf geen kerstboom. Vind die dingen wel vaak leuk om te zien, maar ik ben er gewoon te lui voor om zo'n boom neer te zetten en later weer op te ruimen. Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik wel een klein nepkerstboompje, maar die stond gewoon het hele jaar in mijn kamer.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Pimp de Kerstboom! Cherry Springs | 33 | 24-11-2006 12:15 | |
Drugs & Alcohol |
Met wat voor kerstbomen kom jij de kerst door? Verwijderd | 22 | 27-12-2005 09:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Kerstboom bezien van Bijbeloogpunt Madfet | 102 | 20-06-2005 20:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
kerstbomen KingForASecond | 13 | 31-12-2001 17:28 |