Advertentie | |
|
![]() |
|
Als hij niet echt op je reageert, dan lijkt mij de liefde niet wederzijds. Tenzij heel verlegen is. Oh, en meestal klopt je gevoel ook wel. Bij mij tenminste wel. Als ik dacht dat iemand mij leuk vond, dan was dat meestal ook zo.
|
Ik ben er ondertussen achter gekomen dat hij mij ook leuk vind, maar nietop de manier die ik hoopte... Ik hoorde het van een van onze vrienden. Het is zijn beste vriend en hij verteld hem alles... Wel handig zo een bron, maakt het wel minder spannend... Maar nu de volgende stap nog... Hij heeft mij aangeboden me te leren schaatsen. Want ja, ik weet dat het gênant is, maar ik niet schaatsen, maar dan ook echt niet... Iemand een idee wat ik dan moet doen? Niet om te leren schaatsen maar om hem in te pakken dan hé
![]()
|
Nee, das waar... Het is nog maar de vraag of uiteindelijk ook ECHT wat gaan doen... Hij komt morgen terug uit zwitserland en is altijd een beetje vaag als het om afspreken gaat... Ik denk dat ik het verder wel alleen af kan! Kan iemand dit topic sluiten? Of doen ze daar hier niet aan? En nog bedankt voor jullie hulp!
Laatst gewijzigd op 26-12-2009 om 16:42. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm, ik zou het misschien een beetje rustig aan doen... Hem meteen op zijn bek pakken kan ook heel anders uitpakken... Spreek af, doe je ding, maar niet te overdreven... Je kent het wel: Beetje aankijken en lachen. Aankijken weg kijken en meteen weer kijken ect... Als je weet thuis bent sms je hem dat je het heel erg gezellig hebt gehad en dat je dat eigenlijk met niemand anders hebt. Zeg ook dat je graag nog een keer wilt afspreken.
De volgende keer ga je een stapje verder. Kijk wel uit dat je niet té ver gaat. Vraag hem of hij iemand leuk vind terwijl je een beetje verlegen glimlacht en aan je haar frunnikt (geloof het of niet maar dat vinden jongens sexy...). Zegt hij ja, dan vraag je natuurlijk gestresseerd door. zorg wel dat je niet te gretig verder vraagt, dat kan verkeerd aan komen. Na een paar vragen stel je de vraag: Ken ik haar? etc. Verder kun jet het wel alleen toch? x |
![]() |
|
Hmm, heb ik ook gehad. Heel veel energie gestopt in een jongen waar ik echt verliefd op was toen ik 15 was. Hij was zeker aardig, maar zo lam als het maar zijn kan. We waar uiteindelijk een soort van 'vrienden'. Het kwam er gewoon op neer dat ik heel veel energie in hem stak. Dat vinden jongens altijd leuk. Hij vroeg zich dan op een gegeven moment ook af of hij me heel misschien wel leuk vond. Ik een gat in de lucht gesprongen. Maar het weekend daarop had hij de 'ware' gevonden.
Kortom: jongens vinden het altijd leuk als je veel tijd en energie en enthousiasme in ze investeert. Vind hij jou echter ook leuk dan zou er wel iets meer enthousiasme van zijn kant komen. Niet alles is te fixen met een lieve glimlach en wat versiertips. Succes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |