hey,
ik voel me deze vakantie heel rot omdat ik iets niet begrijp
ik zit als sinds mijn eerste klas bij een heel leuk meisje in de klas gezeten en pas in het derde (nog op dezelfde school) hielden we van elkaar. Ik kwam erachter doordat haar vriendin dat aan me had vertelt. Dus ik ben naar haar toe gegaan en heb ook gezegd van dat ik ook haar van haar hou (ik kwam erachter dat ik van haar hield doordat ze een keer met een jongen ging knuffelen en daar werd ik dus ontzettend jaloers van en ik begon steeds aan haar te denken). dus we hadden na een tijdje iets met elkaar (ongeveer 3 weken nu). We spreken elkaar regelmatig op msn. Maar na een tijdje wou ik met haar afspreken en ik vroeg haar nummer en toen zei ze dat haar sim kaart die ochtends was verbrand ofzo. dus ik kon haar ook niet bellen. maar ik wou dus graag met haar een keer afspreken, maar ze zegt altijd dat ze het ontzettend druk heeft met allerlei dingen. Ik zit dus nu al ongeveer anderhalve week achter haar reet aan om een keer af te spreken, maar altijd krijg ik hetzelfde antwoord van dat ze het te druk heeft. Ik heb het gevoel dat ze iets voor me verbergt, want ze zegt dat ze graag bij me wil zijn maar ze kan nooit. Ik kan haar ook niet naar huis bellen want haar ouders mogen er niet achterkomen. Ze heeft me niet 1 keer gebeld! zelfs niet op 1e kerstdag

terwijl ze zegt dat ze heel vaak aan me denkt

. Ik vroeg me dus af is dit normaal dat ze altijd maar zegt dat ze het te druk heeft en dat ze me nooit belt?
Ligt het nou aan mij dat ik te veel van haar vraag of wat?
ik zou het heel fijn vinden om hiermee geholpen te worden.
mvg,
anoniempje