![]() |
|
Verwijderd
|
En we pas na het eten weggingen
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Op de berg in het bos,
in een peuterspeelzaal (op het werk), In een kast, In een bootje waar nog 4 andere lagen, In bed bed met mijn NEEF, en mijn nichtje lag er gewoon naast.. Maar die heeft niks gemerkt ![]() Oh ja, met die zelfde neef ook nog met een familie uitje in de efteling - vliegende hollander (dat eerste stukje als het heel donker is) weer mijn nichtje langs mij - In de piton (wel alleen gevoeld beugel zat er een beetje voor..) - droomvlucht, wel een beetje snel allemaal want de karretjes draaien en aan de ene kant zat familie en de andere kant ook.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ik kan me moeilijk voorstellen dat je bij dit alles echt seks bedoelt, naast de python dan? |
![]() |
|
In dat hokje waar de projector staat, in het filmhuis. Ook weleens terwijl de film draaide en er mensen in de zaal zaten. Oh en volgensmij ook in de zaal in dat filmhuis. En op de bar. En op wel meer plaatsen. Hij werkt daar al drie jaar en we zijn er vaak genoeg geweest!
Geen zorgen jongens, dit was vóór de verbouwing en er zit nu een nieuwe bar en nieuwe stoelen in. EN een nieuwe projectiekamer. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmm, wat had ik eerder ook alweer opgeschreven...
- Op het grasveldje naast een kerk in Bunnik. - In het Griftpark in Utrecht. - Op zolder/in de woonkamer bij mijn ouders thuis. - In de woonkamer van iemand die ik niet al te goed kende, na een feestje, we waren de enige twee die toen beneden sliepen. - Verder op één feestje twee keer een poging, twee keer betrapt voor er echt iets kon gebeuren. - In een slaapkamer, toen de andere twee die in die kamer logeerden hoorbaar in slaap waren gevallen. Hm, valt eigenlijk nog wel mee...
|
|