Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2009, 21:22
Missy
Missy is offline
Ga je naar Amsterdam? Ga je naar vrienden? Vier je het thuis bij je ouders? Ga je gezellig spelletjes spelen met je schoonfamilie? Ga je het op een zuipen zetten?

Kortom; hoe ga jij het vieren?
Oud 26-12-2009, 23:47
Hanneke
Hanneke is offline
Mijn broer is de 31e jarig, dus ik ben eigenlijk altijd met de jaarwisseling thuis. M'n neefje komt en wat vrienden van m'n broer en zus en m'n oma, misschien nog meer familie. Na middernacht misschien nog even bij een paar vriendinnen langs. Prima
Oud 27-12-2009, 10:48
duivelaartje
duivelaartje is offline
Met vrienden uitgebreid koken en eten, en het ondertussen op een zuipen zetten. En na de jaarwisseling zien we wel waar we belanden.
Oud 27-12-2009, 13:41
brands
brands is offline
Gewoon ouderwets met familie thuis en opa/oma erbij .

Wat oliebollen, nootjes, worst, kaas, drankje erbij en dan knallen we het jaar uit

Op tv kijken we dan naar Silverstadl op ARD
Oud 27-12-2009, 13:51
Arachnia
Arachnia is offline
Met een vriend van mij, 2 flessen wijn, fles baileys, pakken peuken.

Komt wel goed.

En bij gebrek aan vuurwerk zetten wij als 't 00:00 is een boombox buiten die keihard Metallica gaat draaien.
Als zij herrie mogen maken, mag ik 't ook.
Oud 27-12-2009, 14:08
Henck
Henck is offline
Met mn onzichtbare vrienden
Oud 27-12-2009, 14:31
Miekje*
Miekje* is offline
Bij mijn vriendje.
Oud 27-12-2009, 15:03
AzN
AzN is offline
Bij m'n oom en tante, want daar wordt er geknald . Dit jaar met m'n vriend erbij .
Oud 28-12-2009, 14:24
Verwijderd
Naar mijn ouders. 's Middags gaan we dan altijd met z'n allen naar mijn opa en oma, die bakken ieder jaar zelf oliebollen en nog veel andere vettige dingen Daarna thuis veel oliebollen eten, spelletjes spelen en tv kijken met z'n vieren (mijn ouders, mijn man en ik dus). Dit jaar moet mijn moeder 's avonds werken (ze komt pas rond 1 uur 's nachts weer thuis), dus zijn we met z'n drieën. Ik neem een paar dvd's mee en een spel, zodat we wat te doen hebben. Aan vuurwerk doen we niet; buren hebben genoeg om van mee te kunnen genieten
Oh, en veel wijn en andere drank, mijn ouders hebben altijd hele lekker likeurtjes <3
Oud 28-12-2009, 15:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga met m'n schoonouders en m'n vriend naar zijn oom en tante toe waar dan ook zijn opa en oma komen en al zijn andere ooms en tantes en neven en nichtjes. Zal wel een avond spelletjes doen, tv kijken en kletsen worden met het nodige eten en drinken. Erg gezellig waarschijnlijk
Oud 28-12-2009, 22:56
KIET
KIET is offline
Het ziet er naar uit dat ik het bij mijn ouders ga vieren, hoewel mijn moeder wel oudejaarsavond moet werken. Ik haal morgen mijn oma op aan van de andere kant van het land, zodat zij er ook bij is. Ik had het op zich ook wel graag bij/met vrienden gevierd, dat is ook altijd erg gezellig, maar nu mijn oma komt vind ik het een beetje lullig om zelf er niet te zijn (ik had gevraagd of ze ook wilde komen ).
Oud 29-12-2009, 00:12
Changshan
Changshan is offline
Het is de bedoeling dat het op de IBB (Utrecht) weer dendert alsof iedereen tegelijk huisfeesten houdt, daar ga ik me eerst mee bezig houden en daarna zal ik de stad in trekken voor dingen die ik nu nog niet weet en erna vergeten zal zijn.
Oud 29-12-2009, 18:43
Tink*
Tink* is offline
Met vrienden bij één van hen thuis. We gaan gewoon lekker samen eten, kletsen, eventueel film kijken (vorig jaar Narnia en toen gingen we adten bij Kaspian en nog meer van dat soort veel voorkomende woorden hihi) en oliebollen bakken (hopelijk, dat is nog niet zeker). Daarna gaan we nog de stad in.
Oud 29-12-2009, 18:51
Verwijderd
In ons studentenhuis met twee huisgenoten en hun aanhang en nog meer van hun vrienden en misschien ook nog mijn beste vriend. En dan weerwolven met oudjaar, dan champagne en vuurwerk en dansen op het kruispunt en dan weer naar binnen en feestend het nieuwe jaar inluiden!
Oud 29-12-2009, 22:41
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Bij mijn papa en de stiefkids =)
Oud 30-12-2009, 10:11
Lilium
Lilium is offline
Ik ga met mijn vriend naar een van zijn vrienden. Dat huis is altijd een verzamelpunt voor een heleboel mensen; kortom: gezellig. Vorig jaar waren we er ook en hebben we met alle jongelui met de Wii gedanst.
Oud 30-12-2009, 19:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga niet naar Amsterdam nee. Ik zit in Londen, en ik ga lekker op Trafalgar square naar het vuurwerk kijken en feesten
Oud 30-12-2009, 23:04
Verwijderd
Oh, en we gaan tapas eten. Ieder maakt een gerechtje.
Oud 31-12-2009, 08:59
Verwijderd
Sinds jaar en dag zitten mijn vriend en ik bij mijn schoonouders. Meestal neemt iedereen wat hapjes mee en alle vrienden en vriendinnen die meewillen/-kunnen worden gewoon meegenomen (ook door zijn broertjes en zusjes). Dus, ik weet dat er vanavond niet zoveel mensen komen, maar dat maakt het niet minder gezellig .
Oud 06-01-2010, 13:48
Verwijderd
Gewoon om half elf naar bed gegaan en erdoorheen geslapen. (:
Advertentie

Regels voor berichten