Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
*snapt niet dat er zulke lieve reacties op komen..* Dees heb ik echt alleen maar gedaan om mijn gevoel eruit te schrijven.. Ik vind hem zelf echt slecht hoor..
Ik vind het wel lief hoor, die reacties.. wihii..Dat maakt even een lachje om mijn mond.. ![]() Ratsja, echt bedankt joh.. Lovely_fox, ik wil eigenlijk geen meeloper zijn, kleertjes dragen die 'gewoon' zijn en die dingen.. Ik wil me niet veranderen.. maar ik wil ook niet zo gepest worden en me steeds eenzamer voelen.. Dus misschien.. tja..misschien dan toch maar een meeloper worden.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Leentje..K'Ben T Met Leonoor Eens,Ik Denk Dat Je Er Alleen Maar Eenzamer Van Word.Mensen Moeten Je Accepteren Zoals Je Bent,En Doen Ze Dat Niet Is Het Niet Jou Fout!
En Ff Op Je Gedicht..Hijz Weer Mooi Meis... *Huggiej*
|
![]() |
Leen,
Nu ben je alleen denk je dat niemand respect (weet niet of dit het goede woord is..) heeft voor jou manier van kleding en jou stijl wat dat betreft. maar ooit als jij leven op orde hebt en gelukkig bent! (want dat wordt je!) dan zul je tevreden neerkijken op dat wat je vroeger gedaan hebt en op welke manier! jij durft je zelf te zijn en daar moet je hartstikke trots op zijn!! want ik weet zeker dat er in al die harten van meelopers diep van binnen de behoefte is anders te zijn dan de rest! maar niemand die durft! maar JIJ wel!! dikke kus en knuff van mij!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(goh..boeiende reacties geef ik tog vandaag.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Balen dat je internetarrest hebt enzow.. waarom eigenlijk? groetjes, Marleen |
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof dat dit een van de beste dingen is die ik van je heb gelezen...je hebt het echt duidelijk gezegd, heel goed omschreven en ons een blik laten werpen op die teringmaatschappij...ik vind het geweldig wat je nu net zegt !
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hey meis,
ik vind dat je het echt heel erg mooi verwoord hebt. En jij moet gewoon blijven, hoe jij bent, en wat jij bent. Blijf wie je bent. Je moet je niet gaan veranderen, daar schiet je helemaal niks mee op. Ze moeten je maar accepteren hoe JIJ gewoon bent, en niet anders, en doen ze het niet, tja dan moet je daar scheit aan hebben, dan heb je hun ook niet nodig...tja da vinnik dan he... en nobody is alone!!!!!!!!!!!!!!! onthoud dat liefs miekje
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Verhuurder zegt op laatste moment af, gevolg: twee weken voor verhuizing geen woning Martiño | 14 | 24-06-2010 09:41 | |
Psychologie |
Gewoon uitgeput -SoloWolf- | 8 | 31-03-2005 20:41 | |
Verhalen & Gedichten |
gewoon die ene jongen Spoonie | 11 | 07-02-2004 18:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
jarenlang wachten op een woning in het azc alwaysgood | 2 | 14-05-2003 16:05 | |
Psychologie |
kmoet het gewoon even kwijt.. DutchGirl | 8 | 22-01-2003 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
ik weet het gewoon niet meer.. Darkie | 1 | 01-11-2001 13:50 |