![]() |
||
![]() |
Citaat:
zouden er ook geen zalfjes bestaan om op de eikel dat de ruwe laag die er op is trug gevoeliger te maken |
![]() |
||
Citaat:
een arts krijgt meer van dit soort vragen en heeft natuurlijk ook een zwijgplicht voor het geval dat jeje er voor schaamt
||
Verwijderd
|
Citaat:
een weekje niet aftrekken, en daarna voel je weer wat meer. heb hetzelfde probleem btw ook. alleen dan doen wij gewoon van, heel even pijpen ( gwn nat maken ) neuken, daarna pijpen, en dan trek ik me gewoon af over haan heen x] na 2 maanden sex ging ze zich schamen dat ik niet klaarkwam vandaar... x] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
gebruikte je dan een condoom of de pil |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn advies is
ga naar een goede uroloog (jammer genoeg moet je zoals gewoonlijk eerst naar de huisarts) de uroloog laat dan hoogst waarschijnlijk een motorische zenuw conductie test afnemen ik wil je niet bang maken maar er is een mogelijkheid dat bij besnijdenis de dorsale zenuw die door de penis heen loopt(of een zijtakje daarvan) beschadigd raakt meestal herstelt dit zich binnen afzienlijke tijd maar er kan ook permanente beschadiging oplopen dus om zeker te zijn laat alles nakijken en schaam je niet,hij heeft er voor gestudeerd en hij ziet meer piemels dan wie dan ook ![]() Laatst gewijzigd op 11-01-2010 om 11:42. |
![]() |
|
|