Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2009, 16:23
asinnema
asinnema is offline
Hallo medestudenten en toekomstige studenten!

Ik wou jullie graag vertellen over mijn website die vandaag zijn 30-dagen-verjaardag viert:

http://www.studieafronden.nl

Het is een weblog met forum voor studenten die studievertraging hebben opgelopen, en door motivatieproblemen, uitstelgedrag, faalangst of iets anders wel eens een zetje in de rug kunnen gebruiken.

Op dit moment doe ik het in mijn eentje, en ik heb werkelijk een kalender vol met ideën voor stukjes. Maar graag hoor ik van jullie je mening. Ik wil graag een veelzijdig aanbod van stukjes schrijven, dingen die ik tegen kom, dingen die positiviteit kunnen bieden aan studenten die het gewoon niet altijd zien zitten. Maar ik zit er zelf iets te dicht op om echt een goed oordeel te kunnen vellen.

Dus, willen jullie mij daarmee helpen door even te kijken en te zeggen wat je er van vindt? Of het is wat je na de bovenstaande beschrijving verwacht, of niet, en wat ik daar dan misschien aan kan doen? Mocht je zelf mee willen schrijven, of als je ideëen hebt voor onderwerpen, hoor ik het ook graag!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2009, 15:06
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb nog niet heel erg naar de inhoud gekeken, maar ik zou nog wel wat aan de lay-out doen. Het is nu namelijk nog best zakelijk met dat grijs op wit. Ook zou ik de blogs op de hoofdpagina in een hokje zetten of iets dergelijks. Een aantrekkelijke site is namelijk wel belangrijk als je mensen wil laten blijven lezen en ook wil dat ze vaak terug komen.

Verder vind ik je concept een leuk idee. Tips aan studenten die een duwtje in de rug nodig hebben. Maar ook voor nominaal lopende studenten is het natuurlijk ook leuk om te lezen, die tips en handige dingen.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 22:41
asinnema
asinnema is offline
Dankjewel voor je feedback! Ik ga mijn best doen om er het meeste uit te halen.

Heb je misschien een voorbeeld van blogs in een blokje? Bedoel je een opsomming van artikelen in een blok en dan een soort welkomstpagina? Of iets anders.
Ik heb de laatste tijd wel wat meer plaatjes enzo geprobeerd toe te voegen, ik heb ook contact gehad met een fotograaf maar helaas had die het te druk om echt foto's aan te leveren. Misschien moet ik zelf maar eens op pad.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 19:41
duivelaartje
duivelaartje is offline
Uhm, op de homepagina heb je nu het begin van elke blog staan. Die kun je nog wel wat 'aantrekkelijker' maken, en toen dacht ik aan ze elk afzonderlijk in een hokje zetten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 13:37
asinnema
asinnema is offline
Nou ik heb de layout aangepast, en ik hoop dat ik je feedback goed heb verwerkt Ik vind het zelf in ieder geval een stuk frisser lijken en het moedigt mezelf wat meer aan om dingen toe te voegen.
Ik moet vooral proberen om het laagdrempelig voor mezelf te houden, ben immers zelf ook een eeuwige student en ik moet de balans vinden tussen het bijhouden van de site en het bijhouden van mijn studie/andere hobbies

Tot zover bedankt Duivelaartje!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2010, 20:14
Grapig
Grapig is offline
ziet er nu netjes uit!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten