![]() |
|
![]() |
Hallo medestudenten en toekomstige studenten!
![]() Ik wou jullie graag vertellen over mijn website die vandaag zijn 30-dagen-verjaardag viert: http://www.studieafronden.nl Het is een weblog met forum voor studenten die studievertraging hebben opgelopen, en door motivatieproblemen, uitstelgedrag, faalangst of iets anders wel eens een zetje in de rug kunnen gebruiken. Op dit moment doe ik het in mijn eentje, en ik heb werkelijk een kalender vol met ideën voor stukjes. Maar graag hoor ik van jullie je mening. Ik wil graag een veelzijdig aanbod van stukjes schrijven, dingen die ik tegen kom, dingen die positiviteit kunnen bieden aan studenten die het gewoon niet altijd zien zitten. Maar ik zit er zelf iets te dicht op om echt een goed oordeel te kunnen vellen. Dus, willen jullie mij daarmee helpen door even te kijken en te zeggen wat je er van vindt? Of het is wat je na de bovenstaande beschrijving verwacht, of niet, en wat ik daar dan misschien aan kan doen? Mocht je zelf mee willen schrijven, of als je ideëen hebt voor onderwerpen, hoor ik het ook graag! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Strippenkaart of OV-kaart? TheeEi | 153 | 18-02-2010 14:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Student kraakt eeuwenoud wiskundeprobleem liner | 40 | 14-09-2004 11:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Master opleidingen volgend jaar in Engels Verwijderd | 65 | 06-04-2004 16:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 |