Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hier hebben we het over een vriendschap van 1,5 jaar, dus het meisje in kwestie zal het heus niet afkeuren. Overigens geef ik de TS sowieso weinig kans, omdat ie vast al te diep in de friends-zone zit. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik zou niet te veel luisteren naar je vrienden/vriendinnen, die kunnen nog wel eens stiekem een beetje een grapje met je uithalen of anders dingen iets positiever willen brengen. Vraag haar mee uit om een ijsje te gaan eten. Of huiswerk te maken samen. Of warme chocolademelk drinken. Eigenlijk zou ik het persoonlijk leuker vinden om samen koekjes te bakken enzovoort zodat je nog een tweede bezigheid hebt, mocht het niet vlotten. Bovendien zijn koekjes een leuk gespreksonderwerp.
Je kan haar ronduit vertellen dat je haar leuk vindt, sommige meisjes houden van dat directe, andere meisjes niet. Overigens zijn je tekeningetjes echt vet leuk ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik was ook verliefd op een vriendin, en ik heb de directe manier gekozen...
Ze zei me dat het niet wederzijds was, ze zei niet dat ze boos was, maar uiteindelijk heeft ze wel alles verteld aan de klas, en is onze vriendschap stukgelopen. Dus, moraal van het verhaal, vooral zeker weten dat ze je leuk vindt. |
![]() |
|
![]() |
en de beste manier om er achter te komen of ze je leuk vindt, zit toch in het principe "iets" te ondernemen. Vraag haar dus mee uit ergens naar toe of iets met je te gaan doen. Dat zou zoals anderen al zeggen inderdaad een aardig begin zijn
![]() En gave tekeningen trouwens <3
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
onderzoek naar verliefdheid miss kittie | 19 | 06-11-2005 15:19 | |
Liefde & Relatie |
Wat IS verliefdheid? Yab-Yum | 20 | 18-01-2005 16:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaaltje: verliefdheid Vogelvrij | 8 | 25-11-2003 18:35 | |