Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar krijg ik dan geen rotzooi met haar? Ik zou ook geen ruzie/boel willen met één van hen. Ik wil niet dat ze me uitlacht, want ik ben écht dol op haar! Op school zeggen ze 'laat ze zijn, er zwemmen nog genoeg andere visjes in de zee'. Maar ik wil de zee niet, ik wil haar! Laatst gewijzigd op 09-02-2010 om 19:46. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, luister.
Er gaat niets gebeuren als je niets doet. Dus je kunt wel gaan wachten en hopen dat ze opeens op een dag zomaar een ingeving heeft en denkt "Maar die loozer vindt mij leuk, dus wow!", maar ik kan je nu al vertellen dat het niet gaat gebeuren. Als je iets wil van/met haar, zal je toch eerst toenadering moeten zoeken, en daarbij hoort nu eenmaal het risico om afgewezen te worden. Maar je hoeft natuurlijk niet op haar af te lopen en te zeggen "Ik ben verliefd op je." Je kunt ook een gesprek aangaan over andere dingen en het zo langzaam proberen op te bouwen. Waarom zou je in godsnaam ruzie met haar krijgen als je iets tegen haar zegt? En waarom zou ze je uitlachen? Waarom zou je überhaupt iets met iemand willen die zo kinderachtig reageert? Anyway: Nothing ventured, nothing gained. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
MissSunshine zegt hier iets heel waardevols. Werk aan je zelfvertrouwen. De meest succesvolle mensen zijn op dit gebied al honderden keren afgewezen door een meisje. Als je meer meisjes aanspreekt, des te meer meisjes je zal tegenkomen die je leuk vind (en vise versa).
Probeer naar haar toe te gaan en te vragen, je lijkt me erg leuk. Laten we een keer wat gaan drinken. Als je dit nooit doet dan zal je nooit weten hoe het zit. Als je het niet probeert heb je dus ook 0. Mocht je aan je zelfvertrouwen willen gaan werken kunnen meerdere instanties je daarbij helpen. Je hebt boeken, coaches en psychologen op dit gebied. Een mooi begin zou zijn om het boek: Cognitieve gedragstherapie voor Dummies te lezen ![]() Kortom: Probeer het! Anders zal je het nooit weten. Lukt het niet (En dat is vrij waarschijnlijk, misschien niet leuk om te horen but true) dan zijn er genoeg mensen die je kunnen helpen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-02-2010 om 10:27. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() BTW, happy valentine iedereen! |
![]() |
|
ja maar als zij die roddels zo gelooft is ze ook dom.... dat hoor je altijd na te vragen. als het over mensen gaat die je kent vind ik dan.
maar met iets geks bedoel ik dus bijv hartstikke dronken om haar heen hangen, haar onder kotsen, haar beledigen omdat je vrienden erbij staan weet ik het. maar aangezien je hebt geschreven dat je echt gek op haar bent, zal dat wel niet het geval zijn...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
WAAROM VRAAG JE DAN IN VREDESNAAM TIPS ALS JE ZE TOCH NIET AANNEEMT. Ik ga je 1 ding vertellen. Ga morgen naar haar toe en vertel wat je denkt! Er kunnen 2 dingen gebeuren 1: Ze wijs je af, je voelt je kut. Maar hey dat doe je nu toch al... So what's the difference 2: You live long and happily ever after. Het kan dus niet slechter worden dan dat het nu al is. De meest succesvolle mensen op dit gebied (en op ieder ander gebied) zijn mensen die doen waar ze bang voor zijn. Die hun angsten aangaan! Dus ga je angst aan. Anders gaat het volgende gebeuren: JE KRIJGT HAAR NOOIT! Misschien kunnen we een keer op msn praten o.i.d. dan kan ik je een misschien helpen en wat dingen uitleggen.
|
Verwijderd
|
Ik vind eigenlijk dat de TS niet moet gaan proberen om de relatie van dit meisje te gaan verzieken. Ze is gewoon off-limits. En hij moet er niet op gaan zitten wachten. Hij kan het haar natuurlijk altijd vertellen, maar op dit moment is ze bezet en gaat het dus bijna zeker een afwijzing worden.
Maar de beste tip die we de TS kunnen geven (en deze tip geldt echt niet alleen in het geval van dít meisje) is: WEES NIET ZO ONZEKER. Die onzekerheid is waarschijnlijk het enige waardoor meisjes hem echt niet leuk gaan vinden. Als iemand naar mij toekomt en mij vertelt dat hij gevoelens voor me heeft, maar op hetzelfde moment "Maar ik ben een loser dus je vindt me vast niet leuk" uitstraalt, dan heeft-ie het bij mij meteen verziekt. Eerst die onzekerheid oplossen. En dit meisje uit je gedachten proberen te krijgen, want ze is bezet. En zelfs als je wel gaat wachten (wat ik je niet aanraad), moet je alsnog van die onzekerheid af zien te komen. Edit: Wow typo. ![]() Laatst gewijzigd op 14-02-2010 om 17:51. |
![]() |
||
Citaat:
helemaal met je eens wat betreft bezette mensen ![]() Verder is het inderdaad zaak om eerst zelfverzekerder te worden, want dit gaat de TS anders nog heel vaak tegenkomen.
||
Citaat:
Beetje retorisch geformuleerd misschien, maar wat ik bedoel te zeggen is dat het nogal zonde zou zijn om je autisme bij voorbaat al in de weg te laten staan als het op liefde & relatiegerelateerde zaken aan komt. Kortom, wat de rest ook zegt, niet zo onzeker zijn.
|
Verwijderd
|
Zelfvertrouwen, allemaal goed en wel...
Ik denk dat ik wel in zekere zin zelfvertrouwen heb (of toch had). Afgelopen zomer heb ik een soort vakantielief gehad op m'n werk (vakantiejob). Ik werkte op een plaats waar wel meer dan honderd jobstudenten werkten. Daar was ik nogal populair want ik kreeg iedereen zijn/haar nummer en kreeg regelmatig plezante sms'jes (if you know what I mean). De zomer van '09 werd voor mij de plezantste zomer ooit. Maar dat kwam, vrees ik, grotendeels doordat ze me daar nog niet kenden zoals ze me ondertussen al op school kennen... Maar aan alle mooie momenten komt een eind. De zomer liep ten einde en langzaam maar zeker verbrak al m'n contact met iedereen die ik daar leren kennen heb. Het schooljaar begon weer en dat gaf me echt zo'n Back-To-Hellgevoel. In het begin van het jaar liep het nogal gesmeerd. In begin oktober gingen we met een paar klassen naar Barcelona. De klas van het meisje waar ik nu verliefd op ben ging niet mee. In Barcelona leerden m'n klasgenoten me zowat op een andere manier kennen dan dat ze me al kenden. Vroeger was ik altijd de lul die zichzelf van iedereen afsloot. Door de jaren heen ben ik veranderd, veel veranderd. Vooral tijdens die zomer van '09. Dat deed me inzien dat ik wel degelijk geen idioot ben. Maar ook hier kwam er een eind aan. Ik ben (vrees ik) al m'n zelfvertrouwen dat ik in al die tijd heb gekweekt in één keer weer kwijt geraakt. En het tij begint weer te keren. Waarom? Dat kun je dan lezen in m'n eerste bericht van deze topic. Greetz, just_a_loozer(_again!) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Houvast weg. En nu? aboe | 3 | 11-10-2004 21:35 | |
Psychologie |
Goed. Ik heb een afspraak. En nu? Anne | 48 | 12-09-2003 10:18 | |
Liefde & Relatie |
En nu wilt hij me terug... Klein~Meisje~86 | 15 | 06-04-2003 02:31 | |
Psychologie |
Creatieve drang vroeger en nu? Verwijderd | 3 | 31-08-2002 10:49 | |
Liefde & Relatie |
ik vind die gozer al zoooo lang leuk en hij mij nu ook en nu........ ShiningStar | 5 | 13-03-2002 17:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Toen en Nu Taal | 2 | 01-11-2001 19:44 |