Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Up.
http://www.ubu.com/film/tw_death.html Hoe kan het dat de perzik in dit filmpje goed blijft, want perziken bederven altijd heel snel en het ontbindingsproces van de haas zal toch zeker wel een paar weken duren? Wat is het trucje? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk eigenlijk dat het helemaal geen echte perzik is. Dat lijkt me de meest logische verklaring. Het is geen superscherp filmpje en nepfruit kunnen ze wel zo goed maken dat het op zo'n internetfilmpje heel echt lijkt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook krijgt alles een textuur (bijv. hout, muur), incl. extra "shaders" voor bijv. reflectie, reliëf en glans. De scènes worden belicht en de personages en objecten worden erin gezet en alles wordt geanimeerd. Soms van pose tot pose, soms per frame. Virtuele camera's worden her en der opgesteld om elk shot in beeld te krijgen. Uiteindelijk wordt alles gerenderd (omgezet in 2D-frames), waarna de boel aan elkaar gemonteerd wordt. Het kost tijd, en het is lang niet altijd even makkelijk, maar de computer vult alle tussenframes in. Er komt alsnog veel handmatig werk aan te pas, maar het is wel goedkoper en sneller te maken dan traditionele 2D-animatie. Afhankelijk van de kwaliteit. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic Verwijderd | 16 | 24-10-2010 09:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic # 39 Gothic | 500 | 22-03-2005 11:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #38 Mara | 500 | 18-03-2005 13:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37 Mara | 500 | 11-03-2005 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 |