![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ts: Ga eens naar een Afrokapper. Daar weten ze precies wat ze met jouw soort haar moeten doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
een vriendin van mij heeft nl ook kroeshaar, en speciaal spul waardoor het 'handelbaar' wordt zeg maar...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ligt er natuurlijk aan wat ze allemaal met je haar doen en hoeveel troep erin gesmeerd wordt. Ga naar verschillende kapsalons en vraag een soort offerte ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou ik zal binnekort eens gaan vragen waar zo'n afrokapper is enzo, en hoeveel dat gaat kosten etc.. Dank voor de reacties ![]() @ Paranoide; Ja, is heel leuk, behalve als je het zelf hebt, dan wil je er meteen van af.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() weet je wat er gebeurt als je t niet uitkamt en je haren laat drogen als je ze net gewassen hebt? dan krijg je zo'n afro effect. en uitkammen is ook niet te doen want de klitten komen na 5 min al weer terug ![]() |
![]() |
|
![]() |
Niet naar een afro kapper gaan ofzo joh! Een stijltang is de oplossing! De chitang bijvoorbeeld is een hele dure (170 euro - www.haarshop.nl) maar wel een super goede en maakt van het lelijkste haar nog jeniffer aniston haar
![]() Je hebt natuurlijk ook goedkopere stijltangen, ik zou zeggen probeer dat eens! Je zal versteld staan hoe mooi je haar kan zijn! Je kan bij Cosmo kappers ook je haar laten doen met de CHI tang om eens te kijken wat het resultaat is. Dat kost je ongeveer 25 euro. Ik raad het je echt aan.. Succes ermee!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jij denkt dat het naar is, omdat je iets met je haar moet doen. Maar niemand wil dat, want ruigig kroeshaar isgewoon ontzettend tof. Bovendien kun je het als donkere vrouw altijd lekker kort laten doen. Staat altijd goed. Dus hoezo oplossing, kroeshaar is een blessing |
![]() |
|
|