![]() |
|
Verwijderd
|
het heet 'walking on air' van kerli koiv
beoordeel het maar ff, kijken wat jullie er van vinden ik weet niet hoe het werkt met dat youtube gedoe, dus ik zet lekker een link neer: http://www.youtube.com/watch?v=wXMeZwO2qZ0 en wat vind je? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of écht alternatief, of echte pop.
||
Verwijderd
|
Citaat:
hetzelfde was een aantal jaren terug met de anithese die de ''punk'' maakte in hoeverre je dat zo kan noemen en dat trutje probeerde daar bij mee te liften(wat haar aardig gelukt is) iig, luister idd of ''alternatief'' of pop beide uitersten zijn lame maar dat ben ik hea |
![]() |
||
Citaat:
Het is imo veel meer 'wannabe' om een genre helemaal af te schrijven omdat het 'lame' is. "Omg, ik ben ZO stoer dus NO WAI dat ik ooit naar pop luister. Dat is voor mietjes! Ik luister alleen METAL!" ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik luister nightwish maar veel mensen bekend met t genre zitten al van ![]() ik vind ze persoonlijk erg goed maar ik veroordeel mensen wel die pop luisteren omdat ze niet verder kijken dan hun neus lang is (meestal dan,niet altijd) dus verandering van spijs doet eten ![]() dat is wat ik duidelijk probeer te maken kijk en luister voor jezelf en niet wat de media je influistert voorbeeldje: dit is jazz, fusion, en progressive rock allemaal in een leuke mix en daar hoor je mij toch ook niet over ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar met je nieuwe stelling ben ik het wel eens. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind het ook niks, trouwens.
|
![]() |
|
|