Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2010, 00:24
Thinus
Thinus is offline
heb pillen gevonden die ik dit weekend wil doen. groene vraagtekens best dikke. Ik heb het eens gegoogled en ik kwam uit op een partyflock forum waar een bericht van 4 dagen oud stond van een gast die 2 dorpen verderop woont zei dat hij er niks van voelde en dat het mccp was dus dit moeten dezelfde zijn.

toen heb ik eens gegoogled op mccp omdat ik me daar nog nooit eerder in verdiept had, en wat ik leesde kwam precies overeen met mijn vorige keer. dat vond ik wel een grote tegenvaller toen maar het gevoel was wel deels hetzelfde maar wel 10 keer minder.
nu ben ik bang dat ik geen mdma meer kan regelen voor dit weekend dus zal ik bij gebrek aan beter waarschijnelijk toch deze pillen doen.

dus is mccp kut? of gewoon een stuk minder maar een goed alternatief?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2010, 07:50
JiMJiM
JiMJiM is offline
vorige zomer heb ik en wat gasten dit spul naar binnen gewerkt. Moet zegge dat ik of er prima mee heb vermaakt. Werd er wel wat klungerig en wazig van. En je voelde bijna geen golfen. Ik was trouwens wel de enige die zich ermee vermaakt heb. De rest was er minder enthousiast over. Oftewel iedereen reageert er anders op.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 09:33
Verwijderd
Sommige mensen reageren er goed op en kunnen er een leuke avond mee hebben, maar dat is echt uitzonderlijk. Ik raad je ten sterkste af om ze gewoon te nemen, want de kans is ubergroot dat je er gewoon een kutavond mee krijgt.

serieus, liever nuchter dan mcpp
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 14:10
Thinus
Thinus is offline
ja ik ga vandaag nog een marquis test halen, maar denk niet dat ik wonderen ga zien. heb nog wel andere kunnen vinden die door een vriend werden aanbevolen dus daar heb ik wel vertrouwen in
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 18:34
Verwijderd
marquis test is wel goed om te testen, maar niet waterdicht. Het komt af en toe voor dat producenten een kleine (>5 mg) hoeveelheid mdma in de pil stoppen, om de pillen te laten reageren op de test, en er voor de rest mcpp in doen. Vergeet niet dat je er niet mee kan bepalen of er mcpp in zit; mcpp reageert niet op de test. Je kan er alleen mee testen of er mdma (/MDxx) in zit.

Welke heb je nu dan?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 22:16
Thinus
Thinus is offline
volgens de test zat er speed in. en nu heb ik een shitload van deze kunnen vinden:

http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=20209

mijn dag is goed, en morgen ook waarschijnlijk
Met citaat reageren
Oud 06-02-2010, 01:09
Verwijderd
Citaat:
volgens de test zat er speed in
blijkt (helaas) maar weer dat je ook aanbevelingen van vrienden lang niet altijd kunt vertrouwen...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 17:08
Thinus
Thinus is offline
t was niet mijn vriend vandaar dat ik het ook niet vertrouwde, maar die paarse sterren waren gister wel nice zeg.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 17:10
Verwijderd
hardbass geweest toevallig? ze waren wel chill dus?

Laatst gewijzigd op 07-02-2010 om 17:18.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2010, 16:33
Thinus
Thinus is offline
hb ja. Duurde wel een tijdje voordat ze begonnen te werken, anderhalf uur ofzo en ze kwamen ook heel langzaam op. Maar als je daarna nog wat bijnam ging het wel wat vlotter.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten