Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou laat hem merken dan je hem leuk vindt, als hij bijna zeker weet dat hij je leuk vindt dan vraagt hij je waarschijnlijk wel (als hij je leuk vindt).
Je kan bijv. extra lang naar hem kijken of in je vrije tijd veel met elkaar afspreken.. gewoon veel met hem optrekken en een beetje flirten |
![]() |
|
Zonder te vragen kom je er niet achter, het zou alleen jammer zijn als jullie vriendschap er dan aangaat als hij niet hetzelfde voelt voor jou. Maar dat hoeft niet perse zo te zijn. Schat een beetje in hoe en waar je zoiets het beste kunt vragen en vraag jezelf ook af of jullie door zouden kunnen gaan als vrienden, als hij dus niet verliefd op jou is.
Succes! Laat weten hoe het afloopt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Niet denken maar doen! ![]()
||
Citaat:
Er zijn ook vrienden waarbij dat veel minder is en ik zo'n risico wel durf aan te gaan. |
![]() |
|
Het probleem is wel dat als je op iemand verlieft bent je het gevoel niet zo makelijk kan negeren.
ik denk dat je eens srustig met hem moet gaan praten erover, vragen hoe hij er over denkt en of hij dan een keer uit eten wilt gaan. na het etentje kan je dan tegen hem zeggen dat het beter is al je gewoon vrienden blijft of hem dan gewoon vragen
|
![]() |
@jjohan: ik vind t super lief van je dat je zo veel reageerd(L)
Ik heb jullie tips opgevolgd ik heb al met hem afgesproken vanavond omdat het gaat sneeuwen ![]() maar ik weet niet goed hoe ik moet beginnen. Ik ben zo bang dat als hij mij niet leuk vind onze (redelijk goede) vriendschap verdwijnt ![]() Maar als ik denk aan wat belangerijker is: liefde al hij mij ook leuk vind vriendschap als hij mij niet leuk vind Ik vind het zo moeilijk maar ik kan hem moeilijk vergeten iemand tips voor dit probleem?? xx
|
Mmm ik ga toevallig ook een meid uitvragen vanavond met de reden om te kijken of het wat word.
na het etentje kan ik (of zij) altijd nog zeggen dat het beter is als we gewoon vrienden blijven en blijft alles dus zoals het is. als we na het etentje beiden een relatie wel zien zitten dan doen we dat ![]() dus met een date om te kijken of je elkaar wel leuk vind is niks mis en je vriendschap hoeft er niet minder voor te worden. eigenlijk kan die date dus bijna alleen maar goed aflopen: of je vind elkaar leuk een neemt een relatie of het is toch niet zo als je verwacht had met hem en dan blijft alles zoals het was maar als het niks word tussen jullie verwacht hij natuurlijk wel dat je niet alsnog gaat proberen hem verlieft te maken. als hij dat alsnog word zal hij daarme vanzelf naar je toekomen, hij weet dan immers al dat jij hem leuk vind En graag gedaan hoor! ik vind het gewoon leuk om mensen met dit soort dingen te helpen
|
Ik heb zo mee gelezen en ik vroeg me af of jullie mij ook konden helpen..
Ik ben/was namelijk op iemand, en ik weet bijna zeker dat hij mij niet ziet zitten.. we praatte eigenlijk ook nooit met elkaar en jaa.. we zeurden ook vaak tegen elkaar..(hij wist niet dat ik hem leuk vond en ik durfde hem dat niet te laten merken) maar nu gaat het opeen veel beter tussen ons en praten we veel meer met elkaar.. en nu weet ik niet meer wat ik wil, want ik weet niet of ik nog op hem ben of niet, klinkt heel dom ik weet het, maar het is toch zo... - hij is best wel negatief (dat wordt steeds minder) + hij is best wel knap - hij is niet zo aardig tegen mijn vriendinnen - hij is een beetje z'n matsjo (weet niet hoe je het schrijft) + hij is meestal wel aardig tegen mij |
![]() |
|
oh zo, jaa daar heb je denk ik wel gelijk in idd.
maar jaa, ik zit ook bij hem in de klas, en telkens als ik hem zie (hij is ook elke pauze buiten) dan krijg ik eigenlijk weer vlinders, maar dan denk ik daar ook weer bij, van jaa, hij is niet op mij enzo.. en dan is het gewoon heel moeilijk, ik weet ook niet wat ik nu moet gaan doen, want hij doet nu wel aardiger maar dat betekent natuulijk niet dat hij me nu opeens leuk vindt.. |
![]() |
|
ga eens met je vriendengroep en hem wat doen.
ga een beetje met hem flirten met hem maar niet opvallend. kijk of hij als je naast hem zit en opstaat om bijf naar de wc te gaan ook weer naast jou gaat zitten of dat hij naast een andere meid gaat zitten. kijk ook of hij steeds naast de zelfde zit enzo. hij kan je nog wel leuk vinden maar hij kan ook zijn ''zin'' ook hebben gezet op een ander meisje in je vriendenkring (of daarbuiten) vraag erna als jij denkt dat je nog een kans hebt eens of hij eens samen iets wil doen met ze 2en. (eten, bowlen, enz..) ik wens je iedergeval suc6 ik ben er niet echt zeker van of het wat gaat worden maja ik ken jullie hele situatie niet. probeer hem anders eens in de pauze samen zonder vrienden erbij te krijgen en te praten over wat algemene onderwerpen. ga eens wat tegen hem aanstaan/lopen en kijk of hij het goed vind. ook als je hem leuk vind wil je weleens alle goede dingen beter zien en alle slechte dingen denk je van dat het niet uitmaakt, liefde maakt blind zeggen ze weleens. waar je nu op verliefd bent kan je over een jaar ook ineens een vreselijke eikel ofzo vinden
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hoeft niet te piekeren over wat te gaan doen. Als je verlegen bent oid valt dat minder op in het donker oid. Je hebt zowel in de pauze als na de film iets om over te praten. Mocht het niks zijn kan je na de film gewoon naar huis, terwijl je bij leuke dat nog wat na kan drinken/kletsen. |
![]() |
|
@jjohan, jaa dat kan wel maar jaa, ik heb met zijn vriend afgesproken dat ik naast hem gaa zitten en dat hij naast mijn vriendin mag zitten, dus jaa.. maar anders dan durf ik eigenlijk echt niet af te spreken..:$
@NaamInGebruik, ik hoop dat het wat word!! ![]() Ik laat het jullie weten..! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
srry voor late reactie
![]() maar schaatsen was echt superleuk!!! ik durfte alleen niet ik ben zo bang dat onze vriendschap eraan gaat. en omdat we bij elkaar in de klas zitten is het moeilijk op hem te vergeten ik zie hem 5x per week op school en daarbuiten ook nog ![]() als hij me zou afwijzen, wil ik echt niet dat ik hem nog zovaak zie ![]() ik durf gwn niet:$:$ nog iemand tips?? @laantje: hoe weet je dan dat hij je nix vindt?? @jjohan: wat erg!! hoe is het gebeurd dan?? xx
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
onderzoek naar verliefdheid miss kittie | 19 | 06-11-2005 15:19 | |
Liefde & Relatie |
Wat IS verliefdheid? Yab-Yum | 20 | 18-01-2005 16:38 | |
Verhalen & Gedichten |