Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2010, 16:08
Captured2
Captured2 is offline
Heey allemaal!

Sorry dat ik weer een topic open over hockey.

Ik zit nu al een paar maanden opgesloten in een soort instelling/ziekenhuis, omdat ze denken dat ik een psychose heb gehad. Heb nu ook niet echt veel sociale contacten.Mijn vriendinnen die ik ken van de middelbare school komen 1 x per maand langs. Twee van mijn vriendinnen zitten ook op hockey. Ze vinden het en leuke sport, maar zeggen dat het voor rijke hockeytrutten is. Zij zelf zijn niet echt kakkers, maar horen meer bij de gegoede middenklasse.
Ik draag zelf geen polo's ofzo. Eerder draag ik rokjes,jurkjes met pumps en heb hoge knielaarzen. Niet om op te scheppen, maar ik ben eerder hip dan bekakt.
Daarbij ben ik dus opgenomen en moet medicijnen slikken. Ik slik die medicijnen om 5 uur 's avonds en wordt dan de hele avond hardstikke moe. Van de psychiater mag ik die medicijnen ''s avonds na de training slikken.
Een ander punt is dat ik niet weet wat ik moet zeggen als ze vragen wat ik in mijn dagelijks leven doe. Ik zit opgenomen en krijg een wajong uitkering. Ik ben met mijn situatie niet echt hockey-material. Is hockey wel iets voor mij in mijn situatie of kan ik beter leren gitaar spelen(wat me ook heel leuk lijkt) Probleem wel is dat ik bij gitaar spelen niet kan socializen.

Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groetjes Captured2
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2010, 16:24
honkballertje
honkballertje is offline
het maakt niet uit wat je in je dagelijks leven doet als je op het veld staat. als ze er naar vragen zou je het gewoon kunnen vertellen. je hoeft niet rijk te zijn om op hockey te zitten. gewoon doen als je het leuk vind. tijdens het sporten kan je even weg uit je normale omgeving (of dat nou school, werk of een instelling is).

als je liever gitaar wilt leren spelen moet je dat vooral doen, maar niet omdat je geen hockey-material zou kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 18:35
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Die andere hockeysters maakt het niet uit of je kak bent of niet, waarsschijnlijk hebben ze liever dat je dat niet bent, anders kunnen ze niet kak doen tegen iemand
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten