|
|
|
|
In verband met een reis van vier maanden naar het buitenland bied ik mijn kamer in Utrecht in onderhuur aan. E.e.a. gebeurt in overleg met mijn huurbaas, is dus gewoon legaal en je kunt je ook gewoon op dit adres inschrijven.
Aangeboden: Voor de periode 10 februari t/m 10 juni, kamer in Utrecht, ca. 12 m2, in de Leeuwerikstraat (Vogelenbuurt) op ca. 5 minuten fietsen van de Neude en 10 minuten fietsen van zowel centraal station als Overvecht. Je hebt twee huisgenoten, beiden man (21 en 23 jaar oud). Je deelt een woonkamer, een keuken, een badkamer, een extra wc, een wasmachine en droger en een balkon met hen. De huur bedraagt 325 euro incl. per maand (daarbij ook internet (zowel kabel als draadloos) inbegrepen). De borg is ook 325 euro. De eerste twee maanden huur wil ik vooruit betaald hebben (d.w.z. vóór 10 februari). De andere twee maanden mag je gewoon vóór de 10e van de betreffende maand betalen. De kamer is volledig gemeubileerd, d.w.z.: tweepersoonsbed, incl. matrassen (excl. dekens&kussens). Tafel met twee stoelen. Ladenkast. Tv-meubel met TV. Gamecube. Hoge muurkast. Boekenplanken. Voor de kleinere spullen (tv, gamecube) geldt dat ik deze op verzoek eruit kan halen. Persoonlijke spullen haal ik er uiteraard ook uit. We zoeken: Een student (m/v) in de leeftijd van 20-26 jaar. We houden geen uitgebreide hospiteeravond, maar vinden het wel belangrijk dat het klikt met de andere twee. In huis wordt regelmatig samen gegeten en er zijn schoonmaakafspraken. Er zijn verder geen verplichtingen ofzo, maar we vormen een sociaal huishouden en zoeken iemand die daar graag voor vier maanden in meegaat. Roken mag (hoewel alleen in de woonkamer en op het balkon); huisdieren en luide muziekinstrumenten niet. Reacties mogen naar femkejansen@gmail.com.
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Kijk in mijn toekomst! trophus | 230 | 08-04-2008 15:10 | |