Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2009, 01:14
totallyawsome
totallyawsome is offline
Ja ik weet het mensen zeggen dat merken enzo op kleding leleijk is maar ik vind het wel gewoon vet als je met zo een merk loopt als armani evisu gstar enz je voelt je gewoon goed en het ziet er gewoon goed uit.

Vind dit soort evisubroeken vet met allemaal van die tekentjes

Of deze van armani exchange is ook wel vet

Maar welke merken vinden jullie het mooist en vind je ook duurdere dingen beter dna goedkopere dingen ?

Grtzzzzzzzzz im out
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2009, 01:50
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]
Lelijkste broek ooit.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 01:51
Uice
Uice is offline
Dat shirt mag er anders ook niet wezen.
Oud 22-06-2009, 01:59
Verwijderd
Ze zijn wel goed aan elkaar gewaagd, ja.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 02:05
Uice
Uice is offline
Ik loop trouwens, ontopic, wel op Prada's en ik heb een Dormeuiljasje. Maar dat zou ik niet doen als daar heel groot het merk op stond, want dat is inderdaad lelijk.
Oud 22-06-2009, 07:41
Verwijderd
Evisu
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 08:18
arPos
arPos is offline
Eigenlijk zijn je timba's het enige wat het noemen waard is

Merken heb ik niet veel mee, mijn jeans zijn meestal wel van levi maar dat is meer op duurzaamheid gebaseerd dan iets anders, 1 broek 90 euro 3 jaar is goedkoper dan 5 broeken van 30 euro die 2 jaar meegaan.

bovendien is zo'n 70% van de merkkleding toch immitatie
Oud 22-06-2009, 08:51
JanDeVries
JanDeVries is offline
Ah, ik vroeg me altijd al af of er nou écht mensen waren die een t-shirt hebben met ARMANI erop gewoon omdat ze het mooi vinden.

Ja dus.
Oud 22-06-2009, 09:46
Broeder
Broeder is offline
Supertof!!!
!!
Oud 22-06-2009, 15:19
Verwijderd
Hoe groter (en vaker) het er op staat, hoe geiler.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 15:25
sabrosa
sabrosa is offline
Citaat:
Hoe groter (en vaker) het er op staat, hoe geiler.
Oud 22-06-2009, 15:54
mmbouw92
mmbouw92 is offline
Ik vind het wel balangrijk om kleren te hebben van Calvin Klein, G-sus,G-star,Chasin en Jack & Jones maar het hoeft er echt niet overdreven groot op.. maar het merk maakt het toch wel ietsjes mooier

Laatst gewijzigd op 23-06-2009 om 06:40. Reden: typfout
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 16:20
Jean Bob
Jean Bob is offline
Citaat:
Ja ik weet het mensen zeggen dat merken enzo op kleding leleijk is maar ik vind het wel gewoon vet als je met zo een merk loopt als armani evisu gstar enz je voelt je gewoon goed en het ziet er gewoon goed uit.

[afbeelding]

Of deze van armani exchange is ook wel vet
[afbeelding]

Maar welke merken vinden jullie het mooist en vind je ook duurdere dingen beter dna goedkopere dingen ?

Grtzzzzzzzzz im out
Ik voel je boy. Mensen die haten op peepzz die laten zien wat ze dragen en wat ze waard zijn.. sneu. Het zijn gewoon jaloerse sloebers die zich geen fatsoenlijke kleding kunnen veroorloven. .
Oud 22-06-2009, 19:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het zijn gewoon jaloerse sloebers die zich geen fatsoenlijke kleding kunnen veroorloven. .
Ik vind het altijd wel typisch dat de mensen die in zulk soort kleren lopen eruit zien alsof ze nog nooit een dag in hun leven hebben gewerkt. Of ze zijn in dienst bij de burger king, maar dat is practisch hetzelfde.
Ik kan me zulk soort kleren best veroorloven, maar ik ga m'n hardverdiende centen niet uitgeven aan van die flashy outfits. Het is namelijk niet de prijs van de outfit of het merk wat eropstaat wat je 'stylish' maakt (want dat ben je als wandelend reclamebord imo absoluut niet), het gaat erom hoe je dingen combineert en dat kan prima zonder veel geld over de balk te smijten.

Laatst gewijzigd op 22-06-2009 om 19:08.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 19:11
annoniempje
annoniempje is offline
Citaat:
Ik vind het altijd wel typisch dat de mensen die in zulk soort kleren lopen eruit zien alsof ze nog nooit een dag in hun leven hebben gewerkt. Of ze zijn in dienst bij de burger king, maar dat is practisch hetzelfde.
Yeaaaahhh! Helemaal gelijk!

Ik vind het afschuwelijk. Die broek helemaal, wtf is dat!?!? Je ziet ook vaak dat bekende mensen tegenwoordig vaker gewoon klein het logo laten zien. Bijvoorbeeld gstar. Maar vaak is dat neppe juist overdreven. Daar staat juist 200000x armani ofzo op (soms zelfs verkeerd gespeld maar dat is gewoon kansloos).

Maar als zoiets erop staat vind ik het meteen afschuwelijk. Er zijn wel wat onbekendere merken waar ik hetmooi vind als het er op staat, maar dat is gewoon omdat het een leuke naam is en de meeste mensen het merk toch niet kennen.

Bijvoorbeeld:

Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 19:50
BendeBen
BendeBen is offline
het is een erg handige filter. mensen met reclame kleding kan je iig alvast overslaan als je vrienden zoekt.
Oud 23-06-2009, 10:32
Verwijderd
Aan mijn broeken zie je ook dat het een diesel of armani is maar wel heel bescheiden.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2009, 09:55
*oma*
*oma* is offline
Ik heb nu toevallig een shirtje aan van Gstar en het merk staat er 6 keer op (en dan heb ik de knoopjes niet eens meegerekend), maar het staat er vrij klein en ik vond het shirtje gewoon mooi. Op verdere merkkleding wat ik heb staat het merk altijd klein. Grote logo's vind ik niet mooi en is volgens mij vaak nep.
Oud 24-06-2009, 09:57
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
Ik voel je boy. Mensen die haten op peepzz die laten zien wat ze dragen en wat ze waard zijn.. sneu. Het zijn gewoon jaloerse sloebers die zich geen fatsoenlijke kleding kunnen veroorloven. .
Stakker..
Oud 24-06-2009, 10:24
Verwijderd
Als je je beter voelt omdat je evisu draagt zou ik er een einde aan maken.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 19:13
ThaOMG
ThaOMG is offline
TS is blij met een armani exchange shirtje :') ! ( is de low-budget lijn van armani ) hmmm maar goed , ik heb ook wel een hoop merkkleding :$
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 10:37
Alyssia
Alyssia is offline
Merkkleding om het hebben is gewoon stom. Als je het toevallig gewoon een mooi kledingstuk vindt, oké, maar 9 van de 10 keer kun je diezelfde kleding ook gewoon bij de H&M kopen voor een tientje, dan staat alleen het logo er niet op. OH NEE!!!!11@!!!.
En als je tegenwoordig ziet wat die apen allemaal dragen, zo jammer

Voor mij is merkkleding echt heel erg /care
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 10:39
Verwijderd
Noem je negers nou apen??
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 10:42
Alyssia
Alyssia is offline
Iedereen die loopt alsof ie een aap is, dus net zo goed blanken. Ik vind die kleding op die foto in de eerste post trouwens wel beter staan bij zwarten, dat wel.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 11:01
Verwijderd
Daar ontgaat je even dat h&m zeer brakke kwaliteit is en vaak absoluut niet mooi. Merkkleding is natuurlijk meer dan een groot t-shirt met Nike erop, het vertegenwoordigt een bepaalde kwaliteit en daar leg ik graag wat tientjes meer voor neer.

Wat niet betekent dat ik kleding waar het merk levensgroot op staat dig, integendeel. Maar zo erg 'anti-merk' zijn is wel een klein beetje onzinnig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2009, 11:18
Verwijderd
Ik moet bekennen dat ik evisu echt een van de lelijkste merken vind die er zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 11:46
sabrosa
sabrosa is offline
Ik moet bekennen dat ik het met je eens ben.
Oud 30-06-2009, 12:50
Erato
Erato is offline
Citaat:
Daar ontgaat je even dat h&m zeer brakke kwaliteit is en vaak absoluut niet mooi. Merkkleding is natuurlijk meer dan een groot t-shirt met Nike erop, het vertegenwoordigt een bepaalde kwaliteit en daar leg ik graag wat tientjes meer voor neer.

Wat niet betekent dat ik kleding waar het merk levensgroot op staat dig, integendeel. Maar zo erg 'anti-merk' zijn is wel een klein beetje onzinnig.
Alsof die kleding ook niet gewoon ergens in een een achteraffabriekje in China/India door kinderhandjes aan elkaar genaaid wordt. Enige waar je extra voor betaald is marketing.
Oud 30-06-2009, 12:56
Vice
Vice is offline
Citaat:
[afbeelding]
Het logo op zijn broek ziet er anders uit dan dat logo op zijn hemd. Dat laatste is meer een mislukte McDonalds-M.
Oud 30-06-2009, 20:36
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Inderdaad.. als je van Lier/ van Bommel schoenen na een aantal jaar toch een beetje stuk zijn kan je ze vaak ook nog naar een schoenmaker brengen..
Oud 30-06-2009, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Alsof die kleding ook niet gewoon ergens in een een achteraffabriekje in China/India door kinderhandjes aan elkaar genaaid wordt.
Al wordt het door zwangere moeders met ebola gemaakt, de kwaliteit blijft (in de meeste gevallen) beter.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 22:41
sabrosa
sabrosa is offline
Omg ebola, ewwww dat moet je echt niet googlen gatver
Oud 30-06-2009, 22:53
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hmm ebola is best een leuke meisjesnaam.
Oud 30-06-2009, 23:27
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
met als zusjes syfilis en cholera?
Oud 01-07-2009, 15:54
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
en een broertje dood
Oud 02-07-2009, 00:17
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Oud 03-07-2009, 02:59
sabrosa
sabrosa is offline
Citaat:
Idd, hoe vaak zijn de naden van H&M shit al kapot voordat ik het 3x gedragen heb...
H&M is dan ook gewoon seizoens gebonden kleding, dat hoor je maar 1 seizoen te dragen en daarna moet je het gewoon wegtyfen, daarvoor is het gemaakt, voor kwaliteit moet je daar dus niet shoppen, lijkt me duidelijk. Maarja voor basic dingen is het natuurlijk wel ideaal.
Oud 03-07-2009, 23:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb wel wat dingen van de H&M die ik al een lange tijd heb, ze lubberen wel wat uit, maar dat maakt voor een standaard shirtje niet zo heel veel uit. Ik vind het juist wel fijn als het wat wijder zit. En de broeken zijn ook prima en tenminste betaalbaar voor een arme student.
Oud 04-07-2009, 00:26
Volk
Volk is offline
Ik draag eigenlijk nooit merkkleding. Ik koop goedkope kleding en dat gaat prima jarenlang mee, net als mijn schoenen, die komen nooit boven de 20 euro uit en gaan (behalve mijn werkschoenen) minstens 2 jaar mee. Al die merkjes op kleding vind ik maar lelijk. En sowieso... veel geld neerleggen om als reclamebord rond te lopen

Kijk hoe stoer ik ben met mij <merk>broek en mijn <merk>schoentjes! *puke*

nee... Merkkleding kopen omdat je de kleding mooi vindt is niet meer dan logisch. Maar merkkleding dragen om merkkleding te dragen en te laten zien dat je merkkleding draagt. Of om te laten zien wat je waard bent, las ik dat nou serieus ergens?

Zet dan maar meteen een rooie neus op. Is goedkoper en heeft hetzelfde effect
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 22:27
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
H&M is dan ook gewoon seizoens gebonden kleding, dat hoor je maar 1 seizoen te dragen en daarna moet je het gewoon wegtyfen, daarvoor is het gemaakt, voor kwaliteit moet je daar dus niet shoppen, lijkt me duidelijk. Maarja voor basic dingen is het natuurlijk wel ideaal.
Wat een onzin, je kunt voor basicdingen ook bij de h&m terecht en die geen jaren mee. Ze gaan zelfs langer mee dan merkkleding, dat je vaak op de hand moet wassen en hooguit op 30 graden
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 23:39
De echte Karl
De echte Karl is offline
Iedereen ontleent een deel van zijn identiteit aan kleding, of je nou wilt of niet. Label mensen doen dat door met grote labels op hun kleding te lopen, anti-label mensen doen dat door bijvoorbeeld met een threadless shirt te lopen. Er staat dan misschien geen merk op, de afbeeldingen zijn herkenbaar genoeg om te weten waar de kleding vandaan komt, waardoor het weer het merk gaat vertegenwoordigen. Haten omdat ergens een merk op staat is dan ook naïef en totale onzin. Het mooi vinden is een ander verhaal, want smaak is natuurlijk persoonsgebonden.

Het is altijd zo dat je betaalt voor wat je krijgt. Koop Dior of Chanel en je krijgt kwaliteit. Oog voor detail, bijzondere stoffen en technieken en je plaatst jezelf in een bepaalde klasse. Koop H&M en er zullen duizenden zijn met hetzelfde item en het gaat snel kapot. Het ligt er puur aan waar je prioriteiten liggen. Label haters, lekker haten, maar ook niet zeuren dat je goedkope kleding het zo snel begeeft.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 23:18
sabrosa
sabrosa is offline
Citaat:
Wat een onzin, je kunt voor basicdingen ook bij de h&m terecht en die geen jaren mee. Ze gaan zelfs langer mee dan merkkleding, dat je vaak op de hand moet wassen en hooguit op 30 graden
Och, bij mij raakt de vorm altijd kwijt en worden ze een maat te klein na 10x wassen, maar dat zal wel aan mijn h&m liggen dan.
Oud 05-07-2009, 23:24
Sherlock
Sherlock is offline
J&J
Oud 06-07-2009, 00:01
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 00:01
Verwijderd
J&J? Jack and Jones? Als je creatief gaat doen met logica, licht het dan ook toe?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 00:03
Sherlock
Sherlock is offline
sorry hoor ik dacht dat iedereen dat onderhand wel wist
Oud 06-07-2009, 10:04
Alyssia
Alyssia is offline
De dingen van H&M die ik heb blijven anders ontzettend lang goed Ik heb een broek die ik al twee jaar draag die nog steeds prima is (ja, iets minder pikzwart dan hij was toen ik 'm kocht, maar dat is logisch) en verder heb ik écht niet dat ik na een half jaar/jaar die kleding al weer weg kan gooien hoor.
Ik vraag me dan af wat jullie met die kleding allemaal uitspoken.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 10:32
Allochthony
Allochthony is offline
Mijn bandshirts vergaan altijd wel 10x sneller dan shirtjes van Ecko of wat dan ook.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 12:49
Volk
Volk is offline
Citaat:
Och, bij mij raakt de vorm altijd kwijt en worden ze een maat te klein na 10x wassen, maar dat zal wel aan mijn h&m liggen dan.
Ik denk dat je dan verkeerd wast. Want kleding hoort niet te vervormen of krimpen na 10 keer wassen. Ook van de h&m niet. Misschien een keer naar de wasvoorschriften kijken. Dan gaat kleding meestal 100 keer langer mee, en het bespaart je een smak geld.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 13:24
sabrosa
sabrosa is offline
Je hoeft mij niet te leren hoe ik mijn was moet doen, die doe ik prima en daar is niks mis mee. Dat 10x wassen hoef je natuurlijk ook niet helemaal letterlijk te nemen.
Reageren

Regels voor berichten