Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het afschuwelijk. Die broek helemaal, wtf is dat!?!? Je ziet ook vaak dat bekende mensen tegenwoordig vaker gewoon klein het logo laten zien. Bijvoorbeeld gstar. Maar vaak is dat neppe juist overdreven. Daar staat juist 200000x armani ofzo op (soms zelfs verkeerd gespeld maar dat is gewoon kansloos). Maar als zoiets erop staat vind ik het meteen afschuwelijk. Er zijn wel wat onbekendere merken waar ik hetmooi vind als het er op staat, maar dat is gewoon omdat het een leuke naam is en de meeste mensen het merk toch niet kennen. Bijvoorbeeld: ![]() |
![]() |
|
Ik heb nu toevallig een shirtje aan van Gstar en het merk staat er 6 keer op (en dan heb ik de knoopjes niet eens meegerekend), maar het staat er vrij klein en ik vond het shirtje gewoon mooi. Op verdere merkkleding wat ik heb staat het merk altijd klein. Grote logo's vind ik niet mooi en is volgens mij vaak nep.
|
![]() |
Merkkleding om het hebben is gewoon stom. Als je het toevallig gewoon een mooi kledingstuk vindt, oké, maar 9 van de 10 keer kun je diezelfde kleding ook gewoon bij de H&M kopen voor een tientje, dan staat alleen het logo er niet op. OH NEE!!!!11@!!!.
En als je tegenwoordig ziet wat die apen allemaal dragen, zo jammer ![]() Voor mij is merkkleding echt heel erg /care |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daar ontgaat je even dat h&m zeer brakke kwaliteit is en vaak absoluut niet mooi. Merkkleding is natuurlijk meer dan een groot t-shirt met Nike erop, het vertegenwoordigt een bepaalde kwaliteit en daar leg ik graag wat tientjes meer voor neer.
Wat niet betekent dat ik kleding waar het merk levensgroot op staat dig, integendeel. Maar zo erg 'anti-merk' zijn is wel een klein beetje onzinnig. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Ik heb wel wat dingen van de H&M die ik al een lange tijd heb, ze lubberen wel wat uit, maar dat maakt voor een standaard shirtje niet zo heel veel uit. Ik vind het juist wel fijn als het wat wijder zit. En de broeken zijn ook prima en tenminste betaalbaar voor een arme student.
|
Ik draag eigenlijk nooit merkkleding. Ik koop goedkope kleding en dat gaat prima jarenlang mee, net als mijn schoenen, die komen nooit boven de 20 euro uit en gaan (behalve mijn werkschoenen) minstens 2 jaar mee. Al die merkjes op kleding vind ik maar lelijk. En sowieso... veel geld neerleggen om als reclamebord rond te lopen
![]() Kijk hoe stoer ik ben met mij <merk>broek en mijn <merk>schoentjes! *puke* nee... Merkkleding kopen omdat je de kleding mooi vindt is niet meer dan logisch. Maar merkkleding dragen om merkkleding te dragen en te laten zien dat je merkkleding draagt. Of om te laten zien wat je waard bent, las ik dat nou serieus ergens? ![]() Zet dan maar meteen een rooie neus op. Is goedkoper en heeft hetzelfde effect ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Iedereen ontleent een deel van zijn identiteit aan kleding, of je nou wilt of niet. Label mensen doen dat door met grote labels op hun kleding te lopen, anti-label mensen doen dat door bijvoorbeeld met een threadless shirt te lopen. Er staat dan misschien geen merk op, de afbeeldingen zijn herkenbaar genoeg om te weten waar de kleding vandaan komt, waardoor het weer het merk gaat vertegenwoordigen. Haten omdat ergens een merk op staat is dan ook naïef en totale onzin. Het mooi vinden is een ander verhaal, want smaak is natuurlijk persoonsgebonden.
Het is altijd zo dat je betaalt voor wat je krijgt. Koop Dior of Chanel en je krijgt kwaliteit. Oog voor detail, bijzondere stoffen en technieken en je plaatst jezelf in een bepaalde klasse. Koop H&M en er zullen duizenden zijn met hetzelfde item en het gaat snel kapot. Het ligt er puur aan waar je prioriteiten liggen. Label haters, lekker haten, maar ook niet zeuren dat je goedkope kleding het zo snel begeeft. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
De dingen van H&M die ik heb blijven anders ontzettend lang goed
![]() Ik vraag me dan af wat jullie met die kleding allemaal uitspoken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes R093 | 53 | 20-10-2010 14:25 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
yoo wie kan me helpen ik kom uit n hol!! rastaindapasta | 4 | 10-02-2006 21:33 | |
Lifestyle |
merkkleding belangrijk? tommygirll | 112 | 17-05-2004 09:31 | |
Lifestyle |
Ergeren aan winkelgedrag van vrienden. Verwijderd | 87 | 17-04-2004 22:24 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Lifestyle |
Wat vind jij nou een echt LELIJK merk (kleding lijn) Verwijderd | 303 | 02-10-2002 12:59 |