Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Daarbij, de TS ís geen scholier en het verhaal gaat ook niet óver een scholier. Wat moeten wij er hier in godsnaam mee? (no offence tegen de mensen die hier zijn blijven hangen na hun scholierentijdperk, I'm one of them
![]()
|
ik kende ook wel iemand, die allemaal verhalen verzon, puur voor de aandacht.
ziet ze zelf ook in dat ze dit doet? of blijft ze echt volhouden dat ze niet liegt? of gaat ze zo in haar eigen leugens geloven dat ze zelf wel denkt dat het waar is? nja ik denk als ze het zelf doorheeft waar ze mee bezig is, ze gewoon naar de huisarts moet gaan, en om hulp vragen. als ze het zelf niet doorheeft of in wilt zien, zal het denk ik lastig zijn om er nog wat aan te doen, aangezien ze 34 is, kun je haar ook niet meer dwingen. |
![]() |
|
Als het waar is wat je zegt heeft je dochter waarschijnlijk psychische problemen. Als wat je dochter zegt waar is heeft ze waarschijnlijk ook psychische problemen. Ik zou allereest je relatie met haar proberen te verbeteren en haar dan aanraden om hulp te zoeken (naar een pscyholoog gaan)
|
|