![]() |
|
![]() |
Beetje hunten mannen. Pak die chick bij d'r haren, sla dr op dr kop en sleep haar mee je grot in! Dan ben je player.
En gast, probeer het gewoon. Ga naar een feestje, dans met een meisje en als ze je niet heel gek aankijkt en weg loopt, probeer haar na 15 minuten te zoenen. Klaaaar is kees. Who cares als je het verkeerd doet. Ik had een keer een meisje die dacht dat ze een wasmachine moest nadoen ofzo. Was haar eerste keer, naja, ik vond 't weer eens wat anders. Lekker is anders, toegegeven, maar van fouten leer je dus eh, ga maar iene miene mutte spelen.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
jojoman14 schreef:
ik heb nog nooit gezoend dus weten jullie misschien ies waarmee ik het kan oefenen? alvbast bedankt Citaat: Lyouknow schreef: k heb ook nog nooit gezoend(ben een meisje)... ik weet wat je bedoeld.. ik loop achter xd Ik zou zeggen, have fun together. Nee, je kunt niet 'oefenen' zonder daadwerkelijk te zoenen verder. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Echt he!!!! ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ook niet al wil ik het de volgende keer als ik uitga (overmorgen) ns 'uitproberen'. ik wil het gewoon gedaan hebben, want dat betekent voor mn klasgenoten (die het allemaal al jaren gleeden voor het eerst gedaan hebben) geen getwijfel meer over mn geaardheid (ik ben 100% hetero) en het lijkt me ook gwn lekker. Maar ik weet niet hoe ik iemand (ik stel wel eisen, niet met de eerste de beste die wil zoenen) zover krijg. weten julie hoe je zoiets aanpakt?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zoenen kanon002 | 4 | 09-05-2014 23:33 | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend aaahh love-in-the-air | 29 | 05-01-2014 16:40 | |
Seksualiteit |
Erge drang tot zoenen. Pukkell | 2 | 02-02-2012 15:51 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen, nog es zoenen of niet? redbloodedwoman | 20 | 25-12-2004 15:54 | |
Liefde & Relatie |
zoenen bij niet wederzijdse verliefdheid? maanluna | 6 | 24-07-2003 11:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Honderd zoenen (dit is een vrolijke) Roos | 5 | 18-02-2002 12:41 |