Advertentie | |
|
![]() |
|
1. Hoe oud ben je?19
2. Maakt je gebruik van het openbaarvervoer? Ja / nee 3. Hoeveel keer per week maakt je gemiddeld gebruik van het openbaar vervoer? Retourtje telt voor één keer. Meerdere retourtjes op 1 dag kan, en telt voor dat aantal keer. 4 keren per week. (ligt aan het aantal les + weer) 4. Van welk soort openbaarvervoer maakt je gebruik? (Laten staan wat van toepassing is en meedere opties zijn mogelijk) - bus - trein (soms) - taxi - tram - metro 5. Waar gaat je heen met het openbaarvervoer? (Laten staan of erbij typen wat van toepassing is en meerdere opties zijn mogelijk) - sport - familie(bezoek) - vrienden/kennissen - dagje uit - avondje uit - anders, nl school 6. Welk openbaarveroer gebruikt je voor welk doeleinden? De bus voor school.
|
Verwijderd
|
1. Hoe oud ben je?
22 2. Maakt je gebruik van het openbaarvervoer? Ja 3. Hoeveel keer per week maakt je gemiddeld gebruik van het openbaar vervoer? Retourtje telt voor één keer. Meerdere retourtjes op 1 dag kan, en telt voor dat aantal keer. 6 keren per week 4. Van welk soort openbaarvervoer maakt je gebruik? (Laten staan wat van toepassing is en meedere opties zijn mogelijk) - bus - trein 5. Waar gaat je heen met het openbaarvervoer? (Laten staan of erbij typen wat van toepassing is en meerdere opties zijn mogelijk) - vrienden/kennissen - avondje uit - Studie 6. Welk openbaarveroer gebruikt je voor welk doeleinden?[/QUOTE] Trein en bus voor de bovenstaande doeleinden. |
![]() |
|
![]() |
1. Hoe oud ben je?
15 2. Maakt je gebruik van het openbaarvervoer? Ja 3. Hoeveel keer per week maakt je gemiddeld gebruik van het openbaar vervoer? Retourtje telt voor één keer. Meerdere retourtjes op 1 dag kan, en telt voor dat aantal keer. 0 keren per week (ik maak er niet op regelmatige basis gebruik van, soms maanden niet en dan 2 keer in een week) 4. Van welk soort openbaarvervoer maakt je gebruik? (Laten staan wat van toepassing is en meedere opties zijn mogelijk) - bus - trein 5. Waar gaat je heen met het openbaarvervoer? (Laten staan of erbij typen wat van toepassing is en meerdere opties zijn mogelijk) - familie(bezoek) - vrienden/kennissen (nog niet voorgekomen, maar gaat volgende week vrijdag wel gebeuren dus laat ik het erbij staan) - dagje uit - avondje uit (weet niet of ik daar ooit de bus voor genomen heb(meestal iemands ouders die rijden, of op de fietsals het dichtbij is, maar zou kunnen voorkomen) - anders, nl school, als er iets mis is met m'n fiets(lekke band(buitenband compleet versleten met gaten, dus niet repareerbaar), kapot ventiel, achteras los enz.) 6. Welk openbaarveroer gebruikt je voor welk doeleinden? bus voor naar de stad op 10 km(waar ik ook op school zit), trein voor verdere reizen(soms in combi met bus) |
![]() |
|
1. Hoe oud ben je?
15 2. Maakt je gebruik van het openbaarvervoer? Ja / nee Nauwelijks tot nooit. 3. Hoeveel keer per week maakt je gemiddeld gebruik van het openbaar vervoer? Retourtje telt voor één keer. Meerdere retourtjes op 1 dag kan, en telt voor dat aantal keer. 0 keren per week 4. Van welk soort openbaarvervoer maakt je gebruik? (Laten staan wat van toepassing is en meedere opties zijn mogelijk) Als ik met het openbaar vervoer ga, dan ga ik met de trein. 5. Waar gaat je heen met het openbaarvervoer? (Laten staan of erbij typen wat van toepassing is en meerdere opties zijn mogelijk) Familie of naar de stad. 6. Welk openbaarveroer gebruikt je voor welk doeleinden? Trein voor de lange afstanden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|