Hallo iedereen!
Ik zit nu al een tijdje met een probleem te worstellen en weet er niet goed raad mee, dus vraag ik het even aan jullie.
Het gaat om m'n rug, hij is "behaard". Als je dit hoort denk je waarschijnlijk aan een hele bos haar die je van kilometers ver ziet, maar zo is het niet. Het is een soort lijn die loopt van m'n nek, tot aan m'n onderrug, en aan m'n onderrug heb ik een beetje meer haar(nog steeds niet zo veel, en dat vind ik niet zo erg). Nou, dat lijntje kan je wel zien als je van niet te ver kijkt ( 50cm als je goed kijkt) .. En ik weet dus niet goed hoe ik daarmee om moet.
Rughaar vind ikzelf ook lelijk, maar je ziet het bij mij pas van dicht, maar als ik intiem zou zijn met een meisje ( ik ben 16jaar) , en ze ziet dat, kan ze dat misschien helemaal onaantrekkelijk vinden.. Daarom weet ik niet goed wat te doen. Het is niet zo veel, maar zou ik het toch moeten laten weglaseren (wat ook weer veel kost en waardoor ik misschien een tijd lang met stoppels loop van het harsen voor de behandeling) of moet ik het gewoon laten?
Ik vraag dit op een forum omdat ik ervan uitga dat jullie allemaal eerlijk en anoniem zullen antwoorden