Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2010, 14:23
uav-online
uav-online is offline
Beste geïnteresseerden,

Toen modern warfare 2 uitkwam ontwikkelde ik, zoals vele anderen, een speciale en uitzonderlijke passie voor het spel. Het leek mij enig om een community-website op te richten waar tips, elkaar beter helpen worden en plezier centraal zou staan. Het zou mijn eerste echte webproject worden en ik had niet verwacht hoe snel dingen zouden gaan. Nu is het twee maanden verder, krijg ik duizenden hits per dag en begint er al een heuse community te onstaan op het forum. Ik heb al meerdere mensen die af en toe meehelpen met de site, maar dit zijn vooral Amerikanen, dit maakt het lastig met verschillende tijdzones ed. Ik hoop iemand te vinden die ons team kan versterken!

Waar ben ik nou eigenlijk naar op zoek?
- Als eerste iemand die mw2 erg leuk vind en zich hier graag mee bezighoudt
- Iemand die 1 tot 2 uur per week overheeft om wat bij te klussen op de site, helpen om filmpjes te posten.
- Je beschikt over skype en je Engels moet nagenoeg perfect zijn. (En daarmee bedoel ik niet dat je een oxford-accent moet hebben maar je moet met de Amerikanen in het team kunnen communiceren indien dat nodig is zonder al te veel moeite
- Al het andere is een enorme 'prae'

Wat krijg je ervoor terug?
- Meehelpen aan de grootste modern warfare 2 tips site op het moment
- Altijd iets leuks voor op je CV, indien nodig ben ik bereid als referaat te fungeren voor mogelijke toekomstige werkgevers.
- Geld zit er voorlopig niet in, maar ik kan wel af en toe xbox live punten OID voor je regelen, kleine handouts

Interesse? Stuur mij dan zsm een prive-bericht via dit forum!

Met vriendelijke groet,

Admin

Laatst gewijzigd op 28-01-2010 om 16:29. Reden: Geen reclame voor een ander forum op mijn forum.
Advertentie

Regels voor berichten