Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Iedereen zou mogen zeggen wat hij of zij wilde zonder dat mensen zich meteen gekwetst voelden. Mensen zien in dat er veel verschillende meningen in de wereld zijn en er niet altijd 1 juiste is. En mensen kunnen andere mensen niet aardig vinden omdat ze andere meningen hebben, en dat moet kunnen, maar ze hebben wel respect voor elkaar, als in, ze gaan ze niet in elkaar slaan. Uitlachen mag, maar dan kan iedereen goed omgaan met uitgelachen worden. Men pleegt geen geweld en men steelt niet. Communisme zou in de praktijk werken. Iedereen heeft werk waar hij of zij goed in is en verdient wat hij of zij nodig heeft. De leiders kunnen goed inschatten wat het volk wil en raken niet corrupt en veranderen niet in dictators.
Dat is al een heel begin. ![]()
|
Of je bekijkt het aan de andere kant:
Te weinig eten/levensmiddelen. Of te weinig behoefte om eten/levensmiddelen met de rest van de wereld te delen omdat we er dan zelf misschien op achteruit gaan. En dan maar geld in gaan zamelen om dingen die je kan missen aan een landje te schenken dat om de haverklap een aardbeving heeft in plaats van een beetje eerlijke wereldhandel op te zetten. Ohja, dat ging ik ook nog zeggen. Eerlijke wereldhandel zodat de wereld zich in een gelijk tempo kan ontwikkelen. De rijke landen hebben minder eigendommen en kunnen dat volledig accepteren omdat ze eigenlijk alsnog niks tekort komen. Mensen kunnen grappen maken over alles en als iemand iets dan niet grappig vindt of eigenlijk niet vindt kunnen dan lacht die persoon niet en kijkt die ergens anders naar zonder verder te zeuren. En het is 4 maanden zomer, 4 maanden lente, 2 maanden herfst en 2 maanden winter. In de zomer is het dan tussen de 20 en 27 graden voor de afwisseling en soms regent het even heerlijk hard. In de lente is het tussen de 15 en 22 graden en is het zacht zonnig met schapenwolkjes en fijne lentebriesjes. Oh en mensen zijn niet allergisch voor pollen. Niemand. In de herfst is het tussen de 15 en 8 graden en in de winter tussen de 8 en -4. Maar het is nooit een hele maand sneeuw en ijs, zoals nu.
||
Citaat:
Ik weet eigenlijk niet wat ik de perfecte wereld zou vinden. Sowieso geen ziektes en alleen maar gezonde mensen. Maar aan de andere kant zou ik ook weer niet het eeuwige leven willen. Ik denk dat het dan vervelen gaat. Verder zou niets geld kosten en mag iedereen gewoon hebben wat die wilt of nodig heeft ![]()
||
Citaat:
|
doe mij maar een the matrix/surrogates achtige wereld. alles kan en niets heeft blijvende gevolgen zolang mijn brains maar blijven werken. leven = prikkels verwerken, of die nou virtueel of "echt" zijn maakt voor je cpu niets uit.
|
Een 'perfecte' wereld zou alleen kunnen bestaan als iedereen ruimdenkend zou zijn en zou nadenken over zijn/haar daden om de beste keuzes te maken ipv iets of iemand blindelings te volgen. maw, een wereld zonder godsdienst en meer tolerantie.
It ain't gonna happen.
|
Zombie outbreak.
En ik ben immuun voor het virus. Met een dikke voorraad aan wapens/kogels/eten/drinken, een safe zone met nog een stel andere mensen, ongeveer 9/10 van de wereld is geinfecteerd. ![]() God, ik moet serieus overwegen om minder te gaan gamen.
||
Citaat:
|
In de perfecte wereld zouden mensen gewoon weten welke films je moet kijken en welke niet, en niet over I am Legend beginnen als het om het postapocalyptische genre gaat.
|
Een vredige, mooie groene wereld, waar cultuur en naastenliefde de hoogste orde is en volop eten en bloemen en blijheid voor iedereen
![]()
|
Ik vind de meeste mensen hun ideeën over de seizoenen stomme kutideeën, ga lekker in spanje of een ander derdewereldland wonen.
Geef mij maar 3 maanden keihard zomer, 3 maanden prachtig lente met veel bloemen, 3 maanden herfst met storm en regen en hagel en bladeren en takken die van bomen gerukt worden en keihard tegenwind in de polder, en 3 maanden winter met sneeuw en ijs en kou. Gewoon zoals nu zeg maar. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|