Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
inderdaad, hoewel het dan wel weer zo is dat de relatie tussen jou en de universiteit kan betekenen dat ze jouw werk bijvoorbeeld in een openbaar scriptiebestand mogen bewaren, waar je geen royalties over kunt claimen. maar met gewone werkstukken speelt dat allemaal geen rol.
|
Jij blijft eigenaar. Veel studenten proberen dan ook scripties te publiceren (met co-auteurschap van begeleiders en eventueel beheerders van de gebruikte datasets) en dat brengt geen copyright problemen met zich mee. Het kan eventueel zo zijn dat daar abstracts van op websites komen oid (althans, dat is bij mij het geval), maar je mag natuurlijk een verzoek indienen dit weg te halen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Maar bij ons was het bijvoorbeeld gebruikelijk dat je scriptie in de bibliotheek kwam te staan. Daar tekende je niet voor. Iedereen die aangesloten is bij een universiteit kan die scriptie opvragen. Dan heb ik er toch weinig over te zeggen?
||
![]() |
Citaat:
als jij een paper voor een conferentie schrijft, heeft het ook geen zin om daarna te klagen als je in de conferentiebundel wordt opgenomen. zoiets.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|