Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn tante en oom, die dus op visite zijn. Waren in Amsterdam wezen shoppen/dagje uit. En toen is bij mijn tante haar zak gerold. Dus beurs kwijt.
Krijgt ze 2 dagen later een telefoontje van politie Amsterdam dat ze haar beurs hebben gevonden met de pasjes en zonder geld. Heeft die zakkenroller dus netjes het geld eruit gedaan en daarna netjes de lege beurs op de postbus gedaan ![]() ![]() Boef met geweten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ooit, toen mijn portemonne uit de garderobe op m'n werk gejat was (ook stom om dat ding in je jaszak te laten zitten natuurlijk
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lance is trouwens echt een lul. Ik had dat ik de junkyard uit wilde rennen, ging die gast opeens boven op een hogeg lopendeband-machine staan. Ik probeerde hem er voorzichtig af te loodsen, valt ie te pletter, de sukkel :\ |
![]() |
||
Citaat:
|
Er was bijna niemand (de rest van de cafés op Stratumseind zaten propvol) behalve wat verdwaalde potten en nichten en oudjes, en je moest aanbellen voordat je naar binnen ging.
![]() Het plan was dat we de heterojongens eens meenamen naar zo'n tent, maar ze draaiden alleen clichemuziek. De heterojongens vonden het uiteindelijk wel het leukst. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|