Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2009, 09:15
deviltjuh17
deviltjuh17 is offline
Hallo
Gisteren las ik het volgende artikel Negatieve Bkr wat nu? Is het waar dat ze nu al weten of ik een negatieve Bkr heb en daardoor geen lening kan afsluiten?

Laatst gewijzigd op 23-08-2009 om 12:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2009, 10:36
Balance
Balance is offline
Je bent een beetje beperkt in je informatie.. Wij weten natuurlijk niet of jij leningen hebt en van hoe hoog.
En hoe oud je eigenlijk bent, want afgaande op je nickname ben je pas 17? Dan wordt een lening sowieso lastig.
Oud 21-08-2009, 16:10
PV
PV is offline
is t niet gewoon een spammer, in 2 van de 3 posts noemt ie die site.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 20:17
Balance
Balance is offline
Zou best eens kunnen.
Oud 21-08-2009, 20:50
Verwijderd
Laten we het daar niet over hebben, maar gewoon over de vraag die TS stelt.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 19:09
M. Van.
M. Van. is offline
Hoi beste Deviltje, ik las je vraag en ben snel op zoek gegaan in Google voor je. Zelf ben ik ook lange tijd op zoek geweest naar wat het bkr van je weet. Ik ben er achter gekomen dat je zelfs bij het bkr in de database staat als je een abonnement voor de telefoon afsluit. Maar dat hoeft geen negatief bkr te zijn hoor. Gewoon een vermelding.

Google linkje

Laatst gewijzigd op 07-02-2010 om 15:01. Reden: Even het reclamedeel verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 19:22
Lotte^^
Lotte^^ is offline
lijkt me niet dat je een bkr melding zal hebben zonder het te weten.
je krijgt dat niet gelijk als je een rekening niet betaald. je krijgt eerst iets van 3 brieven met als je nu niet betaald... en dan op een gegeven moment sturen ze de laatste brief, als je nu niet betaald zenden we het door naar bkr.

je kan idd bij veel dingen niet meer lenen met een bkr registratie. maar volgens mij wel gewoon bij de ibgroep.

bij de bank kan je voor 2,50 dacht ik je bkr gegevens opvragen (de schulden die je nog open hebt staan, dus waar je voor staat geregistreerd als wanbetaler). dus als je twijfelt of je een negatieve registratie hebt kun je dat altijd doen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 20:46
Ivo
Ivo is offline
Citaat:
je kan idd bij veel dingen niet meer lenen met een bkr registratie. maar volgens mij wel gewoon bij de ibgroep.
Dit is een groot misverstand. Met een NEGATIEVE BKR registratie wordt het moeilijk om te lenen.

Maar ELKE lening en zelf je telefoon abonnementen worden bij het BKR geregistreerd. Bestaande leningen zorgen zonder negatieve registratie zorgen er alleen voor dat je nieuwe maximale lening minder hoog is. Je hebt immers al een lening, en de lening die je al hebt wordt van je maximale leenbedrag afgehaald.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2010, 13:31
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Maar ELKE lening en zelf je telefoon abonnementen worden bij het BKR geregistreerd.
bijna elke IBG-lening zelf wordt niet geregistreerd bijvoorbeeld.
Oud 07-02-2010, 18:12
arPos
arPos is offline
Citaat:
bijna elke IBG-lening zelf wordt niet geregistreerd bijvoorbeeld.
Dat klopt officieel geldt dat (nog) als een beurs, mogelijk zal dat met de HBO plannen veranderen.
Oud 08-02-2010, 16:49
Ivo
Ivo is offline
excuses, je hebt helemaal gelijk ganralph.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2010, 20:06
Hakuna
Hakuna is offline
IK sta net als half Nederland ook bij BKR vermeld, maar dan wel positief.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten