Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga toch geen studie afmaken waarbij het beroepsperspectief me niet aanstaat. Ik maak lekker mijn bachelor af (dus het is niet voor niets) en dan ga ik kijken wat de mogelijkheden zijn om iets anders versneld te doen. Ik hoorde net van een chickie bij college (er zat een chickie van Zweeds die ik ken) dat je met een bachelor deeltijdpabo kan doen, dat vind ik ook wel interessant.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dag lieve forumerds! Ik ben eindelijk thuis na een lange werkdag.
Niet slapen en dan om 6 uur beginnen met arbeid is meestal geen pretje, maar ik was nu best wel wakker eigenlijk. Al heb ik nu een beetje een inkak moment... Oh en er was iets echt heel lame: Een collega/leidinggevende kwam binnen, maar zei niks tegen me. Toen ik voorzichtig vroeg hoe laat ze afgelopen zaterdag thuis was na het werk zei ze snibbig 'Half 2. ![]() de rest van de middag heeft ze geen woord tegen me gezegd en kreeg ik af en toe een vuile blik. Echt, wtf? Doe effe normaal domme teef. Ik liet die avond duidelijk weten dat ik me niet goed voelde en bijna van m'n stokkie ging en zij ging een uur lang iemand staan helpen met een kassa en daarna op d'r gemak koffie drinken en de vaatwasser inruimen terwijl ik samen met een andere collega aan het zwoegen was om de lange rij weg te krijgen. Echt, sterf lekker. Mensen die uit de hoogte doen omdat ze denken je baas te zijn kunnen van mij lekker de tyfus krijgen. Zo! [/rant]
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om te beginnen is het niet beleefd om een brief met 'ik' te beginnen. Verder valt het mij op dat u uw naam fonetisch spelt. Heeft dit een speciale reden? Natuurlijk heeft u helemaal gelijk met uw bewering, en ik zou het niet wagen om die in twijfel te trekken! Hoogachtend, Etmakas |
![]() |
||
Citaat:
Achteraf realiseer ik mij dat het uiterst onbeleefd was om het bericht zo egocentrisch aan te laten vangen. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Het toepassen van fonetisch schrift heeft geen speciale reden. Ik hoop hier dat ik u hiermee van de wijs heb gebracht. Desalniettemin ben ik vrij content met het feit dat u adhesie betuigt met mijn standpunt. Mijn dank hiervoor is groot. Groeten, Henck |
![]() |
|
|