![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb hetzelfde gedaan als Erbenda, met dezelfde resultaten. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kun je voor heel erg veel dingen gebruiken, door de was, in de koelkast tegen geurtjes, als schoonmaak middel, en ook om je tanden witter te maken. Het werkt, je tanden worden er ECHT witter door, maar baking soda (ook al lijkt het maar een fijn poeder) is erg abbrasive... ik zou het dus niet zo op een tandenborstel mieteren en gebruiken. Probeer Arm & Hammer toothpaste, je tanden worden er witter en het is een geweldige euhm, deodorizer? En ja, het werkt echt, en kost maar een fractie van een procedure bij de tandarts. Offtopic: En nee dit is geen reclame, ik dacht de linkjes helpen. ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb mn tanden een tijdje terug laten bleken in tilburg, daar zit een praktijk die echt alleen maar tanden bleken. ik wilde zo graag van mn gele tanden af, ik drink veel thee en ik snoep veel dus ik had echt het gevoel dat ze daar alleen maar donkerder van werden.
maar goed, ik had een afspraak gemaakt. je krijgt eerst een consult en daarna schatten ze de kleur in. ik moet zeggen dat ik er heel tevreden mee ben. mn tanden zijn natuurlijk wit, wat ik wilde, ik wil geen licht geven in het donder! thank god! ![]() Laatst gewijzigd op 13-02-2010 om 12:56. |
![]() |
|
Ik had weleens een verkleuringkje op een van mijn voortanden, omdat ik tandpasta van de hema gebruikte en dat werkte dus niet goed voor mij. Dat heeft mijn tandarts tijdens een controle even weggehaald en je ziet er niks meer van. Volgensmij heb ik daar niet eens extra voor hoeven betalen.
Maar dat was een vlekje, ik heb geen ervaring met al je tanden minder geel maken, of witter. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
'Angst' voor epilepsie Prospect | 11 | 24-10-2013 23:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Psychologie |
derde oog Verwijderd | 54 | 08-12-2007 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De een zijn brood is de ander zijn dood. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
Ontgroening... iets voor jou?? Vrouwke | 62 | 17-11-2002 21:40 |