![]() |
|
![]() |
ik doe aanstaande dinsdag een presentatie over CrossGender gaming, het spelen van een character van het andere geslacht. Omdat ik wel veel info maar tegenstrijdig dacht ik er aan om zelf een korte enquête te houden. Ook mensen die nooit characters van het andere geslacht spelen zijn welkom, anders zou de data niet kloppen in de verhouding van de mensen die het wel doen en de mensen die het niet doen.
http://tiny.cc/crossgendergaming is de link naar mijn enquete, en zouden jullie zo lief willen zijn die ook naar gamers die je kent te sturen? Zo kan ik toch nog zo veel mogelijk data verzamelen in de zeer korte tijd die ik heb, de enquete is niet alleen in het nederlands maar ook in het engels te doen, dus ook niet nederlandssprekende mensen kunnen hem maken. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, greetings WAT |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Enquête over eSports (geen kennis over eSports vereist!) studentHHS | 3 | 07-01-2014 14:45 | |
Games |
enquête over games bably_mash | 4 | 09-02-2011 17:48 | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Software & Hardware |
Enquete over illegaal downloaden DaanL | 15 | 12-06-2009 21:38 | |
Algemene schoolzaken |
Business Game (enquete voor hoge school / uni studenten..) _Moby_ | 2 | 09-06-2008 01:03 | |
Werk, Geld & Recht |
Enquête over armoede en schulden onder jongeren poedelzzzz | 42 | 27-11-2006 10:12 |