Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2010, 15:17
xAnoniem
xAnoniem is offline
Hallo,

Ik ben een meisje van 15 (over 10 dagen 16) en ik vind een jongen leuk van 18. (hij is 18 geworden eind september) We vinden elkaar erg leuk. SMSen zovaak per dag en sturen hyves privé berichtjes. Soms zegt hij er ook bij over hoe hij fantaseert of mij en hem als wij alleen zijn. Echt lachwekkend soms haha. Ik zou hem zo ook elke dag willen zien. Denk heel vaak aan hem en ben al gelijk blij als hij mij weer SMSt ook al is dat alweer 1 uur geleden! Maar ik weet dat hij meer wil... alleen ik durf niet. Ik denk dat ik het niet goed doe of weet ik veel. Als ik bij hem ben voel ik me wel op mijn gemak als we dingen doen ofzo. Maar ik weet dat hij dat wil. Dat heeft hij soms wel laten merken alleen ik durf niet ... en als ik thuis ben heb ik er soms spijt van dat ik het niet gedaan heb, omdat ik hem zo leuk vind dat ik dit wel met hem wil doen. This ook mijn eerste x dus ik ben super zenuwachtig! En als ik thuis ben denk ik altijd: oke de volgende keer niet zo watterig zijn. Want als ik thuis ben kan ik er wel over fantaseren hoe geweldig het zou zijn. Maar als ik bij hem ben en hij wilt het sla ik in een keer dicht .. gewoon alleen omdat ik bang ben dat het niet goed is!

Iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 15:30
Verwijderd
denk hier goed over na.
zorg dat je een werkelijke emotionele connectie met iemand hebt en dat je zeker bent dat hij jou ook leuk vind
als dit zo is moet je het gewoon tegen hem zeggen

en jij bent die gene die de momenten uit moet kiezen
als jongen zijnde moet hij daar maar respect voor opbrengen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 20:36
xAnoniem
xAnoniem is offline
????
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 21:25
crawloftime
crawloftime is offline
Alleen doen als je je er goed bij voelt. Als je niet durft ben je er dus nog niet klaar voor.
Oud 01-03-2010, 00:46
Verwijderd
Niet druk om maken joh. Gewoon een keertje doen en daarna vraag je je af waar je je nou zo druk om maakte.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 07:51
juno
juno is offline
De stap van handje vasthouden naar seks met alles erop en eraan is niet 1 stap, maar heel veel stapjes. Als je het nou eens stapje voor stapje deed, inplaats van alles in een keer?

Voordat je je rijexamen kunt doen, heb je toch ook eerst een heleboel lessen nodig? Je begint eerst met sturen, en pas later komt daar schakelen bij en nog weer later straatje keren en achteruit de hoek om.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 14:32
xAnoniem
xAnoniem is offline
Okeee! Dankjullie wel
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 01:19
Verwijderd
Citaat:
De stap van handje vasthouden naar seks met alles erop en eraan is niet 1 stap, maar heel veel stapjes. Als je het nou eens stapje voor stapje deed, inplaats van alles in een keer?

Voordat je je rijexamen kunt doen, heb je toch ook eerst een heleboel lessen nodig? Je begint eerst met sturen, en pas later komt daar schakelen bij en nog weer later straatje keren en achteruit de hoek om.
Of zie het als parachute springen met vrije val. Je leest er over in boekjes en ziet het op filmpjes, vervolgens krijg je een theoretische cursus van heel veel mensen, oefen je een paar keer met je zelf, maar uiteindelijk moet je toch echt uit dat vliegtuig springen en dat doe je ook niet in stapjes! Maar ooooooh dat super gave gevoel als je na slechts drie minuten eenmaal weer aan de grond staat na je eerste sprong, die ultieme vorm van extase!

Sex, go for it .
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 06:49
xAnoniem
xAnoniem is offline
Okeeee! ^^
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 15:55
VoorNedDruk1
VoorNedDruk1 is offline
Ik ben in 1 keer naar beneden gescrold
Ik weet gewoon dat de serieuze mensen van dit forum hebben gezecht :
doe "het" alleen als jullie er allebij klaar voor zijn en willen
Als hij aandringt en toch weet hij dat jij het niet wilt,
Dan kan je naar een nieuw vriendje zoeken
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 16:48
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Dit is absoluut geen kwestie van 'watterig' zijn. Tuurlijk vind je het een beetje spannend want je weet niet hoe het voelt en of je misschien wel mooi en 'goed' genoeg bent in bed etc. Allemaal zaken waar je van tevoren onzeker over kan zijn. Waar iedereen uiteindelijk onzeker over is of is geweest .

Echter, het hebben van seks en er achter staan is een heel ander soort spanning. In je hoofd fantaseren als je veilig in je eigen bed ligt is fijn, maar dat zegt niet dat je het ook daadwerkelijk wilt. Als je naast hem in bed ligt en dán wil je het, heel graag, ondanks dat je wat onzeker bent. Dan kun je het proberen. Daarbij, het is je eerst keer en je bent nog superjong en jullie hebben nog zo kort met elkaar. Ga eerst eens kijken hoe het loopt tussen jullie tweeen, ga leuke dingen doen! Niet alleen maar hangen op je kamer met hem, want dan kan het best zijn dat hij je net zo lang opgeilt tot jezelf geen weerstand meer kan bieden of jezelf niet meer op een rijtje hebt wat je werkelijk wilt.

Belangrijk! Als hij jou echt echt echt leuk vindt, dan heeft hij daar respect voor. Honderd procent. Jongens kunnen prima hun lul in hun broek houden, prima, als een meisje nee zegt is het gewoon nee. En dan bedoel ik niet een klein piepstemmetje wat zegt; 'nee liever niet'. Maar gewoon een nee. Een jongen die daar niet naar luistert, houdt simpelweg niet genoeg van je.

Dus, ga lekker genieten van elkaar. De zon schijnt, ga naar het park, ga picknicken, naar de bioscoop. Ga uit, ontmoet zijn vrienden, ga zwemmen of weet ik veel wat. Bouw de spanning langzaam op, en als je merkt hé, dit wordt echt wat, dan heb je nog genoeg tijd om van seks te gaan genieten.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten