![]() |
|
Dit is absoluut geen kwestie van 'watterig' zijn. Tuurlijk vind je het een beetje spannend want je weet niet hoe het voelt en of je misschien wel mooi en 'goed' genoeg bent in bed etc. Allemaal zaken waar je van tevoren onzeker over kan zijn. Waar iedereen uiteindelijk onzeker over is of is geweest
![]() Echter, het hebben van seks en er achter staan is een heel ander soort spanning. In je hoofd fantaseren als je veilig in je eigen bed ligt is fijn, maar dat zegt niet dat je het ook daadwerkelijk wilt. Als je naast hem in bed ligt en dán wil je het, heel graag, ondanks dat je wat onzeker bent. Dan kun je het proberen. Daarbij, het is je eerst keer en je bent nog superjong en jullie hebben nog zo kort met elkaar. Ga eerst eens kijken hoe het loopt tussen jullie tweeen, ga leuke dingen doen! Niet alleen maar hangen op je kamer met hem, want dan kan het best zijn dat hij je net zo lang opgeilt tot jezelf geen weerstand meer kan bieden of jezelf niet meer op een rijtje hebt wat je werkelijk wilt. Belangrijk! Als hij jou echt echt echt leuk vindt, dan heeft hij daar respect voor. Honderd procent. Jongens kunnen prima hun lul in hun broek houden, prima, als een meisje nee zegt is het gewoon nee. En dan bedoel ik niet een klein piepstemmetje wat zegt; 'nee liever niet'. Maar gewoon een nee. Een jongen die daar niet naar luistert, houdt simpelweg niet genoeg van je. Dus, ga lekker genieten van elkaar. De zon schijnt, ga naar het park, ga picknicken, naar de bioscoop. Ga uit, ontmoet zijn vrienden, ga zwemmen of weet ik veel wat. Bouw de spanning langzaam op, en als je merkt hé, dit wordt echt wat, dan heb je nog genoeg tijd om van seks te gaan genieten. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat is mijn voorkeur? hetero/bi/lesbisch Saskiah^^ | 41 | 25-09-2006 18:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Stenig Vogelvrij | 20 | 12-11-2005 13:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |