Hmm, het feit dat je de brief schrijft kan wel eens de reden zijn van je neigingen.
Even een hersenspinsel van me weer, maar het kan je mss helpen?
Want, je probeert wat achter te laten, niet merkend dat wat jij nu ervaart in het leven, jouw leven is.
Dit is jouw eigen leven, niet dat je wat moet betekenen voor nagedachtenis, maar dat je jouw leven echt maar één keer, en goed meemaakt.
Je hoeft niet iets op te bouwen, je hoeft geen bekendheid te worden met standbeelden en dat soort. Want als je dood bent, ben je dood en zal je niets meer aan die dingen hebben.
Maar als je fantastisch leeft, zoals jij het alleen wilt hebben, niet uitmakend wat een ander ervan zegt, omdat je het toch niet nodig moet vinden wat een ander van je denkt, dat zijn diegenens gedachten, niet de jouwe, en het gaat toch wel om jouw gedachten, toch?
Aan iemand anders gedachten of herinneringen heb jijzelf niets, maar als jij goed leeft, de dingen doet die jou het beste lijkt uit te maken, gaat het vanzelf goed.
En dan bedoel ik niet dat je mensen moet vermoorden, omdat jij dat leuk vindt, want je moet hen ook de kans geven
Over die brief aan je ouders laten zien, dan. Ik weet niet, als het je beter lijkt voor jouw eigen leven, dus.