Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2010, 22:19
Verwijderd
Onlangs bij het surfen op een jonge Nederlandse auteur van 'literaire horror' (ja literaire rechterarm strekkers, ook tot mijn eigen verbazing blijkt die term nog te bestaan ook...) gestoten.

Zijn er hier mensen die al iets van Thomas Olde Heuvelt gelezen hebben en zo ja, wat is jullie mening?

Bij voorbaat dank.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2010, 06:17
Ieke
Ieke is offline
Ik heb Leerling Tovenaar Vader & Zoon gelezen en ik moet zeggen dat het me nogal tegenviel. Het leek leuker dan het was. Maar het is wel een poos geleden dat ik het gelezen heb.
Oud 09-03-2010, 13:24
Verwijderd
Jammer.
Nuja, ik zal er eens naar opzoek moeten gaan, is en blijft in dit beperkt taalgebied een verplicht nummertje he.
Maar het had mooi geweest, als het ook nog iets toe te voegen zou hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2010, 16:16
Geel
Geel is offline
Ik heb ook Leerling Tovenaar Vader & Zoon proberen te lezen. Dat was toen ik 'into' dat soort boeken was. Nou, dat boek heeft me er weer uit geholpen. Ik kwam niet verder dan bldz 30 of zo.
Oud 11-03-2010, 16:36
Ieke
Ieke is offline
Ik heb het wel uitgelezen, maar het uiteindelijk niet kado gedaan aan iemand waar ik het van te voren wel aan had willen geven.

FA: heb jij er iets van gelezen?
Oud 11-03-2010, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het wel uitgelezen, maar het uiteindelijk niet kado gedaan aan iemand waar ik het van te voren wel aan had willen geven.

FA: heb jij er iets van gelezen?
Nee, al ben ik wel vanpklan eens een boek van hem te doornemen.
Allicht gaat het de Onvoorziene worden. Meer pure Horror is mij verteld.
Fantasie lees ik enkel als ik echt weet dat het goed is. of mij gaat liggen, wat zeker niet altijd het geval is.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2010, 19:17
Kerry
Kerry is offline
Thomas Olde Heuvelt ken ik zeker, maar heb nog niets van hem gelezen. Zijn verhalen schijnen erg goed te zijn, dus ik zal het zeker ooit eens gaan proberen.
Oud 11-03-2010, 19:43
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Nee, al ben ik wel vanpklan eens een boek van hem te doornemen.
Allicht gaat het de Onvoorziene worden. Meer pure Horror is mij verteld.
Fantasie lees ik enkel als ik echt weet dat het goed is. of mij gaat liggen, wat zeker niet altijd het geval is.
Laat weten of het wat was, ik heb alleen die ene gelezen en omdat dat niet zo'n succes is ga ik dus niet zo snel iets nieuws lezen.
Mja, ik vind altijd dat er aanzienlijk te discusieëren valt over wat goed is en wat leuk is. Wat het ene leuk vind, vind een ander misschien helemaal niks.
Oud 11-03-2010, 19:56
WAT
WAT is offline
op fantasy-realm (op 1 na grootste nederlandstalige fantasy forum) werd er goed gereageerd op zijn verhalen, heb zelf nog niks van em gelezen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 20:42
Kerry
Kerry is offline
Citaat:
op fantasy-realm (op 1 na grootste nederlandstalige fantasy forum)
Grootste is denkelijk Pure Fantasy, hè?
Oud 13-03-2010, 09:17
WAT
WAT is offline
wat ik mij van 2 a 3 jaar geleden kon herinneren stond het EFF forum op 1 met aantal leden maar veel minder dagelijks/wekelijks actieve leden, FR op 2 maar had meer actieve leden en PF was toen nog niet zo groot.....
Ik wete niet of het in die 2 jaar zo sterk veranderd zal zijn, alhoewel er mss veel oudleden van FR naar PF zijn verhuist....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten