Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat ook in me opkwam wellicht wel een absurd idee, maar, dat was om op een middelbare school weer aan te melden voor vwo 6 ! alleen ik schat de kans dat ze me toelaten 1 % vanwege me school verleden. Laatst gewijzigd op 01-03-2010 om 10:32. |
![]() |
||
Citaat:
Vavo of staatsexamens zijn je enige opties als je VWO wilt halen. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben nog 18 inderdaad, en volgens mij is dat een normale leeftijd waarop je naar het HBO door stroomt,
Ik mis alleen wel vlieguren... Alleen gezien mijn leeftijd heb ik nog 10 jaar, dus ik kan er ook voor kiezen om een jaartje langer over de KLS te doen en meer vlieguren te maken.. dat is niet zo'n punt. Waar ik wel me vraag tekens bij heb. is de moeilijkheidsgraad van het staats examen. aangezien ik nu alleen een HBO deel certificaat wiskunde heb. dank voor de reacties |
![]() |
|
![]() |
@lotte
En ze nemen mij dan niet aan, vanwege het niveau verschil ? Hmm 2 jaar is mij teveel. als ze mij niet op vwo niveau aannemen moet ik het wel via de havo weg doen. En dan in de avond uren tijdens de KLS, me vwo alsnog halen. Maar kan je bij de vavo ook je eigen pakket samenstellen. Ik wil namelijk alleen de certificaten in wiskunde, natuurkunde, engels en nederlands halen! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wat nu? CheyKuil | 1 | 09-11-2015 22:57 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu? k@rlijn | 22 | 05-05-2010 18:23 | |
Liefde & Relatie |
wat nu? sweetshorty19 | 9 | 14-04-2006 08:35 | |
Liefde & Relatie |
[verliefd] Wat nu? Rerisen Phoenix | 14 | 03-10-2003 07:40 | |
Liefde & Relatie |
wat nu? please help Verwijderd | 2 | 07-06-2002 14:42 |