Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2010, 20:39
Verwijderd
Dit topic is voor alle dialogen, zelfverzonnen spelletjes, amusante acties, et cetera, van jou en je sociale omgeving. Het soort ding waarbij je zegt 'ik wou dat er een sitcom was over ons leven, want dit past er perfect in'. Of 'ik wou dat ik hierover kon vertellen aan mensen maar dat kan niet want dan klinkt het als opscheppen over je eigen grapjes'.

TS begint straks, want ik kan zo 1-2-3 niet op iets komen. Oh, behalve misschien dit:

Uice & Para: *liggen te chillen op bed*
Uice: *doet voor de grap alsof hij plotseling in slaap is gevallen*
Para: "Ah, mooi, Julius slaapt. Wellicht kan ik nu zijn broek stelen."
Uice: *doet een overdreven slaap-imitatie*
Para: *zit een kwartier te giechelen en voorzichtig aan de broek te sjorren tot hij eindelijk uit is* "AHA!" *grist jas en sigaretten mee* *rent snel naar buiten*

Ik wilde eigenlijk m'n telefoon meenemen, zodat ik hem kon bellen van 'he kijk eens uit het raam' en dat ik dan zo buiten zou staan met de broek, maar ik vergat de telefoon te pakken. Desalniettemin heb ik me prima vermaakt. Lekker een blokje om lopen met een sigaretje en een broek. Al manisch lachend. Daar gaat de buurt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2010, 20:39
Verwijderd
Hij heeft trouwens wel wraak genomen, hoor, door mijn vest te verstoppen. (In de koelkast. )
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 20:48
Verwijderd
Liedje over de buren on mij+broer:

Wij gaan naar Rick en Bas
Dat wordt zwemmen door de boewas
Elmar heeft een petje op
jaaaalalalala

Liedje over Super Mario

Koopa Troopa tjiep tjiep tjiep

Ik had bij verstoppertje i.p.v. Buutvrij het woord Tweetiebil bedacht, dat is blijven steken

Mijn buurjongen heeft iedereen nicknames gegeven:

Jeroen - Kipje
Bas - M-Bas
Rick - Kcirieus
Jasper - Peter r De Vries
Joost - Yu Gi Yoost
Merijn - Shegangen

Spel van deze buurt:

Vakvoetbal

Een parkeerplaats hier heeft allemaal vierkante vakken.
Elke speler neemt 2 vakken.
Het doel is om de bal hoog te houden.
Punten scoor je als:
-De bal stuitert in het vak en vervolgens uit het speelveld
-De bal stuitert 2 keer op 1 vak
Te laag schieten telt niet
Zeer vermakelijk

Rick is de bedenker van de kom-in-huis-met-een-stok

Opa riep altijd op verjaardagen:
JABADABADOEEEE KOFFIE!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Spel van deze buurt:

Vakvoetbal
Ik las 'kakvoetbal'.

Citaat:
Rick is de bedenker van de kom-in-huis-met-een-stok
Wat is dat?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 21:01
Verwijderd
Je pakt een stok, door de brievenbus ermee en maakt zo de deur open.
Kan geen foto maken ;(
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 21:49
Sherlock
Sherlock is offline
Wij hebben een eigen taaltje! Het betekent eigenlijk helemaal niks
Oud 20-02-2010, 10:51
Batave
Batave is offline
Ik en een klasgenoot probeerden eens gebarentaal te maken, en op een gegeven moment konden we redelijk simpele gesprekken voeren, alleen het is een beetje weggezakt :/
Oud 20-02-2010, 10:53
Minth
Minth is offline
ik en mijn vriendinnen geven eigen betekenissen aan woorden
zo had zij n keer de woorden 'staande ovatie' een andere betekenis gegeven

het kon alleen bij jongens, dus 3x raden wat t betekende
Oud 20-02-2010, 18:59
Issun
Issun is offline
Bij muziek moesten wij een keer voorspelen, ik op basgitaar en een vriendin van mij ging zingen. Nou, toen moest ik aan het eind van het nummer natuurlijk de laatste noot spelen maar toen speelde ik expres de verkeerde en toen was het echt zo'n anti-climax moment. Nu is het zo dat elke keer dat ik diezelfde noot speel die vriendin helemaal dubbel ligt.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 19:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
h?

Ik ga straks naar een feestje met vrinden, er zal wel weer een hoop te lollen zijn, dus ik schrijf het allemaal op en post het dan hier.

btw, h? is een volwaardige vraag in mijn vriendengroep.
Oud 20-02-2010, 21:40
Verwijderd
Ehm, mijn mijn broertje deden vaak de flukkelukmachine. De één is het slachtoffer, de ander de machine. Het slachtoffer ligt meestal op de grond en is willoos overgeleverd aan de machine, die, naar gelang zijn stemming aan oren trekt, armen heen en weer zwaait, benen in de knoop legt, neuzen indrukt, in organen port etc, totdat het slachtoffer helemaal gek wordt. Dit alles gebeurt met mechanische precisie en regelmaat en wordt voorzien van de nodige geluiden. Ontsnappen is onmogelijk, dan schend je de erecode.
Als we semi-boos op elkaar zijn dreigen we nog steeds met het inzetten van dit probate middel.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Ehm, mijn mijn broertje deden vaak de flukkelukmachine. De één is het slachtoffer, de ander de machine. Het slachtoffer ligt meestal op de grond en is willoos overgeleverd aan de machine, die, naar gelang zijn stemming aan oren trekt, armen heen en weer zwaait, benen in de knoop legt, neuzen indrukt, in organen port etc, totdat het slachtoffer helemaal gek wordt. Dit alles gebeurt met mechanische precisie en regelmaat en wordt voorzien van de nodige geluiden. Ontsnappen is onmogelijk, dan schend je de erecode.
Als we semi-boos op elkaar zijn dreigen we nog steeds met het inzetten van dit probate middel.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 09:09
Verwijderd
Een vriendin en ik doen altijd gave dingen als we ons vervelen. Dat varieert van zeedieren nadoen tot een portemonnee aan een touwtje binden, die op de grond leggen en dan in de bosjes gaan zitten.

Oh, en op Wacken is dat ook altijd mooi. Zo hebben we vorig jaar een heel thema verzonnen, compleet met maskers en zelfgemaakte outfits en een vlag. We hadden ook een touw mee, daar zijn we toen mee op pad gegaan om gedurende een uurtje of wat onschuldige metalheads op te wachten en te bespringen. Dat was heel mooi, want 1) er kwamen ook mensen naar ons toe met nieuwe slachtoffers 2) iedereen wilde constant met ons op de foto en 3) de dagen erna hoorden we af en toe onbekende voorbijgangers enthousiast vertellen over 'die meisjes met die maskers'. Foto's:

De gast op de laatste foto was trouwens echt bizar sterk, hij was ook de enige die echt een waardig tegenstander was. Het was een gevecht (of nouja, moar like "gevecht" natuurlijk) van ruim tien minuten, waarbij op een gegeven moment ook mensen langs de zijlijn gingen staan juichen enzo.

Op de laatste dag hadden we ook een broek gevonden, echt een belachelijk grote broek. Toen zijn we op het festivalterrein gaan rondlopen met de kreet 'pants for sale'. Er waren nog best veel mensen die rondliepen zonder broek, en mensen die wel een broek aanhadden maar 'm toch wilden hebben, maar zij pasten 'm allemaal niet. Op den duur werd het tijd voor het laatste concert, dus legden we de broek ergens onder een hekje. Bij dat concert kwamen we een boom van 'n kerel tegen, dus wij gelijk van 'hoi hallo wil je een broek'. Daar moest hij enorm hard om lachen, wat we opvatten als 'ja hoor' dus namen we hem mee naar het hekje, waar die broek lag. Hij had kennelijk niet verwacht dat er daadwerkelijk een broek zou zijn, dus moest hij nog harder lachen. Al lachend paste hij de broek, die zowaar precies groot genoeg was. Hij was er dolblij mee, en uit overmaat van vreugde tilde hij ons op en draaide zo rondjes. Toen gingen we weer weg. Ik vraag me nog steeds weleens af en toe af wat hij er de volgende dag van vond, want dan word je zo wakker met een kater en dan blijk je opeens twee broeken aan te hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 11:50
Verwijderd
Geniaal.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
*martellol*

Citaat:
*broekenlol*
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 12:12
Verwijderd
Paranoide wat tof Bij die maskers moest ik meteen aan The Knife denken

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 14:38
Verwijderd
Mijn broertje en ik spelen graag zeeslag in ons hoofd, dus zonder bord, papier of wat dan ook. Erg amusant in de trein, als mensen ons wazig aankijken omdat boemblubblubplons nou eenmaal niet zo intelligent klinkt
Oh, en mijn beste vriendin en ik zijn zo potterig klef, terwijl zij hetero is, dat op het station een keer iemand foto's van ons begon te maken en wijzen enzo. We kwamen niet meer bij :')
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Opa riep altijd op verjaardagen:
JABADABADOEEEE KOFFIE!
<3 je opa
Mijn opa zegt altijd "Heeerlijkheerlijkheerlijk, zeiden alle kabouters" als hij goed gegeten heeft
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 14:43
Verwijderd
Mijn opa riep altijd "pap eten, pissen en naar bed!".
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 14:55
Batave
Batave is offline
De moeder van mijn oma riep altijd: "Poe jantje, wat 'n snaai."(sneeuw)

Dus wij doen dat de laatste tijd ook heel vaak.
Oud 22-02-2010, 15:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn familie quote al sinds eind jaren 80 allerlei dingen van De Brekers, een vergeten serie met Johnny Kraaykamp, Rijk De Gooyer en Adele Bloemendaal die we nog op videoband hebben.

Als ik m'n pa dus wel eens een pets gaf riep hij heel dramatisch 'Aaaah, zij slaat mijn met een zalm forel!' en als ik vroeg of hij een biertje wou "Neen, maak mij niet misselijk met uw alcohol".
Verder snapt echt niemand ter wereld dit.
Eveneens de quotes "Oei, wat valt er nou uit m'n lijfje', 'ik heb last van kraking' en 'ik had net een vers perremenentje laten zetten'. Dit alles in plat Amsterdams accent.

Met een vriend van me heb ik de standaard grap '...toen 't nog underground was'.
Maar dat snapt ook niemand.
Reageren

Regels voor berichten