Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een vriendin en ik doen altijd gave dingen als we ons vervelen. Dat varieert van zeedieren nadoen tot een portemonnee aan een touwtje binden, die op de grond leggen en dan in de bosjes gaan zitten.
Oh, en op Wacken is dat ook altijd mooi. Zo hebben we vorig jaar een heel thema verzonnen, compleet met maskers en zelfgemaakte outfits en een vlag. We hadden ook een touw mee, daar zijn we toen mee op pad gegaan om gedurende een uurtje of wat onschuldige metalheads op te wachten en te bespringen. Dat was heel mooi, want 1) er kwamen ook mensen naar ons toe met nieuwe slachtoffers 2) iedereen wilde constant met ons op de foto en 3) de dagen erna hoorden we af en toe onbekende voorbijgangers enthousiast vertellen over 'die meisjes met die maskers'. Foto's: ![]() ![]() ![]() De gast op de laatste foto was trouwens echt bizar sterk, hij was ook de enige die echt een waardig tegenstander was. Het was een gevecht (of nouja, moar like "gevecht" natuurlijk) van ruim tien minuten, waarbij op een gegeven moment ook mensen langs de zijlijn gingen staan juichen enzo. Op de laatste dag hadden we ook een broek gevonden, echt een belachelijk grote broek. Toen zijn we op het festivalterrein gaan rondlopen met de kreet 'pants for sale'. Er waren nog best veel mensen die rondliepen zonder broek, en mensen die wel een broek aanhadden maar 'm toch wilden hebben, maar zij pasten 'm allemaal niet. Op den duur werd het tijd voor het laatste concert, dus legden we de broek ergens onder een hekje. Bij dat concert kwamen we een boom van 'n kerel tegen, dus wij gelijk van 'hoi hallo wil je een broek'. Daar moest hij enorm hard om lachen, wat we opvatten als 'ja hoor' dus namen we hem mee naar het hekje, waar die broek lag. Hij had kennelijk niet verwacht dat er daadwerkelijk een broek zou zijn, dus moest hij nog harder lachen. Al lachend paste hij de broek, die zowaar precies groot genoeg was. Hij was er dolblij mee, en uit overmaat van vreugde tilde hij ons op en draaide zo rondjes. Toen gingen we weer weg. Ik vraag me nog steeds weleens af en toe af wat hij er de volgende dag van vond, want dan word je zo wakker met een kater en dan blijk je opeens twee broeken aan te hebben. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn broertje en ik spelen graag zeeslag in ons hoofd, dus zonder bord, papier of wat dan ook. Erg amusant in de trein, als mensen ons wazig aankijken omdat boemblubblubplons nou eenmaal niet zo intelligent klinkt
![]() Oh, en mijn beste vriendin en ik zijn zo potterig klef, terwijl zij hetero is, dat op het station een keer iemand foto's van ons begon te maken en wijzen enzo. We kwamen niet meer bij :') |
![]() |
|
Mijn familie quote al sinds eind jaren 80 allerlei dingen van De Brekers, een vergeten serie met Johnny Kraaykamp, Rijk De Gooyer en Adele Bloemendaal die we nog op videoband hebben.
Als ik m'n pa dus wel eens een pets gaf riep hij heel dramatisch 'Aaaah, zij slaat mijn met een zalm forel!' en als ik vroeg of hij een biertje wou "Neen, maak mij niet misselijk met uw alcohol". Verder snapt echt niemand ter wereld dit. Eveneens de quotes "Oei, wat valt er nou uit m'n lijfje', 'ik heb last van kraking' en 'ik had net een vers perremenentje laten zetten'. Dit alles in plat Amsterdams accent. Met een vriend van me heb ik de standaard grap '...toen 't nog underground was'. Maar dat snapt ook niemand. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
Lifestyle |
schoon schip met de lente Verwijderd | 47 | 08-05-2006 13:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |